Quotes raden XVIII

1 2 ... 32 ... 54 55
Pédaleur de charme

Nee, nog niet.

Geen tijd om alle renners te checken op links, maar er is er in elk geval een met Tony Martin.

RainbowJersey

Luis Leon Sánchez ?

ZwartebroekengeIetrui

Alaphilippe?

Il Mostro

Julien Vermote?

dustin

Meersman?

Pédaleur de charme

Nee.

De link met Martin is niet Quick Step.

ZwartebroekengeIetrui

Emanuel Buchmann?

RainbowJersey

Cancellara

WCEendT

Weggmann

Il Mostro

Jasha Sütterlin?

Pédaleur de charme

Nee.

Je zou met elke renner uit het laatste rijtje minstens één link kunnen verzinnen (en ook met een aantal eerdergenoemde renners). Ik denk dat de quoter bij Cancellara en Sütterlin het meest 'top of mind' is.

Nylz

Tom Dumoulin

kartje

Tim Wellens

Pédaleur de charme

2x nee. Ik vraag me af of je de quoter misschien een kruising van Dumoulin & Wellens zou kunnen noemen.

Met Wellens is er in elk geval een overeenkomst die niets met resultaten of ploegen te maken heeft. Verder heeft de quoter net als Wellens al een kleinere ronde gewonnen, zij het niet de Eneco Tour.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Ion Izagirre?

RainbowJersey

Rohan Dennis

WCEendT

Lammertink?

Il Mostro

Jerome Coppel?

simplex

Kanstantsin Siwtsow?

Pédaleur de charme

Punt voor Jacco, Ion Izagirre zei dit vorig jaar.

Top of mind bij Cancellara vanwege die tijdrit deze week, bij Sütterlin vanwege dezelfde ploeg. Net als Wellens heeft hij de punch en de dalerskwaliteiten, net als Dumoulin tijdrijderskwaliteiten (die Wellens natuurlijk ook heeft, zeker voor het kortere werk). En net als Wellens komt hij uit een echte wielerfamilie.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Was er geenszins zeker van maar de omschrijving van het type renner en de actualiteit brachten me tot deze gok.

6 Jacco van Stierop
4 ZwartebroekengeIetrui
4 Pédaleur de charme
3 simplex
3 RainbowJersey
2 WCEendT
1 Dustin
1 Hiddee 95
1 Il Mostro

“Ja, het is een mooie, zware koers, veel op en af, maar wel geschikt voor een renner zoals ik. Het is niet zo ver van mijn thuis dus ik heb altijd wel wat fans langs de kant van de weg staan.”

RainbowJersey

Brambilla

ZwartebroekengeIetrui

Matej Mohoric?

WCEendT

Lol probeer al 3x Lammertink te reageren, maar omdat mijn meest recente reactie ook al Lammertink was pakt die em niet...

Dus bij deze, Lammertink?

Jacco van Stierop

Nee. Geen directe links maar qua type zitten jullie wel in de juiste richting, van de drie met Brambilla het meest.

1 2 ... 32 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.