WF Grand Tour Spel: Giro 2016

1 2 ... 6 7 8 9 »
pirazzi

Gefeliciteerd PPF! Zelf gestegen van plek 20 naar 16, dat zal mede komen door 90 punten voor de extra vragen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Hofsje nee, want jij had 50 punten meer met de bonusvragen dan PieterPostForever. Het zat hem echt in de laatste dagen. Je zou kunnen zeggen dat Rein Taaramae je de nek gekost heeft.

Laatst gewijzigd
coolietje

Heel blij met mijn 8ste plaats in de eindstand :)

Bedankt @rahimns voor het organiseren van dit zeer leuke spel!

Onbekende gebruiker

'@hofsje: vergeet ook de klassementen niet.

Dagklassementwinnaar! Wauw, daar ben ik best wel fier op. Dank weer voor de organisatie en het vele werk dat daarmee gepaard gaat rahimns!

hofsje

'@rahimns
AK na etappe 20
1 Hofsje 1460.74
2 Tiesw 1325.02
3 PeterPostForever 1312.51

verschil dus 148 punten

daguitslag etappe 21
3 PeterPostForever 79.93
11 Hofsje 31.88
dus ??

dus ??

pirazzi

Peter Post Forever haalt ook veel punten met Nizzolo natuurlijk en die heeft hofsje niet.

Silent Hill

Mooi Sammy. Lang stond je samen met mij in de onderste regionen, maar jij hebt je blazoen nog flink weten oppoetsen, met het dagklassement als top of the bill. Vooral met Trentin, dacht ik ?

Verrassend einde nog. Altijd spektakel in dit spel. Proficiat PPF, en thx Rahimns voor de organisatie.
Schrijf me alvast maar op voor de Tour !

Edit: en ow Rahim ... zie net dat je de Giro (PR'16) gewonnen hebt. Goed bezig dit seizoen.

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Toch nog top-5 gehaald. Zeer tevreden!

PPF gefeliciteerd! En Rahim, bedankt weer voor de vlekkeloze organisatie ;)!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Hofsje hè krijgt ook weer punten voor de eindklassementen. En ook het ploegenklassement.

TiesW

Thanks voor de organisatie Rahminds, tof spel. Jammer dat ik die tweede plaatst net niet heb weten te behouden ;)

Laatste man

Dank voor de organisatie!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@TiesW ik denk als jij 15 renners had ingeleverd ipv 14 je misschien wel had gewonnen...

TiesW

Precies Rahimns, erg jammer maar toch wel een goed idee voor de volgende spellen ;)

Jorik112

Rahims, wederom bedankt voor het organiseren. En Peter proficiat kerel!

ZwartebroekengeIetrui

Rahimns bedankt voor het organiseren, dit is het leukste spel op deze site. PeterPostForever gefeliciteerd met de overwinning.

Peter Post Forever

Ik ben zelf ook helemaal verrast dat ik heb gewonnen, dacht echt kansloos te zijn. Mijn gokjes hebben toch goed uitgepakt!! Rahimns bedankt voor de goede organisatie weer!!! Op naar de Tour

Peter Post Forever

Taaramae en Trentin maar ook Ligthart hebben het verschil gemaakt!

Peter Post Forever

Misschien ook de punten voor het eindklassement even bekend maken om Hofsje gerust te stellen! En mezelf ook, want ben opeens wel erg snel gestegen!! Ik twijfel niet aan je hoor Rahimns!!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@PeterPostForever.. Geen probleem

De punten die behaald zijn van alle klassementen + bonusvragen na afloop

1 PeterPostForever 657.37
2 Ismail2000 653.04
3 Noud89 598.41
4 Coolietje 588.41
5 Tiesw 583.04
6 Rolei 582.11
7 Luuuuuuukk 570.70
8 Wilco Kelderman 570.04
9 Jorik112 565.11
10 Laatste man 542.01
11 Hofsje 539.29
12 Zwartebroekengeletrui 492.63
13 Reyn 492.01
14 Pirazzi 488.67
15 Silent Hill 479.66
16 Sammysosa 471.92
17 Davidavid 440.26
18 Waggie 406.62
19 Ezequiel 383.09
20 Rahimns 373.62
21 Goozbabs 369.13
22 Vic213 335.26
23 Rimenno 318.92
24 Senioralex 299.04
25 Rosencrantz 245.64

Ik bereken zelf niets uit het hoofd. Het excelprogramma doet het allemaal voor mij. Ik heb nog eens gecontroleerd of ik alle uitslagen goed heb ingevoerd en die kloppen allemaal. Dus ik twijfel zelf niet aan deze uitslag. PieterPostForever had voor de laatste week, gewoon net de juiste renners. Dit vind ik juist zo leuk aan dit spel, het is echt pas beslist op de laatste dag.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Yes!!! Gewonnen!!

Reyn

PPF Proficiat met het winnen van dit spel. Hele sterke eindsprint.
Rahimns wederom bedankt voor het organiseren en bijhouden van dit spel.

Ook uiteraard even aandacht voor onze dagklassement winnaar: Sammysosa

Laatst gewijzigd
1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.