Quotes raden XVIII

1 2 ... 29 ... 54 55
ZwartebroekengeIetrui

Tj van Garderen?

GioVisconti

Van Garderen?

WCEendT

Dat moet tejay zijn ;).

Phinney?

simplex

'@Jacco, kartje e.a. Heb vanavond toch nog een kans benut maar van de 1,5 uur fietsen toch nog een kwartier moeten schuilen.
Zit in het land van een Boudewijn de Groot liedje en rij dus veel over de dijken langs hoge waterstanden.

Volgende gok. Geschke?

Jacco van Stierop

Nee, het is geen Yank.
Hier aan de andere kant kan ik moeilijk inschatten hoe jullie opeens zo eensgezind op TJ zijn gekomen maar het is niet goed.
Zowel met TJ als met Phinney 2 redelijk dikke links. Ook qua type renner zitten jullie redelijk in de richting maar ik moet er bij zeggen dat op de quoter meerdere typeringen van toepassing zijn.
Geschke? Nee, een paar net-niet links. Ook met hem zie ik wel qua inborst enige gelijkenis maar ik ben vanavond, zonder aantoonbare reden, in een zeer milde bui.

@simplex: ah, land van Maas en Waal. Heeft wel wat die dijkjes en die kabbelende rivieren; 2 jaar geleden o.a. door Heusden gefietst richting Den Bosch, ja mooi.

RainbowJersey

Porte?

WCEendT

Rohan Dennis, link met Oomen is rabo continental en de 'hem' is Cadel?

Edit;
Zou ook over Danielson/Vande Velde kunnen gaan?

Laatst gewijzigd
GioVisconti

'@WCEendt, dat is de manier waarom ik bij TJ v Garderen uitgekomen was, Dennis was mijn volgende suggestie. Uhm, laat ik dan eens gokken op Stetina?

Hiddee95

Kennaugh?

ZwartebroekengeIetrui

Peter Velits?

Il Mostro

Mathias Frank?

dustin

Stuyven?

Jacco van Stierop

Had er eigenlijk meer verwacht maar ik zie maar één link met Porte. De meeste linken zijn met Rohan Dennis, ook wel sterke links met Kennaugh en Velits. Met één van de door jullie genoemde renners zal de quoter ongetwijfeld wel eens op de kamer hebben geslapen. Verder zit er een leuke link tussen die maar weer eens de veelzijdigheid van de quoter onderstreept.

Het moge duidelijk zijn dat de quoter een redelijk bekend renner is.

WCEendT

Sammy Sanchez?

RainbowJersey

Van Avermaet

Jacco van Stierop

Nee, nog niet.

Met beiden links qua overwinningen; het is wel die categorie (kwalitatief gezien) waarin de quoter gezocht moet worden.

De quote is gedaan in de maand maart. De ‘hem’ in de quote zou uiteindelijk de Tour niet rijden…

WCEendT

Cummings?

RainbowJersey

Roman Kreuziger

Jacco van Stierop

Beiden niet goed.
Met alle respect (dat hoor je dan te zeggen) voor Cummings en Kreuziger maar de quoter staat wel een treetje hoger in de pikorde. Met Cummings wel links, met Kreuziger niet.

De ‘hem’ in de quote zou niet hebben misstaan in de rubriek ‘vergeten renners’ ware het niet dat hij een hoofdrol speelde in een memorabel wielermoment dat vrijwel iedere wielervolger zich nog wel kan heugen.

WCEendT

Ik ben er klaar mee hahah zou het echt niet meer weten.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Okee toch nog een poging... Hincapie?

edit;
fout haha

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

'@ WCEendT
Gewoon volhouden hoor, met Hincapie heb je zelfs iemand gevonden met de meeste links tot nu toe. En zonder die doorhalingen op zijn erelijst zouden het nog meer zijn!

Pédaleur de charme

Sagan?

WCEendT

'@Jaco
Had pas halverwege door dat jij ook links geeft qua erelijst ;), heeft me op het verkeerde pad gezet. Hopelijk krijg ik nog een kansje of twee om dit punt binnen te halen. Ik heb in ieder geval weer een naam gevonden.

Edit;
Oh mooi PdC heeft gereageerd. Lars Boom?

Laatst gewijzigd
simplex

Daniel Martin?

1 2 ... 29 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.