Ook hetzelfde motief als SprintMaster om zich met andere discussies te bemoeien, zonder enige inhoudelijke intenties. Als je even terugleest, dan is het Lemond die begon met de bal kaatsen.
Ik zat er nog eens over na te denken. Kleomantre is eigenlijk de enige met wie ik ook wel eens discussie heb (meestal naar aanleiding van wat irritatie), maar die niet totaal ontsporen. Volgens mij is dat omdat hij als enige inhoudelijk blijft reageren, de rest gaat allemaal op de man spelen.
Kijk naar jezelf! We weten allemaal wel in welke gore hoek jij zit. En dan proberen anderen onderuit te schoffelen als onredelijke mensen.
Ga nu maar eens inzien dat stikstof een urgent probleem is (dat zien alle redelijke partijen waaronder CDA en NSC nu wel in) en kom eens met een toekomstgerichte visie voor de landbouwsector.
Aldus Klootje, voor wie importbubbel natuurlijk ook tegen het zere been was. Je had ook kunnen zeggen dat het helemaal niet over stikstof ging. Een duidelijkere illustratie van hoe SprintMaster met stemmingmakerij andere discussies zit af te reageren, kun je volgens mij niet bedenken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.