Wielermaster CQ-Spel - 2017 - We zijn los!

1 2 3 4 ... 41 42
123poetertjes

Het wordt wel weer eens tijd om hier terug aan mee te doen. Mits plek natuurlijk (deelnemers van vorig jaar gaan uiteraard voor) :)

Laatst gewijzigd
davidavid

Ik wil ook weer een poging wagen. Heb nog weinig successen weten te behalen in dit spel.

Leukefans

Ik ben er ook weer bij!

Wicky

Ik meld me ook aan

Edjahh

Goed om te zien dat er veel oud deelnemers alweer bevestigd hebben, we wachten eigenlijk nog maar op 3.

@Elrio ik heb je een pb gestuurd, als jij een handig scriptje hebt om standen mee bij te houden is dat natuurlijk welkom! Wat mij betreft doe je zelf dan ook mee met het spel, 1 of 2 extra deelnemers heb ik geen moeite mee.

Senioralex

Sorry,heb me bedacht....

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@rahimns / Luuuuuuukk mooi dan is dat probleem van mijn biedingen ook opgelost :)

elrio

'@Edjahh heb geantwoord op je PB

Edjahh

'@ elrio je hebt ook weer een pb ;)

@ de rest elrio heeft ons tussenstanden maken probleem opgelost, zodoende heb ik hem ook verzekerd van deelname komend WMCQ seizoen. ;)

Edjahh

Zijn er meer mensen die via mobiel niet op de site van wielerflits kunnen komen? Krijg een forbidden melding...

Wicky

Kunnen we het aantal punten niet verlagen (5000 ofzo) zodat er meer teams deel kunnen nemen...

Leukefans

Daar ben ik zelf geen voorstander van, zo blijven er in elk team wellicht nog maar erg weinig (sub)toppers over, waardoor je per wedstrijd steeds maar een of twee renners overhoudt die echt kans maken op een vette prijs. Het verschil zal dan eerder gemaakt worden tussen renners die al dan niet 19e of 20e of iets dergelijks worden vrees ik, dat maakt het allemaal toch net iets minder interessant, naar mijn mening.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vind het wel best zo.

Laatst gewijzigd
Edjahh

Punten aantal hou ik het liefste hetzelfde. 1 of 2 meer deelnemers lijkt me wel mogelijk. Als ik kijk wat er nog over is aan renners de laatste 2 edities dan zijn er nog makkelijk 2 team mogelijk om leuke teams te bouwen.

Leukefans

Ik begrijp dat de eerste biedronde start op 2/12, of is dan al de eerste deadline voorzien?

Edjahh

Eerste bieding begint op 2-12 inderdaad. Vanaf 19:00 mag je de bieding opsturen naar mij of via PB of op mijn mailadres die je terugvindt in de openingspost.

De deadline om je eerste biedingen op te sturen zal op zondagavond 19:00 liggen.

@rahimns ik zal zorgen dat ik mijn biedingen iets voor die tijd jou toe stuur, als je die ongeopend zou willen laten totdat de deadline verstreken is.

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@123poet en NNopsf wat mij betreft kunnen jullie ook gewoon meedoen. En zit het spel daarmee vol voor komend seizoen.

123poetertjes

:)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Edjahh prima

Homme

Zin in het nieuwe seizoen!! Deze dagen alvast mijn biedingen klaarzetten.

kartje

Dus insturen kan tot 4 december 19u? Damn, ben heel het weekend weg zonder internet,... Ik hoop dat ik nog een gaatje zal vinden om mijn lijstje door te geven.

Edjahh

'@kartje ik wil het wel uitstellen, maar dan zal het wel direct uitgesteld worden tot donderdag 8 december. Ik wil het direct kunnen verwerken namelijk en ik heb na zondagavond niet eerder dan donderdag daar de tijd voor.

Weet niet wat de rest daar van vindt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vind dat wel een hele lange periode, ben zelf wel voorstander van korte biedperiodes. Maar jij bent de organisator en jij beslist. En het wordt natuurlijk bijna ondoenlijk als je straks met nog meer wensen moet gaan rekening houden. Maar ik begrijp de afweging.

Laatst gewijzigd
elrio

Voor de eerste ronde zou kartje toch nu al de bieding kunnen maken en die kunnen sturen naar Edjahh onder de belofte dat die de bieding niet zal bekijken. Deze bieding is toch onafhankelijk van eerdere biedingen (omdat die er niet zijn).

kartje

Wel inderdaad ik kan bijvoorbeeld vandaag of morgen al mijn lijst maken en deze dan donderdag doorsturen zoals Elrio zei, mocht dit goed zijn? Zo lopen de biedrondes geen achterstand op en kan ik toch meedoen. Bij een gelijk bod wint de eerst geboden speler zeker? Dan verlies ik gewoon die renner dan omdat mijn biedronde als laatste moet gezien worden.

1 2 3 4 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.