Scorito Roland Garros

« 1 2
Uwi

Veel mensen die meedoen met het Roland Garros spel op Scorito? Misschien leuk om het hier een beetje te bespreken.

Poeksel

Ik niet, maar ik hoop voor jullie dat jullie Bertens hebben gekozen :)

Of is het alleen voor het mannentoernooi?

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Ik doe ook niet mee, maar de nummer drie van de vrouwen ligt er al uit. :)

Patrijs

Yes! Ik doe mee. Voorlopig heeft uit mijn team alleen B-speler Pliskova verrassend verloren. Prachtige prestatie van Bertens. Gelukkig had ik Kerber niet :)

pirazzi

Bij Scorito doe ik niet mee, wel bij Sportpools, daar alleen een heren team en je hoeft niet elke dag spelers op te stellen. Ben wel blij dat Bertens heeft gewonnen uiteraard en Andy Murray.

Jori

Ik wou echt Bertens selecteren, speelde namelijk mega sterk in de voorbereiding (zowel Davis Cup als haar laatste toernooi), maar toen ik de loting zag met Kerber, had ik besloten het risico toch maar niet te nemen.
Tot nu toe gaat het perfect (alles heeft gewonnen, alleen nog Azarenka, Williams, Ferrer en Tsonga die nog moeten spelen)

Welke tennissers volgen jullie met veel belangstelling? Ik volg:
Gasquet, is echt goed en heeft mooie enkel-handige backhand, maar komt net terug van blessure
Zverev, enorm Duits talent, slechts 19 jaar
Pouille, zit in mijn team en heel goed in vorm voor het toernooi
Thiem, dit wordt volgens mij echt zijn toernooi

Bij de vrouwen kan het altijd overal heen, maar kijk ik specifiek naar nog wat talentjes:
Bouchard, Keys, Beck, Bertens, Kasatkina, Gavrilova, Muguruza

Uwi

In een gekke bui heb ik er inderdaad voor gekozen om Bertens te kiezen. Ze is in topvorm en Kerber sukkelt toch wat met haar vorm en blessures. Pakt tot nu toe leuk uit! Enige uitvaller bij mij is Errani en verwacht dat de rest van m'n team de 1e ronde wel gaat overleven.

Mijn favorieten bij de mannen zijn Wawrinka, Thiem, Kyrgios (ondanks z'n gedrag soms een heerlijke speler) en Coric (volgende ronde tegen Tomic, kan een leuk potje worden)

Bij de vrouwen, het oog wil ook wat ;) : Azarenka, Bouchard (volgende ronde tegen Bacsinszky), Ivanovic, Bertens en Muguruza

Nog even mijn team:
De mannen Djoko, Murray, Nadal, Tsonga, Ferrer, Thiem, Simon, Kyrgios, Sousa (captain deze ronde) en Chardy (captain volgende ronde).
De vrouwen Serena, Azarenka, Muguruza, Bacsinszky, Kvitova, Kutznetsova, Ivanovic, Errani, Bouchard en Bertens.

ditisdavid

Ik had Kerber wel en ben daarnaast Cilic, Errani en Ostapenko al kwijt geloof ik...

Jori

Te vroeg gejuicht? Azarenka verliest de 1ste set van Knapp....

@Uwi: Mijn team verschilt alleen op deze punten
Chardy vs Pouille
Kuznetsova vs Safarova
Errani vs Keys
Bouchard vs Cibulkova
Bertens vs Begu

Patrijs

Mijn volledige team
Heren: Djokovic, Murray, Wawrinka, Tsonga, Raonic, Thiem, Cuevas, Simon, Zverev, Sijsling.
Vrouwen: Williams, Halep, Muguruza, Bascinszky, Safarova, Pliskova, Keys, Stephens, Cibulkova, Begu.

MrSpeckNeck

Draait dit niet volledig op geluk? Doe nu voor het eerst mee met de tennisscorito en heb nu dus in ronde 2 al 2 wedstrijden waar mijn spelers tegen elkaar moeten. Degene die dit niet heeft kan dus veel meer punten pakken. Oftewel de nummer 1 zal alleen met geluk kunnen winnen, of zie ik dit verkeerd?

Laatste man

Je kan het speelschema bekijken vooraf. Dan kan je dingen uitsluiten.

Tourminator

Ik doe ook mee! Iedereen heeft 1e ronde overleeft. Je kunt inderdaad speelschema bekijken. Heb ervoor gezorgd dat 1e en 2e ronde geen spelers uit mijn team tegen elkaar kunnen spelen. Daarnaast belangrijk om toch redelijk hooggeplaatste D-spelers te kiezen. Deze spelers bepalen voor groot deel succes. Of er moet een gravel speler geblesseerd zijn geweest en nu laag op de ranking staan. Naar mijn mening dit jaar niet het geval. En zorg dat je captain (1e en 2e ronde altijd D-speler nemen) wint anders kun je wel inpakken voor een goede klassering.

Mijn team:

N. Djokovic
A. Murray
R. Nadal
T. Berdych
D. Goffin
D. Thiem
R. Bautista
G. Simon
J. Sousa
J. Chardy

S. Williams
G. Muguruza
S. Halep
T. Bacsinszky
L. Šafárová
C. Suárez
A. Ivanovic
M. Keys
D. Cibulková
I. Begu

MrSpeckNeck

Aha ik dacht dat er tijdens het toernooi geloot werd. Dat verklaard een hoop haha!

Stofzuigert

Ik had de perfecte score na de eerste ronde. In de tweede ronde moeten Bouchard en Bacsinszky tegen elkaar. Stiekem hopen dat Bouchard dan doorgaat en die weer haar vorm van twee jaar geleden vindt.
Mannen: Djokovic, Murray, Nadal, Tsonga, Goffin, Thiem, Kyrgios, Sock, Sousa en Pouille
Vrouwen: Serena, Muguruza, Halep, Bacsinszky, Kvitova, Svitolina, Keys, Strycova, Cibulkova(Captain in ronde 1&2), Bouchard
Paar gokjes genomen (Goffin, Thiem, Svitolina en Strycova), maar dat moet je ook doen.
Zeker in vrouwentennis kan alles gebeuren.

Jelle van der Linden

Ik heb na de eerste ronden alleen Azerenka eruit, de rest is door dus een goed begin.

shyguy

Ik ben in ronde 1; 3 dames kwijtgeraakt: Kerber, Jankovic en Ostapenko.

Het verdere team:
Mannen: Djoko, Murray, Nadal, Tsonga, Gasquet, Ferrer, Simon, Sock, Coric (Cpt ronde 1) en Mahut.
Dames: Serena, Radwanska, Kvitova, Safarova, Suarez, Makarova en Beck (Cpt ronde 2).

Hebben we trouwens ook een WF subleague?
Zoals wel meer hier doe ik op sportpools mee, daar ben ik al 4 man kwijt en de kluns is door :-(

řezník

Ik ben in ronde 1 Azarenka en Fognini kwijt geraakt. Ik dacht laat ik eens voor gekke Fabio kiezen, maar was weer een hopeloze keuze.

Team:
Mannen: Nadal, Murray, Djokovic, Tsonga, Thiem, Goffin, Kyrgios, Coric, Monaco.
Vrouwen: S. Williams, Muguruza, Bacsinszky, Kvitova, Svitolina, Ivanovic, Stephens, Cilbukova, Cornet.

Captain ronde 1 was Monaco.

Jelle van der Linden

Mijn team:
Mannen: Djokovic (A), Murray (A), Nadal (A), Tsonga (B.), Raonic (B.), Ferrer (B.) Bautista (C), Simon (C), Chardy (D) en Pouille (D)
Vrouwen: Williams (A), Halep (A), Bascinszky (B.), Kvitova (B.),Kuznetsova (B.), Keys (C), Stephens (C), Cibulkova (D), Begu (D)

Captain eerste ronde: Pouille (D)
Captain tweede ronde: Chardy (D)
Uitvallers: Azerenka (A)

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Mijn enige uitvaller is Kerber

Jori

Game Over :(
Voor de 2e ronde leek mij die gekke Slowaak geen partij voor de man van de voorbereiding: Lucas Pouille.
Maar Pouille speelde veels te nerveus en sloeg de ballen die hij niet over het speelveld joeg naast...

pirazzi

Tsonga!

gesink-menchov

Bouchard van 5-0 naar 5-4 kreeg nog even hoop maar nee hoor mijn 3e uitvaller is een feit :(

Al mijn mannen nog wel in het toernooi maar de meeste hebben een zware loting volgende ronde helaas.

Patrijs

De tweede ronde loopt op z'n einde en mijn team doet het nog zeer behoorlijk. Nadat Pliskova verrassend werd uitgeschakeld in de eerste ronde, is Sijsling in de tweede ronde zoals verwacht uitgeschakeld. Ik hoopte stiekem dat hij kon verrassen tegen Kyrgios, maar dat liep net even anders.

Met de derde ronde voor de deur gaat het echt spannend worden. Gokken op een D-speler als captain, of kiezen voor een "zekerheidje" die minder punten oplevert? Voor mij wordt het alles of niets. Sta nu 130e en wil ik in de top-100 eindigen dan moet ik voor de D-speler gaan. Dat wordt Begu, die speelt tegen de Duitse Beck. Zeker geen onmogelijke opgave voor de Roemeense, maar het zal waarschijnlijk wel lastig worden.

IL DON

Mijn team:

Mannen: Djokovic, Nadal, Wawrinka, Ferrer, Tsonga, Berdych, Anderson, Simon, Chardy en Almagro
Vrouwen: Williams, Azarenka, Mugaruzu, Safarova, Svitolina, Suarez, Ivanovic, Keys, Vandeweghe en Goerges

Uitvallers: Anderson, Azarenka en Vandeweghe (die deed heel veel pijn tegen Begu)
Nog spelend in de 2e ronde: Ferrer en Goerges

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.