Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 28 ... 35 36
tendam

'@lyndalid
Die Jacques Brinkman is een praatjesmaker die een persoonlijke beef heeft met Max Caldas, aangezien hij Brinkman junior niet selecteerde voor de Spelen. Die moet je niet als analist laten functioneren. Hij wist duidelijk ook weinig van de Belgische ploeg, zijn opmerking 'die kloppen we wel even' kreeg vleugels in de Vlaamse media maar hij was echt de enige Nederlandse 'kenner' die zo dacht.

@pedaleur
Inderdaad, al is het niveau op het EK natuurlijk sowieso wat lager. Maar bv. Anouk Vetter was daar stukken beter dan hier.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Uiterlijk vertoon. Je verwacht het niet.

xistnc

Brinkman had het over 'als we zo spelen als tegen Australië, dan verslaan we België ook'. Met de nadruk op 'als'.

Dat de Belgen daar bovenop springen om het uit z'n verband te trekken, okee. Maar daar hoeven we zelf niet aan mee te doen toch?

Pédaleur de charme

Leuk die triathlon trouwens, op de BBC. Nog meer sterke Britten op twee wielen.

ONCE

Wat een onzin van Brinkman. Zelfs zn baard werd er bij gehaald hahaha

LyndaLid

Los van alles wat tendam zegt, wat inderdaad wel klopt, heeft Brinkman natuurlijk gelijk. Alleen heeft het natuurlijk geen causaal verband met de nederlaag tegen België.

Het is belachelijk, zo'n dik lijf naast (en op) het (trainings)veld, terwijl je álles eist van je spelers op fysiek gebied.. Sowieso is het belachelijk, zo'n dik lijf, ook buiten de topsport. Maar ok.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik vind zo'n opgepompt stuk ham als Dafne Schippers dan weer belachelijk, maar ok.

Kingstown

Badminton finale is rete-spannend. Heerlijk om naar te kijken.

LyndaLid

Haha als je het ultiem fitte lichaam van Schippers belachelijker vindt dan dat dikke lijf van Caldas, dan maak je jezelf ook lekker belachelijk. Maar ok, Romans natuurlijk :)

achtpuntzes

'@ LL:
kom op, het is maar een studentensport. als de coach er een bourgondisch leven op na wil houden laat hem dan gewoon. is toch helemaal niet erg? en zo erg is het nu ook weer niet, bolle kop en een dartsfiguur. ik ben ze wel eens dikker tegengekomen.
en Dafne is aan de ene kant natuurlijk netjes afgetraind maar geen mooie ronde vormen, een gespierde strijkplank met rechte heup en nauwelijks tieten. ah, en ze heeft ook nog acné ;)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Tja, om zo'n portugees oorlogsschip kan ik nog wel lachen, ook die Wilfried van QS bijv, humor. Maar als ik DS zie heb ik zoiets van 'stop de plofkip!'

@ 8.6 > Vergeet de neanderthalerkaaklijn niet.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Goed.. Ik heb meer met iemand die zich suf traint om de fitste ter wereld te zijn dan iemand die het zover laat komen dat ie zijn eigen piemel al jaren niet meer van boven heeft kunnen zien. Los van of het een bondscoach is of niet, het heeft iets diep triests als je jezelf zo slecht in fysieke gezondheid kan houden. Zoveel moeite kost het niet. En dat dan als bondscoach, die zijn spelers geen grammetje te veel laat hebben.. Ik vind het eigenlijk ook belachelijk.

Neemt niet weg dat die kritiek na een verloren wedstrijd zinloos is natuurlijk, het één veroorzaakt het ander niet. Als ie tenminste zelf met zijn dikke hol het veld niet in hoeft :)

Terecht verlies trouwens. Duitsers laten zien wat zaalhockey kan doen voor het veldhockey. Drie x achter elkaar de zaalhockeydraai.. En wat is er toch met Kemperman? Dat was dé hockeyer van Nederland, weinig van gezien dit toernooi.

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Kemperman zeer matig, maar Croon is wel een talentje zeg.

TiesW

Jezus. Kimman aan het lopen met de fiets na een val omdat (ga even zitten), z'n voorvork gebroken is. Dit is voor iemand die niet regelmatig BMX kijkt toch wel nog een stukje raarder dan Froome die de Ventoux op rent...

TeamNL

Veldslag bij BMX. Wel een sport met sensatie hoor.

Shoot out serie van de hockeymannen was dramatisch.

Romāns Vainšteins

Knettergekke shit BMX, voor mij eerder aan skateboarden/snowboarden etc linkbaar dan wielrennen, heb het wel eens voor de grap geprobeerd op vakantie, totale waanzin.

Kingstown

Wow....Denemarken wint toch niet. Bloedstollend!

Pédaleur de charme

De eerste verrassende finalist bij het volleybal is bekend. Hopelijk vannacht nog één.

ti-raleigh

Bij handbal zijn die Françaises Real Madrid en Nederland niveau eredivisieclub. Die Calabree heeft goed naar het voetbal gekeken. De ene schwalbe na de andere. Dat gaat NL niet redden.

xistnc

De volleybaldames hebben al van China en Servië gewonnen, dus eigenlijk hebben ze al goud. Oneerlijk systeem!

Pédaleur de charme

'@ti
Tegen Spanje waren die Franse dames vrijwel steeds veruit de minderen. Maar ze wonnen wel. Overwicht zegt dus niet alles.

Laatst gewijzigd
Wheely

Fan van Tess Wester.

Pédaleur de charme

Tess Wester is goed, maar de Franse keepsters tot nu toe zeker zo goed.

Wheely

Mooie strijd, vet spannend.

Pédaleur de charme

Frankrijk verdiend gewonnen, maar Nederland toch een paar keer de kans gemist om het tijd te keren.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 28 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.