Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 304 ... 311 312
Lemond
redacted_251125_8935
Dit bericht is verwijderd

Nee joh, die tijd is geweest. Wel wat krassen op de ziel

Sjonge Jonge
redacted_251125_8935

.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Esims zit er weer eens lekker in:

Raúl is een junk en ik een zwarte, terwijl iedereen weet dat ik een witte geheelonthouder ben en Raúl een zwarte junk.

redacted_251125_8935
Romāns Vainšteins
Esims zit er weer eens lekker in: Raúl is een junk en ik een zwarte, terwijl iedereen weet dat ik ee...

Laatst gewijzigd
Lemond

En een racist Klootje! Ik ben een zwarte racist met een identiteitsprobleem. Heb het spul vervangen door God. Raul adviseert esims5.0 eens wat spul te roken ter bevordering van de trankilones 

Lemond

Ga eens een plaatje posten gast. Of sluit jezelf op in de wc.

Sjonge Jonge
This post is no longer available.

Toch apart dat je met zowat iedereen 'discussie' hebt en het altijd aan de ander ligt. Geeft dat niet te denken? 

Verder laat ik het hierbij, want heb absoluut geen zin in wat voor discussie dan ook met iemand zoals jij. 

redacted_251125_8935
Sjonge Jonge
Toch apart dat je met zowat iedereen 'discussie' hebt en het altijd aan de ander ligt. Geeft dat nie...

Lemond

Ik gun esims een muzikale (her)opvoeding, maar je ego zit je zo in de weg dat je alleen maar uit bent op conflicten met anderen. Dat is het bestaansrecht en de benzine van je ego.

Laatst gewijzigd
Lemond

redacted_251125_8935
Lemond
Ik gun esims een muzikale (her)opvoeding, maar je ego zit je zo in de weg dat je alleen maar uit ben...

Lemond

Ja, dat zou jij nooooit doen 🤗

Lemond

redacted_251125_8935
Lemond
Ja, dat zou jij nooooit doen 🤗

Lemond

Aaah, dat bedoel je!

SprintMaster

@Lemond/Raul, Esims2.0-5.0: doe de rest van het forum een plezier en ga elkaar vervelen op Twitter/X, de rechtse rioolput waar jullie (OmeKaas en EsimsNL) thuishoren. 

Laatst gewijzigd
redacted_251125_8935
SprintMaster
@Lemond/Raul, Esims2.0-5.0: doe de rest van het forum een plezier en ga elkaar vervelen op Twitter/X...

telkraam

SprintMaster
redacted_251125_8935

Kijk naar jezelf! We weten allemaal wel in welke gore hoek jij zit. En dan proberen anderen onderuit te schoffelen als onredelijke mensen.

Ga nu maar eens inzien dat stikstof een urgent probleem is (dat zien alle redelijke partijen waaronder CDA en NSC nu wel in) en kom eens met een toekomstgerichte visie voor de landbouwsector. 

Laatst gewijzigd
redacted-191125

redacted_251125_8935

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Voor iedereen

Lemond

Mensen die haten zijn stiekem idolaat. It's all good, zei een wijs man ooit.

Lemond
SprintMaster
@Lemond/Raul, Esims2.0-5.0: doe de rest van het forum een plezier en ga elkaar vervelen op Twitter/X...

redacted-191125

1 2 ... 304 ... 311 312

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.