Adopteer een Tourrenner

1 2 3 4 5
Vic413

De debuterende Jasper Stuyven

123poetertjes

Het lijkt er op dat Dmitriy niet geselecteerd is. Hoe kan Astana zo dom zijn?
Aangezien mijn tweede keuze inmiddels bezet is wacht ik nog even tot meer selecties bekend zijn.

Verweggistan

Duchesne heeft de bevestiging gekregen dat hij inderdaad naar de Tour mag. Uiteraard konden ze niet om hem heen, maar het is toch fijn dat het even bevestigd wordt.

Stijnveldrijder

Serge Pauwels

Jodegr

Chris Juul Jensen

droomteam

Nu even gekeken bij Giant over Degenkolb ik schrok al een beetje omdat hij er niet bij zat .
Maar het was de eerste wedstrijd van Max Mackscheid na het Giant ongeluk en toen zijn al de pijlen gericht op hem .
Hij moet in de toekomst de Sprinter worden bij Giant .
John Degenkolb over zich zelf hij had in het begin moeie benen , maar aan het eind zat alles wel weer goed .
Nu hoop ik voor hem dat hij het goed doet in de\Tour succes John .

billi

Luka Pibernik - Lampre
edit: vervallen, zie het nu ook, over het hoofd gezien :o

Laatst gewijzigd
123poetertjes

Jerôme Cousin gaarne.

FDJ

Ik ga voor Fränk Schleck. Vond het interview in Cycling.be erg leuk dus ik wil hem graag weer gaan volgen. Was hem een beetje uit het oog verloren.

Milanos Kateros

Jarlinson Pantano voor mij ^^

woutie

'@billi

Luka Pibernik is al gekozen

woutie

Een overzicht van de gekozen renners staat op de eerste pagina. Nog veel renners beschikbaar!

drikkes

Doe mij maar Thomas De Gendt

Mooie_Mario

Jan Polanc

Laatst gewijzigd
aru123

Julian alaphilippe

billi

herkansing:
Christophe Laporte van Cofidis

Senioralex

En ik zou Daniel MCLAY willen nemen...

pippodeclown

Chris Anker Sorensen, de veteraan van Fortuneo-Vital Concept voor mij. Bij zijn nieuwe ploeg zal hij zeker als vrijbuiter ritten kunnen pakken

arviidd

Lawson Craddock

Laatst gewijzigd
Senioralex

Neem Google en zet er Sporza.be op,de Belgische Sportzender.
Volg aandachtig wat nu volgt:

Neem eerst " Home" en "Wielrennen"
Draai dan naar "Wielerkalender".
Neem daar APRIL en op 14/4 ziet U:
"De Grote Prijs van Denain"
(neem 2016)
Draai naar beneden en de tweede foto
heeft de klassieke cirkel in het midden met daarin een driehoek waar U op duwt...
Geniet nu van de sprint van het jaar,de sprint van Daniel Mclay...

woutie

Ja senioralew indrukwekkend, deed me wat denken aan de sprint van Haedo in Dauphine 2010

Verweggistan

'@senioralex: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2629029

Mooie_Mario

'-edit

Laatst gewijzigd
Senioralex

@ Verweggista:

Ja zeg,heel wat eenvoudiger natuurlijk,maar ik heb nogal moeten zoeken en schreef toen alles af voor
de andere leden.Alhoewel deze heel anders was liet die sprint me denken aan deze van het WK van 2003,
toen Van Peteghem voor een wereldtitel zorgde door in extremis Boonen nog af te leveren in de rechte lijn.
Voor een Belg is die zege van Tom ook onvergetelijk,maar nog eens:Zonder Van Peteghem geen titel....

Bedankt,ik heb het al geboekt en kan later zeker nog eens kijken!

Senioralex

'@ Verweggista:

Ja zeg,heel wat eenvoudiger natuurlijk,maar ik heb nogal moeten zoeken en schreef toen alles af voor
de andere leden.Alhoewel deze heel anders was liet die sprint me denken aan deze van het WK van 2003,
toen Van Peteghem voor een wereldtitel zorgde door in extremis Boonen nog af te leveren in de rechte lijn.
Voor een Belg is die zege van Tom ook onvergetelijk,maar nog eens:Zonder Van Peteghem geen titel....

Bedankt,ik heb het al geboekt en kan later zeker nog eens kijken!

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.