Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 300 301 302 303 »
Lemond

Waren gewoon mooie tijden man

Klootje Kriekeljon

Vond het toen allemaal kutmuziek. Maar tijd doet dingen. Deze niet trouwens. Dit is het beste nummer aller tijden.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Ook een staaltje van marketing misleiding, want zangeres Felly is niet degene van de clip en hoes.

Lemond
Klootje Kriekeljon
Vond het toen allemaal kutmuziek. Maar tijd doet dingen. Deze niet trouwens. Dit is het beste nummer...

Jahaa. Dat is me er eentje. Het mooie van onderstaande is dat ik de lp hier nog heb liggen 

Lemond

🗣

Lemond

@esims5.0. Om op je vraag antwoord te geven die je me stelt in dat geinige topic van je, over m'n "it's all good" reactie in het Visma Lab forum. Ja kerel, vergissen is menselijk toch. 

esims5.0
Lemond
@esims5.0. Om op je vraag antwoord te geven die je me stelt in dat geinige topic van je, over m'n "i...

Geen antwoord op mijn vraag.  Het is gedrag van een hond die tegen iedere boom moet plassen. Bovenstaande reactie is daar ook een voorbeeld van.

Lemond

Ja, ik ken je verder niet zo goed (depeche mode lijstjes) en zou eigenijk niet zo 1 2 3 weten waarom ik me naar jou zou moeten verantwoorden voor een reactie in het vismalab forum. Ik droai liever ploatjes.  Toch bedankt voor weer een zwarte excuus hond video van mijn kant. 

1 2 ... 300 301 302 303 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.