Nu even gekeken bij Giant over Degenkolb ik schrok al een beetje omdat hij er niet bij zat .
Maar het was de eerste wedstrijd van Max Mackscheid na het Giant ongeluk en toen zijn al de pijlen gericht op hem .
Hij moet in de toekomst de Sprinter worden bij Giant .
John Degenkolb over zich zelf hij had in het begin moeie benen , maar aan het eind zat alles wel weer goed .
Nu hoop ik voor hem dat hij het goed doet in de\Tour succes John .
Neem Google en zet er Sporza.be op,de Belgische Sportzender.
Volg aandachtig wat nu volgt:
Neem eerst " Home" en "Wielrennen"
Draai dan naar "Wielerkalender".
Neem daar APRIL en op 14/4 ziet U:
"De Grote Prijs van Denain"
(neem 2016)
Draai naar beneden en de tweede foto
heeft de klassieke cirkel in het midden met daarin een driehoek waar U op duwt...
Geniet nu van de sprint van het jaar,de sprint van Daniel Mclay...
@ Verweggista:
Ja zeg,heel wat eenvoudiger natuurlijk,maar ik heb nogal moeten zoeken en schreef toen alles af voor
de andere leden.Alhoewel deze heel anders was liet die sprint me denken aan deze van het WK van 2003,
toen Van Peteghem voor een wereldtitel zorgde door in extremis Boonen nog af te leveren in de rechte lijn.
Voor een Belg is die zege van Tom ook onvergetelijk,maar nog eens:Zonder Van Peteghem geen titel....
Bedankt,ik heb het al geboekt en kan later zeker nog eens kijken!
'@ Verweggista:
Ja zeg,heel wat eenvoudiger natuurlijk,maar ik heb nogal moeten zoeken en schreef toen alles af voor
de andere leden.Alhoewel deze heel anders was liet die sprint me denken aan deze van het WK van 2003,
toen Van Peteghem voor een wereldtitel zorgde door in extremis Boonen nog af te leveren in de rechte lijn.
Voor een Belg is die zege van Tom ook onvergetelijk,maar nog eens:Zonder Van Peteghem geen titel....
Bedankt,ik heb het al geboekt en kan later zeker nog eens kijken!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.