Quotes raden XVIII

1 2 ... 48 ... 54 55
WCEendT

Bakelandts?

Wat is eigenlijk de reden dat dit topic langzaam aan steeds minder actieve posters krijgt?? Was vandaag opzoek naar dit topic en kon het maar niet vinden, verbaast me nu niks als de laatste reactie 7 dagen geleden geplaatst is.

billi

nee, Bakelandts had dit jaar een betere rit uitslag in een bepaalde meerdaagse world tour wedstrijd. (over de ritten bezien)

@WCEendT, reden: zomer, vakantie, etc ... en meerdere wedstrijden die te volgen zijn, Tour, OS en nu de Vuelta. is meestal zo in de drukkere wielermaanden, vandaar dat ik een wat moeilijker quote heb gemaakt :p , heeft ook geen haast ook ;)

Vic413

Nibali?

billi

Nee, Nibali en quoter reden eenmaal in dezelfde grote ronde, Nibali eindigde hoger.
Quoter heeft 2 van de 3 grote rondes uitgereden, in een grote ronde eindigde hij altijd bij de eerste 50.

kartje

Mathias Frank?

Chrisabels

Tejay van Garderen!?

WCEendT

Phinney?! (ben aan het gokken)

billi

nee, quoter was sneller dan Frank in een italiaanse HC eendagswedstrijd.

nee, zowel quoter als Van Garderen kregen DNF achter hun naam bij een kampioenschap.

nee, quoter en Phinney komen elkaar niet veel tegen,
2010 was voor het laatst dat beiden in het zelfde peloton reden, in een rittenkoers was quoter beter, in een eendagswedstrijd was Phinney beter.

billi

aanvullende quote:
"Ik wil de drie weken uitrijden, ik ga me rustig voorbereiden, wil niet uitgeblust aan de start verschijnen"
extra: de laatste maanden is hij volgens mij niet echt opgevallen bij jullie, misschien in een bepaald forum topic alhier

Pédaleur de charme

Pfff, het is wel echt een puzzel geworden.... Dombrowski misschien?

billi

niet goed, morgen meer info

Vic413

De Gendt?

billi

niet goed, morgen meer (vergemakkelijkende) informatie

Pédaleur de charme

Zakarin?

billi

quoter reed dit jaar een beter AK dan Dombrowski in een bepaalde meerdaagse WT wedstrijd

qouter reed dit jaar een beter AK dan De Gendt in een bepaalde meerdaagse WT wedstrijd

Zakarin is het ook niet
quoter was dit jaar ene keer beter in een WT wedstrijd dan Zakarin waarin beiden aan het vertrek stonden

billi

Het lijkt me toch wat te moeilijk, verkeerd ingeschat vrees ik, wilde eens wat anders proberen.

Om het wat te vergemakkelijken volgt er extra info.
van de gegeven antwoorden:
2 wielrenners zijn jonger dan de qouter.

Jacco van Stierop

Pawel Poljanski?

billi

en dat is de goede :)
proviciat

http://velonews.competitor.com/2014/03/news/tinkoff-rider-poljanski-to-start-giro-in-rookie-season_318657

(ps: dit probeersel was eenmalig, volgende keer weer een andere werkwijze, als er een volgende gelegenheid komt)

Jacco van Stierop

Was even puzzelen inderdaad.

9 Jacco van Stierop
7 Pédaleur de Charme
7 simplex
6 Zwartebroekengeletrui
3 Rainbow Jersey
3 billi
2 WCEendT
1 Dustin
1 Hiddee 95
1 Il Mostro
1 Ti-Raleigh

“Na dit jaar stop ik, ik heb twee kinderen die ik niet heb zien opgroeien. Nu wil ik meer tijd aan mijn familie besteden.”

ti-raleigh

Adrie vd Poel

dustin

Nick Nuijens?

Jacco van Stierop

Beiden niet goed, met vd Poel is er wel een link.

De quote is minder dan 12 maanden oud.

billi

L ten Dam?

simplex

Fabian?

Jacco van Stierop

Nee, ook niet. Met Fabian zijn er wel overeenkomsten.

De quoter is geen onbekende.

1 2 ... 48 ... 54 55

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.