Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 304 305 306 307
Klootje Kriekeljon

Vazilii

Quite the story

josemanuelfuente

Voor Woutje

Jacco van Stierop

Een sample met de onmiskenbare 70’s Miami-sound van KC als grondplan, waaraan een overtuigende dynamische wending wordt gegeven. Dat garandeert een volle dansvloer, ja.

Vazilii

VPRO programma Fa.Onrust. Wie kent dat nog

nick raam

Op veler verzoek. Je kunt niet houden van de zon:

josemanuelfuente

Een steentje in de rug voor Wout

Jacco van Stierop

Als rolling stone binnen het vakgebied wielrennen is Frank Vandenbroucke wel een goeie om over te mijmeren.

Vazilii

No one knows..

nick raam

Jacco van Stierop

Heeft dit stuk verscheidene malen opgenomen tijdens haar carrière.

Deze versie is uit 1975:

Vazilii

Vazilii

nick raam

And the winner is....gaat gebeuren dit jaar, na de antistemmen van vorig jaar nu weer een prachtig lied...trots

Kelder is de Man

https://youtu.be/z8EnSzL4VX8?si=B9zzQacUtjrTMJ9O

Kelder is de Man
Vazilii

Dat nummer.. 

Steven Wilson met Guthrie is een gouden combie. Die solo staat al lang op m'n lijst om te spelen ❤️.

Piorrun

Op dit moment luister ik opnieuw naar een paar klassiekers uit de jaren 2000, want ik ben een beetje nostalgisch naar mijn kindertijd.
Wat meteen in me opkomt, is de clip van Eminem met zijn nummer The Real Slim Shady, dat ik altijd al geweldig vond om naar te luisteren :)
De videoclip heeft echt z'n charme, en zelfs toen al vond ik zijn kledingstijl supertof.

Vazilii
Kelder is de Man
Dat nummer..  Steven Wilson met Guthrie is een gouden combie. Die solo staat al lang op m'n lijst om...

En Marco Minnemann niet te vergeten. Geweldig samenstelling was dat.

Vazilii

Steven Wilson is ook nog Producer. Zoals bij het album Blackwater Park van Opeth

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Werd al op zeer jeugdige leeftijd door Marcus Miller het podium opgetrokken. Inmiddels een midtwintiger, en timmert aardig aan de weg met zijn heldere, ruimtelijke sound.

Klootje Kriekeljon
Jacco van Stierop
Werd al op zeer jeugdige leeftijd door Marcus Miller het podium opgetrokken. Inmiddels een midtwinti...

Smaakvolle uitvoering.

Klootje Kriekeljon

Echt zo'n nummer om onder elk item voor de Tour te zetten.

hotdograam

Voor vogel, en voor iedereen die de positieve boodschap van dit lied ondersteunt. De repetitie van Yuval gister werd nog verstoord door antimensen, maar ze is er sterker uitgekomen gisteravond:

Klootje Kriekeljon

Als je dat songfestival al niet kotsbeu was, dan dit jaar wel.

Nog eentje van de zuiderburen. Geniaal jongens. Geniaal.

Klootje Kriekeljon

1 2 ... 304 305 306 307

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.