Van bovenstaanden komt Albasini het dichtst in de buurt, met hem zijn er vier links. Één daarvan ligt in de beginjaren van zijn carrière. De erelijst van de quoter is wel aanzienlijk korter dan die van Albasini.
Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui
Manuel Quinziato?
RainbowJersey
Kanstantin Siwstow/Sivtsov/Siutsou/Siŭtsoŭ?
simplex
Dario Cataldo?
Il Mostro
Qua generatie zit hij meer in de categorie van Quinziato en Sivtsov, qua prijzenkastgrootte komen ze allemaal wel in de buurt. De juiste nationaliteit is ondertussen ook al ergens voorbij gekomen. De kopman van de quoter is een van de beste renners van de afgelopen tien jaar.
RainbowJersey
Agnoli?
Jacco van Stierop
Paolo Tiralongo?
Il Mostro
Het heden van de bovenstaande renners heeft een link met het verleden van de quoter. Overigens is de quoter geen Italiaan en z'n kopman van de afgelopen jaren ook niet.
Laatst gewijzigd
simplex
Erviti?
Pédaleur de charme
Gregory Rast?
Jacco van Stierop
Koen de Kort?
RainbowJersey
Westra
Il Mostro
Pédaleur de charme heeft gelijk, het is inderdaad Grégory Rast. Knap geraden! Hij zei dit in 2012, nadat Cancellara door een val zijn in de Ronde van Vlaanderen zijn voorjaar verloren zag gaan. Rast reed toen naar een 11e plaats in Vlaanderen en een 13e plek in Roubaix.
Pédaleur de charme
5 Jacco van Stierop
4 ZwartebroekengeIetrui
4 Pédaleur de charme
3 simplex
3 RainbowJersey
2 WCEendT
1 Dustin
1 Hiddee 95
1 Il Mostro
'Ik denk dat ik het best tot mijn recht kom in de korte rondes met niet overdreven veel klimwerk.'