Olympische Spelen Rio 2016

1 2 3 4 ... 35 36
pirazzi

Hockeyheren stonden 3-1 voor tegen Argentinië, nu 3-3. Heeft het advies om niet naar de openingsceremonie te gaan vooralsnog niet geholpen. Misschien zijn de Argentijnen wel gegaan, dat weet ik niet.

Poeksel

Misschien hadden ze anders wel 5-0 achter gestaan ;)

Maar was het een advies? Ik dacht dat het een verbod was.

pirazzi

Even het commentaar tijdens de openingsceremonie terugluisteren dan, volgens mij ging het om een dwingend advies want je kunt Nederlandse sporters niets verbieden natuurlijk.

Laatste man

Rojer is wel gegaan, uitzondering voor gemaakt. Anders wilde hij eigenlijk niet eens naar de OS.

Volleybal voor, handbal achter.

Laatst gewijzigd
pirazzi

De Belgische Lord of the Rings doet het voorlopig beter dan Yuri van Gelder.

pirazzi

Volleybaldames doen het goed tegen China!

Laatste man

Mooie stunt! Epke ook een goede kwalificatie.

coolietje

Belgische hockeymannen goed aan het tornooi begonnen, 4-1 tegen de Britten met mooi aanvallend hockey!

coolietje

JAAAAAAAAAAAAAH GRRRREEEEEEGGGGGG, woehoe!!!!

achtpuntzes

niet geheel mijn bedoeling, maar ik heb al veel sporten voorbij zien komen tijdens al dat zappen. ;)

tendam

Nogal matige eerste dag voor Nederland voorlopig, alleen de volleybaldames hebben echt goed gepresteerd. Misschien volgende keer gewoon met de openingsceremonie meelopen, daar krijg je energie van ;)

Lamme Frans

De volleybaldames zijn echt boven zichzelf uitgestegen. Hockeymannen een beetje teleurstellend, maar dat is nog niet dodelijk. Handbaldames hadden aan Frankrijk een sterke tegenstander. Daar kun je van verliezen. De wegwedstrijd bij het wielrennen was wel een deceptie voor Nederland, maar de race zelf was geweldig om te zien. Mooi parcours en spectaculair wedstrijd verloop. Hopelijk kunnen de estafette dames vannacht zorgen voor de eerste medaille voor Nederland. Dit zal geen goud zijn, maar brons of zilver is mogelijk.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Zijn er meer mensen hier voor niks zijn opgestaan om half 4?

Even dat terzijde ik scrollde door de uitslag van het wielrennen en zocht naar verassingen (in land en afkomst) en dat was er eigenlijk maar 1. Een marrokaan, diens naam ik nu al TIG keer vergeet, wel slechts 23 jaar oud.. Een talent?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Lutsenkofan:
wat was er dan om half 4?

overigens vind ik die Anass Abdia op ruim 20 minuten niet echt een verrassing. dat is echt geen soepkip, hoor. flink al wat jongerentruien in Afrikaanse koersen, en ook nog wat leuke uitslagen in kleine Europese koersen.

Kingstown

Om half 4 opstaan? lol
De laatste keer dat ik dat heb gedaan dat was toen Mohammed Ali bokste. Voor wat zwemwedstrijden ga ik mijn nachtrust niet weggooien.

Vanmiddag proberen wat tafeltennis mee te pikken. Blijf ik 1 van de leukere sporten vinden om naar te kijken.

Lamme Frans

Medaille had er best wel ingezeten, maar vooraf was het al duidelijk dat het niet eenvoudig zou zijn. Start was niet heel best van Steenbergen, maar dat kun je zo'n meisje niet verwijten. Je kunt je ook afvragen of het slim was haar te laten starten. Dekker zwom gemiddeld (53.85). Vooral de split tijd van Heemskerk (53.47) was niet goed genoeg. Zij is in staat om laag in de 52 te zwemmen. Kromowidjojo sloot sterk af (52.20). Alleen de zusjes Campbell waren sneller. Uiteindelijk kwamen ze 2.1 seconden boven hun NR uit. Dat is gewoon te veel.

Laatst gewijzigd
Kingstown

'@Lamme:

Ik zie 3 namen die in Peking 2008 er ook al bij waren (Kromowidjojo, Dekker en Heemskerk).
Is er niet te weinig doorstroom dat er 8 jaar later nog steeds dezelfde namen de kastanjes uit het vuur moeten halen?

Lamme Frans

Je zou wel liever meer doorstroom zien, maar bedenk wel dat Kromo en Heemskerk nog steeds absolute wereldtop zijn. Die zijn niet slechter geworden ten opzichte van 2008. Dekker was eigenlijk altijd al de zwakste schakel in dat team en die heeft het gisteren gewoon naar behoren gedaan.

Zadelpen

Excuses als het al voorbij gekomen is ergens.... Maar, wat is er met de kleuren van de fietsen aan de hand?

Wordt dat de nieuwe trent, fluoriserende fietskleuren?

Afschuwelijk!!

Toch?

;-)

kartje

'@zadelpen het is iets innovatiefs waarmee de fietsmerken naar buiten komen. Hoe warmer het wordt hoe meer geler het wordt, is de temperatuur maar 20° dan is de kleur eerder oranje. Weet niet of het iets vast wordt in het peloton of eerder een publiciteitsstunt.

kartje

Aiii dat ziet er niet goed uit voor Vanvleuten, ik hoop dat alles goed komt. Maar dat was een zware smak.

tendam

De Nederlandse hockeyers hebben nieuwe outfits, echt niet te geloven hoe lelijk. Lijkt wel alsof iemand zonder enige kennis van kleding op de computer iets in elkaar heeft geflanst.

YNhuis

'@tendam: Vind het zelf nog wel meevallen. Wat ik wel weer apart vind dat er bij de teamsporten binnen TeamNL allemaal verschillende tenues zijn.

Vannacht allemaal verassingen bij het tennis. Djokovic er uit in de singels en de Murrays en de Williams-zusters in de doubles.

denise

Rugby bij de vrouwen had ik nog nooit gezien. Gekeken op de Franse tv en Frankrijk ging kopje onder de laatste 5 minuten tegen Canada.

Laatst gewijzigd
Vic413

Wat is handbal een harde contactsport geworden zeg. Bij de mannen zijn de medailles volgens mij voor Frankrijk, Qatar en Duitsland, voor de vrouwen kan het nog alle kanten op.

1 2 3 4 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.