Megaflits Wielerspel - Tour 2016

1 2 ... 5 6 7 8 »
Pieterboy

Dank voor de organisatie Silent Hill! ik ben blij met mijn top 10 plek weer een stapje beter dan tijdens de giro ben er zeker weer bij bij de vuelta!

davidavid

Zo toch nog erg close geworden. Inderdaad had Coquard in de laatste etappe het verschil kunnen maken. Al had ik zelf de winst van Billi in de voorlaatste etappe niet meer verwacht. Toen werd de achterstand net iets te groot. Enige jammere is dat ik nergens een dagoverwinning heb kunnen pakken.

Gefeliciteerd Billi! Verdiende winnaar!

En Silent Hill hartelijk bedankt voor de organisatie!

dustin

Thanks Silent Hill

6e geworden!

Jammer dat m'n pa hoger is geeindigd.
Volgende keer beter!

shyguy

Bedankt voor de organisatie Silent Hill!
En Billi gefeliciteerd met de winst!

Hoe ik erbij ben gekomen om Peraud te selecteren, werkelijk geen idee. Misschien dat hij op een voorlopige startlijst heeft gestaan en ik dat niet meer gecontroleerd heb.
Hoeveel punten het me gekost heeft, dan wel hoeveel punten ik er extra door gescoord heb we zullen het nooit weten.
Het 3e plekje stemt wel tot tevredenheid :-)

Silent Hill

Bedankt voor het ideale team, Fondista.
(heb jij nog een mooie sprong voorwaarts gemaakt, zeg)

Dat ideale team heeft bijna 9000 punten meer dan het team van Billi ... er was dus zeker nog ruimte voor verbetering, en in theorie was Billi dus 'makkelijk' te kloppen. :D
Sagan loonde. Had ik niet verwacht. Veel punten pakken is dus even belangrijk als een goed ratio.

Dit spel is ondoorgrondelijk. Mooi toch !

Laatst gewijzigd
Fondista

Zodra het op de toprenners met de meeste punten aankomt (voor n deel eindklasseringspunten) is de ratio eigenlijk onbelangrijk: in deze ronde waren dat de 3-4 beste renners en toevallig kostten zij veel/weinig CQ punten wat maakt of de ratio hoog of laag uitvalt.

Naast deze toprenners is het zaak om wél de best renderende renners te nemen met de meeste waar voor je geld.

Daarbij is de ratio wél doorslaggevend. Dat kan elk type renner zijn, het hangt puur af van zijn CQ waarde versus zijn potentie om binnen het gegeven parcours en deelnemersveld punten te behalen.

Kittel, De Gendt en Enger waren dit keer enkele ratio-pareltjes.

Vooraf dacht ik dat Billi teveel had ingezet op 'gewone' rittenkapers, zoals bijv Cavendish en Pantano. Dat bleken deze Tour echter dé rittenkapers te zijn en daarmee had ie n gouden greep te pakken. Let wel, Billi had niet eens Froome in zijn team. In de breedte had hij veel goed scorende renners om dat te ondervangen: Cav Pantano D. Martin Alaphilippe...Knap gedaan dus!

Laatst gewijzigd
hofsje

zelf ook een paar renners in me team gezet die niet aan de tour meededen ,Demare en Talansky wss zelfde reden als shyguy met peraud maar tog iig nog 1 x dagzege gepakt met 1ste tijdrit ,tijdens de Vuelta maar beter opletten .....

kokkie1975

Dank voor de organisatie Silent Hill.
Voor mij een belabberde Tour. Heeft een voordeel..................kan in de Vuelta alleen maar beter gaan :)

billi

dank allen voor hun bijdragen :)

totaal onverwacht, tot op het laatste moment, verwachtte ik niet deze uitslag, ben er uiteraard tevreden mee :p

met m n 8000 cq pnt ploeg heb ik het uiterste eruit gehaald, al stelde een paar renners mij toch wel wat teleur

de omstandigheden waren mij, deze keer, goed gezind, met dit resultaat tot gevolg

bedankt Silent Hill,
heb je weer perfect gedaan

Senioralex

Mijnheer,

zou "Megaflits Wielerspel - VueltA 2016" moeten opstarten en ben klaar met de inleiding ervan.Weet echter niet hoe ik voor die aansluiting moet zorgen...
kan U me daar mee in gang zetten? Verschillende die dat kunnen zijn in verlof...

pirazzi

Is dat afgesproken met Peter Post Forever dan want hij schreef in april nog in het Megaflits voorjaarspel dat hij wel de Vuelta wilde organiseren. :)

23 april 2016 om 11:35 REACTIE

Peter Post Forever

Gaat er nog iemand dit spel organiseren voor de Giro?? Ik zelf sla over (wil wel weer de Vuelta variant organiseren)

Senioralex

MEGAFLITS WIELERSPEL VUELTA 2016
Rest volgt binnen zowat een uur

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.