Quotes raden XIX

1 2 ... 8 ... 47 48
Vic413

Frank Schleck?

dustin

Eric Dekker?

Pédaleur de charme

2x nee.

Met Dekker is er wel een link.

billi

Henk Lubberding?

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Gert-Jan Theunisse?

Pédaleur de charme

Nee, geen link met Theunisse of Lubberding.

Ik onderscheid twee soorten links: die met de quoter en die met de renner waar de quote over gaat. In totaal een stuk of 7, wat er een stuk meer zouden kunnen zijn als ik alle successen mee zou tellen. De enige link tot nu toe (Dekker) is met de quoter.

billi

Breukink over Boogerd?

Pédaleur de charme

Nee, jullie zoeken het nog niet helemaal in de goede hoek.

Breukink heeft wel 1 link met de quoter en 1 link met de renner waar de quote over gaat.

dustin

Bruyneel?

Pédaleur de charme

Nee, maar met Bruyneel kom je wel wat dichterbij. Ook iemand die de keerzijde van het succes heeft leren kennen, zij het op andere wijze.

1 link met de quoter en 1-tje met de renner die in de quote genoemd wordt. Maar als ik wat kwistiger was geweest met links, zou je hoger scoren.

kartje

Ludo Dierckxsens?

Jacco van Stierop

Tast nog in het duister. Het is niet goed maar wellicht dat er wat licht doorkomt:

Marc Madiot over Sandy Casar?

dustin

Acevedo?

billi

Lefevere?

Pédaleur de charme

Nee, nog niet.

Linkjes met Madiot (1 met de quoter, 0 met de renner uit de quote) en met Lefevere (1 met de quoter, 0 met de renner uit de quote).

De renner uit de quote was mooier dan Ludo, succesvoller dan Azevedo en tragischer dan Casar. Hij was ook een renner die meer publiek op de banken kreeg dan deze heren.

De meeste tot nu toe genoemde heren waren wel actief in de wielerwereld ten tijde van de quote.

Laatst gewijzigd
dustin

Mogelijk gaat het over F.Vandenbroucke.
Dan gok ik op Hilaire van der Schueren?

Pédaleur de charme

Nee, de quote gaat niet over VDB. Ik zie wel overeenkomsten. Ook de renner in de quote was iemand van extremen, in en buiten de koers. Ook hij was iemand van wie jonge wielerfans posters op hun kamer hadden hangen. En ook met hem liep het slecht af.

Hilaire: 1 link met de quoter, 0 met de renner in de quote
VDB: 0 en 2 links

simplex

Piet Libregts over Fedor den Hertog?

Pédaleur de charme

Dubbelpost

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Nee, te ver terug in de tijd. De renner uit de quote was nog niet geboren toen Den Hertog (1 link) al grote successen behaalde. En toen Libregts (1 link) zijn laatste kampioen naar een grote overwinning loodste, moest de quoter zijn eerste grote triomf nog vieren.

Ik vul de quote aan:

'Wat me het meest pijn doet? Dat we allemaal aanvoelden dat het zo zou aflopen en dat we niet in staat zijn geweest er iets tegen te doen.'

billi

Keisse?

Pédaleur de charme

Nee, jullie zoeken wat te dicht bij huis. De juiste nationaliteit is nog niet genoemd.

nielsduits

Michael Rasmussen?

dustin

Willy Teirlinck (over Jonathan Breyne)?

Jacco van Stierop

Stefano Garzelli over Marco Pantani?

1 2 ... 8 ... 47 48

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.