De inschrijvingen komen nu vlotjes binnen: momenteel zitten we aan 19 deelnemers !
Top dat de gevestigde waarden weer meedoen, maar ook nieuwe leden hebben de weg gevonden naar dit - laat ons eerlijk zijn - fantastische spel.
Om in de stemming te komen, even de erelijst van voorgaande edities:
Giro 2016: Krypton
Voorjaar 2016: Zwiebeln
Vuelta 2015: Davidavid
Tour 2015: Reyn
Giro 2015: -
Voorjaar 2015: Hoekserenner
Voorjaar 2014: Reyn
Giro/Tour 2013: Othello
Voorjaar 2013: Vremde Koerst
Verder ging het 'archief' niet. Indien iemand oudere gegevens heeft ...
Deze Tour wordt in elk geval weer een razend spannende editie, want dit ik kan al verklappen: er zit veel variatie in de teams.
Nog een goede 72 uur !
Nog een kleine 24 uur tijd om de laatste knopen door te hakken en/of je team te finetunen.
Twee leden die die tijd goed kunnen gebruiken:
- Hofsje
- Krypton
Jullie team is niet 100% correct (zie pb). Probeer deze nog aan te passen of in het slechtste geval wordt dit een pijnlijke DNS.
Wees er ook zeker van dat je geselecteerde renners ook effectief deelnemen aan de Tour. Je vergissen in een Henao kan ik nog begrijpen, maar als ik namen zie passeren als - ik vind dit niet uit - Talansky, Demare of Peraud ... tja ...
Nog een weetje:
van de tot nu verwerkte teams geniet 1 renner het volste vertrouwen van alle managers, kort gevolgd door een 22/24. De 17/24, 15/24 en 14/24 volgen al op iets meer afstand. Alle eer voor wie deze namen correct kan invullen !
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.