Quotes raden XVIII

1 2 ... 28 ... 54 55
Hiddee95

Nee nationaliteit nog niet geraden, kleine link met Wiggings

Pédaleur de charme

Rogers?

RainbowJersey

Matthew Lloyd

WCEendT

Ryder Hesjedal!

Hiddee95

Nee met Lloyd en Rogers is de nationaliteit al wel voorbij gekomen

Laatst gewijzigd
simplex

Brett Lancaster?

Jacco van Stierop

Stuart O'Grady?

Hiddee95

Yes het punt gaat naar Jacco van Stierop! Stuart O Grady won PR in 2007 het was mijn eerste echte koers die ik keek, ik was toen 11 jaar. Sindsdien ben ik het wielrennen echt gaan volgen. Stuart gaf deze "Quote" nadat ie net een jaar uit het profpeloton was.

WCEendT

'@Hiddee
Mooie quote, zelf ben ik het wielrennen ook gaan volgen in 2007 alleen kan ik me die P-R niet herinneren :).

Jacco van Stierop

Dat was zonder meer een mooie overwinning.
Die kleine link met Wiggins gaf de juiste richting aan: beiden hebben in de eerste helft van hun carrière voor Franse ploegen gereden.

5 Jacco van Stierop
4 ZwartebroekengeIetrui
3 simplex
3 Pédaleur de charme
3 RainbowJersey
2 WCEendT
1 Dustin
1 Hiddee 95

“Ik zie er naar uit hem zoveel mogelijk te ondersteunen in de Tour, vooral in de bergen. Als ik daarin slaag en me blijf ontwikkelen kan ik misschien zelf wel kopman worden in de toekomst. Toch wil ik voorlopig niet te hard van stapel lopen.”

simplex

Oomen?

WCEendT

Battaglin?

Wb Simplex!

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

George Bennett?

RainbowJersey

Poels

Jacco van Stierop

Nog geen juist antwoord.
Alleen met Oomen zou je in een zeer vrijgevige bui heel in de verte een klein linkje kunnen zien.

WCEendT

Ben Hermans?

dustin

DePlus?

kartje

Genoten van je vakantie Simplex? :) Fuglsang?

simplex

'@kartje. Ben nog op vakantie hoor, maar vandaag tentweer,maar wel genieten. Fietskm's lopen deze week wat terug vanwege de regen
Zal af en toe proberen quotes te volgen en evt. in te zenden.

Lennart Hofstede? (maar zal ook eerste jaren nog geen tour rijden)

RainbowJersey

Boswell

Jacco van Stierop

Nog niet.
We komen wat dichter in de buurt. Met de eerste 3 genoemde renners wel een link waarvan één betrekking heeft op een ploeg.

De quoter is een actief renner.
De ‘hem’ in de quote is renner af.

WCEendT

De Vreese?

Jacco van Stierop

Ben de kwaadste niet dus wil best een link vergeven. Maar meer in de categorie type renner. De palmares van de quoter is wat langer.

@simplex: hier ook veel regen; dacht nog even een ritje te kunnen maken vandaag maar dat was ijdele hoop.

kartje

'@simplex inderdaad ik wil al weken met de fiets naar het werk, maar stel het constant uit (denk nog maar 4 keer in de laatste 2 maanden naar mijn werk gereden in mooi weer,...) Geniet er toch maar van, waar ergens zit je op dit moment?

Hmm, Bart De Clercq in dienst van JVDB?

Jacco van Stierop

Kan zijn dat ik wat heb gemist maar Jurgen rijdt toch nog steeds?
Nee, met alle respect voor De Clercq maar de quoter heeft wel wat meer kleur gebracht in de koersen dan Bart. Hoe ik ook mijn best doe, een link zie ik niet zo gauw.

1 2 ... 28 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.