Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 302 303 304 305
Lemond
esims5.0
Totaal afgestompt. Vermoedelijk door de drugs.

Nee joh, die tijd is geweest. Wel wat krassen op de ziel

Sjonge Jonge
esims5.0
Totaal afgestompt. Vermoedelijk door de drugs.

.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Esims zit er weer eens lekker in:

Raúl is een junk en ik een zwarte, terwijl iedereen weet dat ik een witte geheelonthouder ben en Raúl een zwarte junk.

esims5.0
Romāns Vainšteins
Esims zit er weer eens lekker in: Raúl is een junk en ik een zwarte, terwijl iedereen weet dat ik ee...

Raul zei vorig jaar zelf dat ie spul aan het roken was. Daar baseerde ik me op.

Laatst gewijzigd
Lemond

En een racist Klootje! Ik ben een zwarte racist met een identiteitsprobleem. Heb het spul vervangen door God. Raul adviseert esims5.0 eens wat spul te roken ter bevordering van de trankilones 

Lemond

Ga eens een plaatje posten gast. Of sluit jezelf op in de wc.

Sjonge Jonge
This post is no longer available.

Toch apart dat je met zowat iedereen 'discussie' hebt en het altijd aan de ander ligt. Geeft dat niet te denken? 

Verder laat ik het hierbij, want heb absoluut geen zin in wat voor discussie dan ook met iemand zoals jij. 

esims5.0
Sjonge Jonge
Toch apart dat je met zowat iedereen 'discussie' hebt en het altijd aan de ander ligt. Geeft dat nie...

Ook hetzelfde motief als SprintMaster om zich met andere discussies te bemoeien, zonder enige inhoudelijke intenties. Als je even terugleest, dan is het Lemond die begon met de bal kaatsen.

Lemond

Ik gun esims een muzikale (her)opvoeding, maar je ego zit je zo in de weg dat je alleen maar uit bent op conflicten met anderen. Dat is het bestaansrecht en de benzine van je ego.

Laatst gewijzigd
Lemond

esims5.0
Lemond
Ik gun esims een muzikale (her)opvoeding, maar je ego zit je zo in de weg dat je alleen maar uit ben...

Ik zat er nog eens over na te denken. Kleomantre is eigenlijk de enige met wie ik ook wel eens discussie heb (meestal naar aanleiding van wat irritatie), maar die niet totaal ontsporen. Volgens mij is dat omdat hij als enige inhoudelijk blijft reageren, de rest gaat allemaal op de man spelen.

Lemond

Ja, dat zou jij nooooit doen 🤗

Lemond

esims5.0
Lemond
Ja, dat zou jij nooooit doen 🤗

Dit bedoel ik dus.

Lemond

Aaah, dat bedoel je!

SprintMaster

@Lemond/Raul, Esims2.0-5.0: doe de rest van het forum een plezier en ga elkaar vervelen op Twitter/X, de rechtse rioolput waar jullie (OmeKaas en EsimsNL) thuishoren. 

Laatst gewijzigd
esims5.0
SprintMaster
@Lemond/Raul, Esims2.0-5.0: doe de rest van het forum een plezier en ga elkaar vervelen op Twitter/X...

Hoe moeten we jou dan typeren? Linkse fundamentalist? Je zou hier toch wegblijven tot de pruimentijd?

telkraam

SprintMaster
esims5.0
Hoe moeten we jou dan typeren? Linkse fundamentalist? Je zou hier toch wegblijven tot de pruimentijd...

Kijk naar jezelf! We weten allemaal wel in welke gore hoek jij zit. En dan proberen anderen onderuit te schoffelen als onredelijke mensen.

Ga nu maar eens inzien dat stikstof een urgent probleem is (dat zien alle redelijke partijen waaronder CDA en NSC nu wel in) en kom eens met een toekomstgerichte visie voor de landbouwsector. 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Negeer die gast gewoon. 

esims5.0

Aldus Klootje, voor wie importbubbel natuurlijk ook tegen het zere been was. Je had ook kunnen zeggen dat het helemaal niet over stikstof ging. Een duidelijkere illustratie van hoe SprintMaster met stemmingmakerij andere discussies zit af te reageren, kun je volgens mij niet bedenken.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Voor iedereen

Lemond

Mensen die haten zijn stiekem idolaat. It's all good, zei een wijs man ooit.

Lemond
SprintMaster
@Lemond/Raul, Esims2.0-5.0: doe de rest van het forum een plezier en ga elkaar vervelen op Twitter/X...

Klootje Kriekeljon

1 2 ... 302 303 304 305

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.