Uit hier uw kleine en grote frustraties over alles wat u dwars zit. Van uw mond te hebben verbrand aan te hete thee tot een uur te laat op het werk vanwege vertraging met de NS. Van uw favoriete renner die valt in de laatste KM tot ziek zijn op uw vrije dag.
(Ik meende trouwens dat er al een klaagtopic bestond, kan hem alleen niet vinden)
Laat ik aftrappen:
Ik verheug mij toch altijd wel een beetje op de nieuwste ProCycling en van de week lag hij eindelijk in de bus: de Giro special. Ik wist niet meer precies hoe het parcours in elkaar zat en ik word altijd erg vrolijk van goede profielplaatjes van etappes. Dus ik blader gelijk naar het kopje parcours om de etappes eens goed door te nemen.
Tot mijn grote schrik hebben ze de profielen totaal verkracht door één of andere achterlijk grote maar onleesbare 3D-weergave van het parcours te laten zien. Vooral op parcours met een lokale ronde, maar ook klimmen, komen totaal niet uit de verf. De kaart die erbij zit is perfect, maar waarom niet gewoon de originele profielen van de Giro erbij? Die zijn altijd erg duidelijk. Ik kan me niet voorstellen dat de makers van ProCycling hier tevreden mee zijn.
Tot zover mijn frustratie.
Dat bestond inderdaad, zal wel terug te vinden zijn in het archief maar er kan niet meer op oude topics gereageerd worden omdat:
Geplaatst door elbosco op woensdag 25 februari 2015 om 12:49.
Afgelopen maandag hebben we tijdens onze podcast aangekondigd dat we aanstaande vrijdag onze nieuwe site online zetten.
Dit heeft ook invloed op het forum.
We gaan met een nieuw systeem werken. Dit heeft tot gevolg dat de oude forumtopics niet meegenomen zullen worden. We beginnen hierdoor met een schone lei.
De huidige site met daarbij het huidige forum zal nog enkele maanden te raadplegen zijn. Reageren op berichten zal niet meer mogelijk zijn.
Wanneer topics (van bijvoorbeeld spelletjes) voortgezet moeten worden, is het de bedoeling dat deze (handmatig) gekopieerd worden naar de nieuwe omgeving.
Emeritus hoogleraar Martijn Katan is vanavond te gast bij Jeroen Pauw. Hiervoor was hij al op radio 1 zaterdagochtend, bij Kassa op tv zaterdagavond, vanochtend bij WNL en misschien nog wel bij meer radio of tv programma's die ik gemist heb. Waarschijnlijk onderdeel van een reclamecampagne voor zijn nieuwste boek: Voedingsmythes – Over valse hoop en nodeloze vrees van Martijn Katan verschijnt 14 april 2016. 319 pagina’s, € 19,95, Uitgever: Prometheus & Bert Bakker.
Ik zal eerlijk zeggen dat de kater nog steeds niet weg is na de val van Kruijswijk. Het beruchte zwarte gat na een grote ronde, begon bij mij eigenlijk zaterdag al. Maar is nog lang niet weg..
Eeuwig zonde wat er gebeurd is. Ik hoop echt dat het geen once in a lifetime was, maar dat we ook een goede Kruijswijk in de Vuelta en anders volgend jaar Giro zullen zien.
Hoewel ik eerder nooit iets tegen Nibali had, kan ik zijn opmerkingen en het totaal onbesproken laten van Kruijswijk heel slecht pruimen. Als hij eerlijk is, heeft hij de overwinning gewoon kado gekregen, niks meer niks minder. Heb zowel zaterdag als zondag niks meer van de koers gezien (ok, ok, ook vanwege andere verplichtingen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.