'@lyndalid
Die Jacques Brinkman is een praatjesmaker die een persoonlijke beef heeft met Max Caldas, aangezien hij Brinkman junior niet selecteerde voor de Spelen. Die moet je niet als analist laten functioneren. Hij wist duidelijk ook weinig van de Belgische ploeg, zijn opmerking 'die kloppen we wel even' kreeg vleugels in de Vlaamse media maar hij was echt de enige Nederlandse 'kenner' die zo dacht.
@pedaleur
Inderdaad, al is het niveau op het EK natuurlijk sowieso wat lager. Maar bv. Anouk Vetter was daar stukken beter dan hier.
Los van alles wat tendam zegt, wat inderdaad wel klopt, heeft Brinkman natuurlijk gelijk. Alleen heeft het natuurlijk geen causaal verband met de nederlaag tegen België.
Het is belachelijk, zo'n dik lijf naast (en op) het (trainings)veld, terwijl je álles eist van je spelers op fysiek gebied.. Sowieso is het belachelijk, zo'n dik lijf, ook buiten de topsport. Maar ok.
'@ LL:
kom op, het is maar een studentensport. als de coach er een bourgondisch leven op na wil houden laat hem dan gewoon. is toch helemaal niet erg? en zo erg is het nu ook weer niet, bolle kop en een dartsfiguur. ik ben ze wel eens dikker tegengekomen.
en Dafne is aan de ene kant natuurlijk netjes afgetraind maar geen mooie ronde vormen, een gespierde strijkplank met rechte heup en nauwelijks tieten. ah, en ze heeft ook nog acné ;)
Goed.. Ik heb meer met iemand die zich suf traint om de fitste ter wereld te zijn dan iemand die het zover laat komen dat ie zijn eigen piemel al jaren niet meer van boven heeft kunnen zien. Los van of het een bondscoach is of niet, het heeft iets diep triests als je jezelf zo slecht in fysieke gezondheid kan houden. Zoveel moeite kost het niet. En dat dan als bondscoach, die zijn spelers geen grammetje te veel laat hebben.. Ik vind het eigenlijk ook belachelijk.
Neemt niet weg dat die kritiek na een verloren wedstrijd zinloos is natuurlijk, het één veroorzaakt het ander niet. Als ie tenminste zelf met zijn dikke hol het veld niet in hoeft :)
Terecht verlies trouwens. Duitsers laten zien wat zaalhockey kan doen voor het veldhockey. Drie x achter elkaar de zaalhockeydraai.. En wat is er toch met Kemperman? Dat was dé hockeyer van Nederland, weinig van gezien dit toernooi.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.