WF Grand Tour Spel: Giro 2016

1 2 3 4 ... 8 9
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi hij hoeft pas op 4 mei bij mij terug te zijn. En ik heb liever dat iedereen hem op tijd binnen heeft. Als dat ik op het laatste moment ze verstuur en blijkt dat er 3 of 4 niet aangekomen zijn.

billi

up:

niet vergeten (op tijd) in te zenden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb mijn formulier ter controle aan Ezequiel gestuurd.

dustin

Ik zie dat er pas 9 mensen hebben bevestigd, let op de deadline, nog ruim 1 dag !

"De spelregels en het inschrijfformulier stuur ik weer naar jullie emailadres en deze verwacht ik uiterlijk op 04 mei om 22.00uur weer terug."

Niet vergeten he.

Wat als niet iedereen zijn formilier op tijd terug stuurt?

(Ik kan de uitgebreide uitleg niet lezen, link werkt niet.)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bij procyclingstats zijn ze ook een beetje traag met groene vinkjes zetten op de startlijst, Astana en Etixx waren gisteren al bekend toch.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi de eigenaar/beheerder van PCS is gisteren naar Azie gevlogen, denk dat hij nog niet alles heeft kunnen verwerken

waggie

Team verstuurd!

pirazzi

Aha, is de eigenaar van PCS iemand die niet kan delegeren dan. :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi ze doen het maar met zijn 2-en, de 1 is de webbouwer en de andere verwerkt de data... is maar een klein bedrijfje ;)

pirazzi

Mail verstuurd, is wel gelukt denk ik.

Luuuuuuukk

Ik zal vanavond mijn team naar je mailen Rahimns

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb er nu 14 binnen en nog 1 reserve kandidaat. Dus we gaan de goede kant op...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Van de volgende 4 deelnemers moet ik het formulier nog ontvangen:

[s]Ismail2000[/s]
Laatste man
[s]Coolietje[/s]
[s]Reyn[/s]
[s]Luuuuuuuukk[/s]
[s]Zwartebroekengeletrui[/s]
Rabofan
[s]Sammysosa[/s]
Lutsenkofan
[s]Davidavid[/s]
Rolei

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Ik heb de mail verzonden.

coolietje

Inschrijvingsformulier ingevuld ingestuurd

Senioralex

Zojuist email verzonden aan Rahimns

Senioralex

...

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Officieel is vanavond de deadline voor het inleveren van de deelnameformulieren, maar ik ben geneigd coulant te zijn en morgen jullie ook nog de kans te geven.

Rabofan!

Oei, door examenstress helemaal vergeten.. Als ik morgen tijd heb dan stuur ik het team morgen nog naar je als dat kan Rahim..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rabofan is goed...

Luuuuuuukk

Oh kak. Helemaal niet meer aan gedacht, als ik straks thuis ben stuur ik hem gelijk

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is goed Luuuuuukk

Luuuuuuukk

Verstuurd, nogmaals excuses voor de (lichte) vertraging. Benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft, ik vind het wel leuk om op de verrassing te spelen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Volgens mij moet de inschrijving nu maar gesloten worden want de deelnemers die vandaag nog een formulier insturen kunnen rekening houden met de ziekte van Cancellara, dat konden de deelnemers die gisteren of eerder al een formulier instuurden niet.

Senioralex

Cancellara doet het in zijn broek voor de tegenstand,dat is alles.

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.