Mail verstuurd!
We hebben 25 deelnemers. Ik ga later de deelnameformulieren aan jullie mailen.
Zorg bij het invullen dat jullie je keuzes kopiëren vanaf procyclingstats.com. Het gaat steeds beter maar ik heb heel veel werk aan het corrigeren van namen. Zodra namen anders in het bestand komen te staan gaat het fout met de puntentelling en dat geeft mij extra werk. Ook als je alleen de namen kan doorgeven omdat je geen beschikking hebt over excel of openoffice, kopieer dan de namen en zet deze onder elkaar zonder cijfers of andere zaken ervoor. Dan kan ik ze 1x overzetten naar excel. Vergeet ook niet een team te kiezen voor het ploegenklassement, dit gebeurt vrij regelmatig en kan je op het eind veel punten schelen.
De formulieren moeten voor 4 mei 22:00 ingestuurd zijn. Zijn er nog last-minute wijzigingen in het deelnemersbestand mag er tot de start van de Giro een aanpassing worden gedaan. Niet voor andere redenen. Ik moet een beetje streng zijn ;)
Veel invulplezier...
edit: verstuurd, heb je niets ontvangen laat het me dan even weten.
'@ rahimns: Mail ontvangen,maar moet dus alles nog verwerken ( basispunten en bonuspunten).Wacht voorlopig tot er een afdoende rennerslijst van PCS bestaat,want ze staan er niet allemaal op zoals Movistar met elf renners...
U mag in ieder geval op 1 mei alles verwachten.Het ziet er reuze uit...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.