Quotes raden XVIII

1 2 ... 47 ... 54 55
Jacco van Stierop

Westra?

simplex

Jacco, je bent weer tijdig terug om je koppositie te beschermen.
Met Westra gaat dat echter niet lukken.

Nee, ik zoek iemand die hier niet zal niet zal meelezen vanwege ander land, taal en focus wellicht wat meer op andere zaken

Jacco van Stierop

'@simplex
Veel afleiding op mijn vakantieadres dus moeilijk om alles goed bij te houden maar ik doe mijn best. Wel spannende eindstrijd zo.

simplex

Inderdaad spannend. Dit spel wordt vaak deels bepaald door aan/afwezigheid op de juiste tijdstippen. We gaan deze editie proberen mooi en spannend af te sluiten.

billi

Lefevere leest vast wielerflits .....
ik ga voor Virenque

simplex

Nee billi, de quoter heeft geen binding met Lefevere en qua tijdbestek zeker ook niet met Virenque.

dustin

K.Boeckmans?

Vic413

Zakarin?

simplex

Ook geen Rus, geen Belg.

Wel een Europeaan, er is tot nu toe één soort thematische link te maken met enkele ingezonden antwoorden.

billi

Schleck?

simplex

Andy? of Frank ;)

Jacco van Stierop

Wiggins?

simplex

Sorry voor mijn onduidelijke beantwoording van billi.
Ik vermoed dat ook billi wist dat Vic413 al geopend had met Andy Schleck.
Dus ging er vanuit dat billi uiteraard Frank bedoelt.
Was niet duidelijk aangegeven met die knipoog dat het dus wel Frank was.
Frank zei dit in 2014 na zijn dopingaffaire waar een wat opmerkelijke opvolging van beoordeling op volgde.
Tevens ondervond Frank ook problemen dat Andy zo sterk terugviel en zelfs besloot te stoppen.
De bedoeling destijds uitgesproken ca. 2009 was dat Frank eerder zou stoppen als nu eind 2016 het geval is. Andy zou dan ook zijn carrière gelijktijdig met broer Frank beëindigen.
Het is allemaal anders gelopen. Met tips moest ik zeer voorzichtig zijn anders zou de bijna juiste inzending van Vic413 direct door een ander ingekopt worden.
Met wel of niet benoemen van onjuiste landen heb ik het geprobeerd en daarna de link op gebied van doping.

Excuses Jacco dat ik niet duidelijk was in de bevestiging van billi's goede inzending.

billi

sorry voor mijn onduidelijkheid, ging er van uit dat het wel duidelijk zou zijn (zoals simplex zegt)
maar van mij mag het ook fout worden gerekend, geen enkel probleem, als er iemand problemen mee heeft is dat prima en is het weer aan simplex

ik ga alvast op zoek naar een leuke quote :)

vorige quote: zocht naar iemand met blessures en/of dopingschorsing, zo kwam ik bij onze luxemburgse vriend, valt me wel op dat de Schleck fans niet meer zo aanwezig zijn op wielerflits

billi

8 Jacco van Stierop
7 Pédaleur de Charme
7 simplex
6 Zwartebroekengeletrui
3 Rainbow Jersey
3 billi
2 WCEendT
1 Dustin
1 Hiddee 95
1 Il Mostro
1 Ti-Raleigh

"ik ben geen kopman"

alvast wat info:
-actief renner
-er volgen geen linken, behalve ...... zie onderaan
-mogelijk aanvullende quotes

onderaan:
resultaat vergelijking, ik ga aangeven of quoter beter of slechter is in een bepaalde wedstrijd dan het gegeven antwoord (enkel over de afgelopen drie jaar: 2014-2016), indien nooit samen in een wedstrijd gereden (vlg pcs) in de afgelopen drie jaar wordt dat ook aangegeven. Er zal dan een beeld ontstaan van de renner.

succes

Vic413

Terpstra?

billi

nee, quoter was beter in het AK, in een HC rittenkoers in het voorjaar, dan Terpstra.

simplex

Stijn Vandenbergh?

ZwartebroekengeIetrui

Dries Devenyns?

billi

nee, quoter was beter in het AK, in een .1 rittenkoers in het voorjaar, dan Vandenbergh.

nee, quoter was slechter in een WT voorjaarsklassieker dan Devenyns.

billi

extra quote 1 (zelfde interview)
"ik heb geen vriendin, ik ga wachten voor ene, mijn gedachte is gericht op mijn fiets"

extra quote 2 (zelfde interview)
"ik ben ok op het vlakke, sprinten is minder, voel me meer thuis in de bergen"

simplex

Bart De Clercq?

billi

nee, De Clercq was beter in een grote ronde dan de quoter

ZwartebroekengeIetrui

Stef Clement?

Laatst gewijzigd
billi

nee, Clement is de quoter nog nooit tegengekomen in een grote ronde. (als deelnemende wielrenners onder elkaar)
Clement heeft dit jaar maar 1 wedstrijd gereden waar de quoter ook mee heeft gereden.
(als renner)

1 2 ... 47 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.