Nee, nog niet.
Logische keuzes allemaal, dat wel. Met Viviani zie ik wel een mooie link.
Zoals ik tegen de quoter aankijk zou ik zeggen dat Renshaw tot nu toe de sterkste keuze is geweest. Maar vanuit hem gedacht moet je in je hoofd nog wel een zijsprongetje maken en dan zit je meteen al dichtbij de oplossing. Ik zeg erbij: het lijkt cryptischer dan het in werkelijkheid is.
Hints:
de quoter is niet meer actief;
de quoter was bepaald geen koekenbakker;
men heeft de quoter er ooit van verdacht opzettelijk een koersincident te hebben veroorzaak met wat licht fysiek ongemak als gevolg bij één van de personen op wie hij zijn nijd zou hebben gericht; de quoter zelf is altijd blijven volhouden dat hij een defect aan zijn remmen had.
Bij het maken van de opgave heb ik wat @Spruch en @Pédaleur eerder hier hebben gezegd over het spel, ter harte genomen.
Nee.
Evenals Nelissen heeft de quoter een valpartij meegemaakt die hem uiteindelijk deed besluiten zijn carriere af te sluiten. Een tweede overeenkomst is dat ook de quoter wel eens een kampioenstrui in ontvangst heeft mogen nemen.
Ha, altijd leuk als de Buffel weer even langskomt. In de verte wat gelijkenis maar dan moet je wel heel goed willen kijken.
Dean een goede keus, maar de quoter was een veel mindere brokkenpiloot.
@WCEendT
Zijn hoogtepunten liggen niet in het hele recente verleden maar om een indicatie te geven: toen Van Basten bij AC Milan speelde trapte de quoter nog rond.
Nee.
De quoter zal Freuler zeker niet onbekend zijn.
Ik geef me er rekenschap van dat de opgave lastig is.
De quoter is voor mij een grootheid, na 2 glazen volronde rode wijn zal ik zelfs zeggen dat hij een legende is; laat ik zeggen dat de quoter vele malen met een zeer tevreden gevoel de dag moet hebben afgesloten.
Hint:
Het gaat hier over wielrennen, niets is wat het lijkt. De gegeven informatie over de quoter is geheel juist maar je moet het nèt wat anders interpreteren.
'@billi, Fijn je weer te zien hier. Voor jou doen "lange tijd"afwezig geweest?
Dank u en niet een fietsvakantie met bagage en verschillende overnachtingsplaatsen
Gewoon vanaf de camping soloritjes maken en samen met de vrouw ook tochtjes maken maar dan ietsje korter qua afstand. Zelfde snelheid ongeveer want ze heeft net zo'n fiets als.... (bijv. Femke?)
'@WCEendT
Is het eigenlijk toegestaan om je antwoord te veranderen na het insturen?
In principe wordt dat nooit gedaan.
Wel als iemand een inzending doet die al is geweest en iemand maakt hem daarop attent, dan is het wat mij betreft geen probleem dit te wijzigen. Is al meerdere keren voorgekomen.
Nee.
Met Moeskops en Pieters zit je wel warm qua entourage maar er ontbreekt bij hen net dat ene. En juiste ‘dat ene’ bracht me ertoe Viviani een link te geven.
Je mag aannemen dat Moeskops de naam van de quoter kende.
Peter Pieters is een fijne vent en van groot belang geweest voor de Nederlandse wielersport. Zijn overwinning in die kletsnatte Paris-Tours is misschien legendarisch maar om hemzelf te bestempelen als legende moet ik wel minstens twee flessen rode wijn achter de kiezen hebben.
'@Jaco
Moeskops overleed in 1964 en van Basten zijn eerste jaar bij Milan was in 1987, dat zou betekenen dat de renner waar jij het over hebt minstens een profcarrière van 23 jaar heeft gehad... Wat zelfs in de jaren van Post abnormaal was, weet je zeker dat jou informatie klopt?
Dan maar weer een gokje: de Kneet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.