Scorito Roland Garros

1 2 »
IL DON

En Georges er ook in een thriller uit, net als Vandeweghe.

Jelle van der Linden

Voor de derde ronde is het een moelijke taak om een geschikte captain te vinden, die veel punten kan halen.
Ik ga denk niet voor een van mijn D-categorie (die hebben lastige tegenstanders), ik ga voor iemand van mijn C-tennisers (Keys/ Stephens).
Maar als iemand nu nog een goede D-speler in het team heeft, kan diegene veel punten op de concurrentie pakken. En daar wordt het spel meestal meebeslist (met de verrassing van het toernooi) Zoals bij de Australian open toen Konta de halve finale haalden, en diegene die haar hadden die deden mee voor de eerste plaats. (die er trouwens dit toernooi in de eerste ronde uitvloog). Dus het is voor 50% procent kennis, en 50% geluk.

Tourminator

In 2e ronde mijn eerste speler verloren; J. Sousa
Redelijk eenvoudig verloren van Gulbis in 3 sets.

Voor 3e ronde gekozen voor Begu als captain. Een klein risico maar wil graag top 10 weer in. Sta nu 61e. Als ze wint doe ik weer helemaal mee en anders is het game over.

Tourminator

Begu als captain wordt beloond, 480 punten erbij alvast deze ronde.

pirazzi

Nadal naar huis, polsblessure.

Jelle van der Linden

Mijn Scorito is ook voorbij, Had Stephens (C) als captain maar ze heeft verloren. Dus nu dan maar alles of niets spelen bij elke captain (steeds de laagste categorie selecteren). Dus dat wordt dan de volgende ronde mijn D-speler Begu (waarvan ik niet had verwacht dat ze de 3 ronde ging winnen)

Matti

Voor mij geldt hetzelfde. Na 2 rondes 100% score. Maar nu kansloos door verkeerde captain(ook Stephens)

Patrijs

Ik zit er nog aardig bij. Sta in ieder geval in de top-100. Jammer van Cibulkova vandaag, maar de winst van captain Begu gisteren maakt veel goed.

Had liever Zverev als winnaar gezien vandaag tegen Thiem. Beide spelers in m'n selectie, maar had met De Russische Duitser veel meer punten kunnen halen. Zou voor m'n poule leuk zijn als Cuevas kan verrassen tegen Berdych, maar dat lijkt me sterk.

Tourminator

Heb inmiddels al 8 uitvallers en ronde 4 loopt nog. (Nadal, Simon, Sousa, Chardy, Safarova, Ivanovic Cibulkova en deze ronde Begu).

Blij dat ik deze ronde Begu niet meer als captain heb genomen. Moest toch tegen de als 108e geplaatste speelster maar had de vorige ronde ook maar net overleefd.

Omdat ik 3e rondes met een winnende D-captain heb gespeeld sta ik toch nog 25e op de ranglijst.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.