Megaflits Wielerspel - Tour 2016

1 2 3 4 ... 7 8
Fondista

Haha...het viel te proberen. :)

Ilfuego

Ik dacht aan eerstejaars profs die mogelijk niet in de ranking van 2015 stonden. Ik had iemand in gedachten, maar die staat er bij tweede lazing toch in (alleen nog lager dan ik gedacht had).

Fondista

Neoprofs zijn ook zowat de enige optie om gratis op te nemen idd...maar dan moet t toch wel n súpertalent zijn.

Peter Post Forever

Ik doe mee en ga proberen in 1x een geldig team in te leveren!!!!

hofsje

met goed rekenen (of rekenmachine moet het lukken lol

pirazzi

2 teams (Tinkoff en Fortuneo - Vital Concept) moeten hun startlijst nog bekend maken maar ik heb alvast een PB gestuurd, kan nog veranderen natuurlijk maar dan stuur ik een nieuw PB.

Senioralex

Kokkie1975:
Op Fortuneo na is de startlijst ZOWAT compleet geraakt bij PCS...

Laatst gewijzigd
dustin

Ik wil ook graag meedoen, PB volgt later deze week.

Mijn pa zal ook wel mee gaan doen als hij tijd heeft.

Laatst gewijzigd
shyguy

De eerste (en hopelijk definitieve) versie van mijn team is inmiddels verstuurd.

kokkie1975

Heb mijn team na flink puzzelen en omgooien nu ook maar verstuurd.

Poeksel

Had ik net een team samengesteld (7992 totaal), zag ik opeens de regel 'maximum 12 renners'. Oeps. Opnieuw gaan puzzelen dan maar...

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Team ingestuurd, volgens mij voldoet mijn team aan alle eisen!!

rimenno

Team verstuurd !!

Silent Hill

De inschrijvingen komen nu vlotjes binnen: momenteel zitten we aan 19 deelnemers !
Top dat de gevestigde waarden weer meedoen, maar ook nieuwe leden hebben de weg gevonden naar dit - laat ons eerlijk zijn - fantastische spel.

Om in de stemming te komen, even de erelijst van voorgaande edities:

Giro 2016: Krypton
Voorjaar 2016: Zwiebeln

Vuelta 2015: Davidavid
Tour 2015: Reyn
Giro 2015: -
Voorjaar 2015: Hoekserenner

Voorjaar 2014: Reyn

Giro/Tour 2013: Othello
Voorjaar 2013: Vremde Koerst

Verder ging het 'archief' niet. Indien iemand oudere gegevens heeft ...
Deze Tour wordt in elk geval weer een razend spannende editie, want dit ik kan al verklappen: er zit veel variatie in de teams.

Nog een goede 72 uur !

Laatst gewijzigd
billi

Winnaar editie 2013: Vremde Koerst
Winnaar editie 2014: Reyn
http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/megaflits-wielerspel-voorjaar-deadline-vannacht-0000
zie topic tekst, denk dat er toen enkel een voorjaarsversie was, maar ik kan het mis hebben

dustin

Mijn voorselectie is klaar, nu nog wegstrepen.

dustin

PB verzonden.

Silent Hill

Nog een kleine 24 uur tijd om de laatste knopen door te hakken en/of je team te finetunen.

Twee leden die die tijd goed kunnen gebruiken:
- Hofsje
- Krypton
Jullie team is niet 100% correct (zie pb). Probeer deze nog aan te passen of in het slechtste geval wordt dit een pijnlijke DNS.

Wees er ook zeker van dat je geselecteerde renners ook effectief deelnemen aan de Tour. Je vergissen in een Henao kan ik nog begrijpen, maar als ik namen zie passeren als - ik vind dit niet uit - Talansky, Demare of Peraud ... tja ...

Nog een weetje:
van de tot nu verwerkte teams geniet 1 renner het volste vertrouwen van alle managers, kort gevolgd door een 22/24. De 17/24, 15/24 en 14/24 volgen al op iets meer afstand. Alle eer voor wie deze namen correct kan invullen !

nasibal

In willekeurige volgorde:

Kittel
Coquard
Rolland
Barguil
Yates

Bonus: Sagan.

Kom maar op met die eer.

Silent Hill

Hehe - met een bescheiden 2 op 5 heb je je kans op eeuwige glorie toch verkeken, Nasibal.

M'n eigen team heb ik ter controle naar PPF gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt. De teams vinden jullie morgen terug in de 2de post. Maakt het makkelijk volgen voor iedereen :)

Pieterboy

Ik heb nu geen tijd om het uit tezoeken maar je kan hem morgen ochtend verwachten.
Tot hoelaat mag het?

Peter Post Forever

Team Silent Hill is akkoord!

Moraalridder

Ik heb ook weer een team ingestuurd!

Laatste man

Verzonden!

Fondista

De top 5 meest gekozen? Mijn gok:

Kittel
Groenewegen
Yates
Van Garderen
Navarro

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.