Quotes raden XIX

1 2 ... 21 ... 47 48
Jacco van Stierop

'@simplex
Normaal gesproken probeer ik zoveel mogelijk dit soort linken, die ik nu heb gebruikt, te vermijden. Maar ja, ook het aantal anekdotes die je als tip kunt verpakken was niet ruim aanwezig, dus vandaar.
Wat dat betreft kwam het juiste antwoord op het goede moment want veel meer kon ik over de beste jongen niet meer melden.

On: Ion Izagirre?

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

2x nee. Maar met beide renners zijn er wel wat links en overeenkomsten te verzinnen.

ZwartebroekengeIetrui

Tom Dumoulin?

Laatst gewijzigd
billi

Aver maet?

Vic413

T. Martin?

simplex

Jan Ullrich?

Pédaleur de charme

4x nee.

Er is met elke renner minstens 1 link.

RainbowJersey

Rohan Dennis

billi

Kristoff?

Pédaleur de charme

Nee, deze 2 ook niet.

De meeste links tot nu toe:
Boonen (minstens 4)
Dennis (minstens 5)
Kristoff (minstens 3).

simplex

'Taylor Phinney?

RainbowJersey

Silvan Dillier

dustin

Terpstra?

Pédaleur de charme

Nee, wel 2 links met Terpstra en 1 met Dillier.

Ik ben wat zuinig met links om het overzichtelijk te houden. In tegenstelling tot de vorige quoter heeft deze een behoorlijk gevulde erelijst.

RainbowJersey

Samuel Sanchez

Laatst gewijzigd
simplex

Stijn Devolder?

Pédaleur de charme

Nee. De quoter was toch een net iets ander type renner dan deze beide heren.

De meeste links met Sanchez: zeker 3.

billi

Sagan P?

RainbowJersey

Matt Goss

Pédaleur de charme

Nee.

Tot mijn verrassing kom ik bij Goss op 7 links. Bij Sagan, die qua type renner zeker overeenkomsten met de quoter heeft, op 2.

Vic413

Matthews?

ZwartebroekengeIetrui

Gerrans?

simplex

Stuart O'Grady?

RainbowJersey

Robbie McEwen

Pédaleur de charme

Punt voor simplex. Het is een uitspraak van O'Grady over de grootste overwinning in zijn carrière: Parijs-Roubaix. O'Grady was ook de eerste winnaar van de koers die volgende week start: de Tour Down Under. Het leek me daarom aardig hem nog eens in herinnering te brengen.

Ik herinner me O'Grady vooral als iemand die altijd meestreed om de groene trui in de Tour. Daarom heb ik dat ook als link meegenomen (top-3 puntenklassement Tour). Daarnaast was hij vaak een dragende kracht in de ploegentijdritten. Ook die heb ik daarom als links beschouwd (Tour, Vuelta, WK). Andere links o.a.: wk op de baan, ritwinst Tour, Vattenfalls, diverse ploegen en natuurlijk Roubaix en de TdU.

Een renner met een mooie erelijst, al moet ik eerlijk zeggen dat hij in mijn herinnering nog meer (grotere vissen) gewonnen had.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 21 ... 47 48

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.