Goed om te zien dat er veel oud deelnemers alweer bevestigd hebben, we wachten eigenlijk nog maar op 3.
@Elrio ik heb je een pb gestuurd, als jij een handig scriptje hebt om standen mee bij te houden is dat natuurlijk welkom! Wat mij betreft doe je zelf dan ook mee met het spel, 1 of 2 extra deelnemers heb ik geen moeite mee.
Daar ben ik zelf geen voorstander van, zo blijven er in elk team wellicht nog maar erg weinig (sub)toppers over, waardoor je per wedstrijd steeds maar een of twee renners overhoudt die echt kans maken op een vette prijs. Het verschil zal dan eerder gemaakt worden tussen renners die al dan niet 19e of 20e of iets dergelijks worden vrees ik, dat maakt het allemaal toch net iets minder interessant, naar mijn mening.
Eerste bieding begint op 2-12 inderdaad. Vanaf 19:00 mag je de bieding opsturen naar mij of via PB of op mijn mailadres die je terugvindt in de openingspost.
De deadline om je eerste biedingen op te sturen zal op zondagavond 19:00 liggen.
@rahimns ik zal zorgen dat ik mijn biedingen iets voor die tijd jou toe stuur, als je die ongeopend zou willen laten totdat de deadline verstreken is.
Vind dat wel een hele lange periode, ben zelf wel voorstander van korte biedperiodes. Maar jij bent de organisator en jij beslist. En het wordt natuurlijk bijna ondoenlijk als je straks met nog meer wensen moet gaan rekening houden. Maar ik begrijp de afweging.
Wel inderdaad ik kan bijvoorbeeld vandaag of morgen al mijn lijst maken en deze dan donderdag doorsturen zoals Elrio zei, mocht dit goed zijn? Zo lopen de biedrondes geen achterstand op en kan ik toch meedoen. Bij een gelijk bod wint de eerst geboden speler zeker? Dan verlies ik gewoon die renner dan omdat mijn biedronde als laatste moet gezien worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.