WF Grand Tour Spel: Tour de France 2016

1 2 ... 9 10 11 12 »
rimenno

Vanharte Rahims!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jij ook Rimenno ;)

Rabofan!

Pff spannend hoor.. gefeliciteerd Ilfuego. Felicitaties en natuurlijk ook een dankwoord nogmaals naar Rahimns! Weer zin in de Vuelta.

TiesW

Balen, bijna de hele tour eerste of tweede gestaan en nu zo van het podium afglijden... Vuelta in de herkansing!
Dank Rahimns voor organisatie, wederom vlekkeloos én erg leuk!

Laatst gewijzigd
rimenno

Joh, had einduitslag niet gezien.Maar dit is lekkurrr.
Thanks voor organisatie Rahims top geregeld.

Silent Hill

Proficiat Rimenno.

Vooral mooi dat een 'minder verwachte' renner (De Gendt) de doorslag geeft, want dat is uiteindelijk het idee achter dit spel. Mijn team was eigenlijk volledig op safe gespeeld na een heel slechte Giro. Het verraste me wel een beetje dat er nog zoveel punten goed gemaakt konden worden met het AK en de vragen, ruim 300 ptn verliezen TiesW en mezelf daar op Ismail en Senioralex. Al is dat in de meest wielerspelen natuurlijk wel zo. Maakt niet uit, door de mooie uitslagen en de super spannende strijd aan de top, heb ik echt veel plezier beleefd aan deze editie.

Nice job ook Rahimns. Was weer dik in orde !

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Super geregeld weer Rahimns! Hele verrassende winnaar inderdaad. Ik had het Ties wel gegund, zo'n beetje de hele Tour bovenaan gestaan, weet ik hoe vaak tweede in etappes zonder er ooit een te pakken en er dan zo genadeloos afgereden worden met de finish in zicht. Wielrennen kan meedogenloos zijn ;)

Op naar de Vuelta!

Laatste man

Gefeliciteerd nog Rahims. Prima organisatie weer. Was weer leuk om mee te doen. De Vuelta gaat over een andere boeg!

dustin

7e
Volgende keer beter!

Thanks rahimns!

Congrats Rimenno, it is great!
Congrats Ilfuego, promotie dik verdiend!

pirazzi

Het was weer leuk om mee te doen, uiteindelijk 19de geworden in de eerste divisie dus nog wat gestegen. De antwoorden op de extra vragen heb ik even opgezocht:
Ploeg: Movistar (Had zelf BMC)
Jongerentrui: YATES, Adam (Barguil)
1. Mollema (Mollema)
2. Groenewegen (Timmer)
3. 13 (10)
4. 3 (5)
5. Van Avermaet (Sagan)
6. De Gendt (Froome)
7. Froome (Quintana)
8. 174 (165)

kokkie1975

thnx voor de prima geregelde organisatie Rahimns !

Ben niet ontevreden met mijn 4e plek in de tweede divisie.
Hopelijk in de vuelta een top 3 notering.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Silent Hill dit komt in dit geval voor de een aantal renners die weinig gekozen waren en het ontzettend goed doen in bepaalde klassementen. Kijkend naar de renners die de meeste punten behaalde:

DeGendt 860 punten
Majka 579
Cavendish 399
Froome 394
Sagan 380

springen vooral DeGendt en Majka eruit omdat ze weinig gekozen waren. Daar pakken ze ook in de eindklassementen veel punten. Froome en Sagan pakken in de eindklassementen relatief weinig punten doordat ze veel gekozen waren en dus de bonuspunten door meer personen gedeeld moesten worden. Het is best een lastig spelletje.

rimenno

Dit spel is gewoon lastig je neig er naar wom bekende namen te nemen, factor geluk is belangrijk in mijn geval De Gendt en Buchmann 2 renners ze moeten het wel doen .
De Gendt had ik zeker verwacht Buchmann viel me niet mee op jongere klassement na dan.

Jorik112

Rahim,

Wederom bedankt voor het organiseren. Weer een top 10 plek voor mij. Misschien de volgende ronde toch iets meer de minder bekende namen opstellen. Om zo eens een keer echt mee te strijden om het eremetaal.

billi

een mooie 8e plaats, meer zat er niet in .....

geen promotie dus, maar dat zat er ook geen enkel moment aan te komen
toch nog iets gestegen op het einde

bedankt rahimns, wederom klasse

Noud89

Sorry, vanwege vakantie ben ik dit ook helemaal vergeten. Mijn excuses hiervoor, ik vond het in de Giro een fantastisch spel, en vind het prachtig dat Rahims iedere keer weer de moeite neemt dit te organizeren.

1 2 ... 9 10 11 12 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.