Het Kleine en Grote Klaagtopic

1 2 »
WCEendT

'tot ziek zijn op uw vrije dag.'
Ugh... alsof je het zag aankomen.

@RV
Kijk jij eens ff snel naar de beurs en zeg mij dat het niet kut voor ons is.

Abdoe

De beurs raakt bij dit soort gebeurtenissen altijd even in paniek. Trekt wel weer bij.

123poetertjes

Dappere dodo die daar straks het premierschap wil overnemen. Die raakt in één termijn zowel Schotland als Noord-Ierland kwijt.

nasibal

Yorkshire wordt op deze manier een buiten de EU feestje.

achtpuntzes

die Engelsen komen er nog wel achter denk ik

pirazzi

Nu kan Turkije eindelijk lid worden van de EU. Daar is nu plaats voor met het vertrek van Groot Brittannië.

achtpuntzes

eh, het Turkije van Erdogan, de man waar niks negatiefs over gezegd mag worden? ik vind dat ze daar toch echt nog een paar stappen moeten maken alvorens ze lid kunnen worden van de EU. zaken als persvrijheid en het recht op vrije meningsuiting bijvoorbeeld.

pirazzi

Nu is Europa vooral veel geld kwijt aan Turkije door de vluchtelingendeals, als Turkije eenmaal lid is kan van hen ook een bijdrage gevraagd worden (is best een rijk land denk ik) en hoeven mensen uit Syrië niet zo ver meer te reizen voor ze in Europa zijn. Rare politici heb je overal.

achtpuntzes

'@ pirazzi:

en jij denkt dat als Turkije bij de EU gaat horen de Syrische vluchtelingen spontaan en masse besluiten in Turkije te blijven?

als dat het geval zou zijn zouden nu alleen Griekenland en Bulgarije de vluchtelingen opvangen. maar toch reizen ze ook nu verder.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Turkije hoeft van mij geen EU lid meer te worden.
Iets anders is dat het wel erg lang duurt voordat F. Felline op 2 wordt gezet in de daguitslag van de Vuelta in plaats van L. Didier.

achtpuntzes

'@ pirazzi:
ah, je bent Gulum aanhanger? ;)

pirazzi

Nee maar ook geen Erdohan aanhanger.

Silent Hill

Eerstejaars nieuweling en al [URL=http://www.nieuwsblad.be/cnt/bldva_02662311?pid=6138425]zo'n camper[/URL].
Het baasje heeft ook al een eigen [URL=http://www.dantecoremans.be/]website[/URL] ...

Help !

Lieve Dante viel vandaag trouwens bij een balkje en viel zo letterlijk naast het podium.
Misschien kan hij getroost worden met de nieuwste Goldvish Eclipse met diamanten en zwart alligatorleer .

Laatst gewijzigd
woutie

Ja, toch wel overdreven

Romāns Vainšteins

A : Wie is er zo gek om iemand 'Dante' te noemen, hoe heet zijn broer ? Hades ?
B : Ik vind het juist prachtig, die komt later bij Hugo Borts' vaders en zonen terecht, net alsof zo'n joch daar zelf nog invloed op heeft, zie ook die Femke.

Romāns Vainšteins

Haha, had het nog niet eens gezien maar ziehier het probleem >

'Ik schrijf al jaren artikelen voor de website van mijn zoon. Geen enkel artikel word door Dante zelf geschreven. Ik schrijf deze dan ook als vader van zijnde, met soms gesmaakte en minder gesmaakte inzichten betreffende sommige wedstrijden. Dante leest wel alle berichten en waardeert enorm de steun en reacties van supporters, waarvoor dank.'

Wel een prima disclaimer trouwens

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.