BEAT cycling club 2018

« 1 2 3
achtpuntzes

Volg dit topic voor nieuws, twitter en overige berichten over BEAT cycling club 2018…. praat, discussieer en deel je mening over de [s]ploeg[/s] club…(hou het wel netjes en respecteer elkaar)

Webstite: www.beatcycling.club[/url]

Mijn club op twitter[/url]
Mijn club op facebook[/url]
Mijn club op instagram[/url]

Mijn clublied

Mijn outfit: nnb

Mijn team 2018: nnb

Mijn programma 2018: nnb

renners die de club zal ondersteunen in 2017:
Pjotr Havik

achtpuntzes

ik dacht, ik kan er maar vroeg bij zijn.

mijn eerste vraag: zijn er al wielerflitsers lid van deze club geworden? ik ben wel benieuwd. :)

Poeksel

Ik denk dat je https://www.beatcycling.club/ bedoelt in plaats van een Amerikaanse fitnessclub?

achtpuntzes

excuus Poeksel, foutje maar hersteld.

lnnrt

Heb mijn reactie net al gegeven bij het nieuwsbericht:

Het loopt spaak (pun intended) bij het idee dat je een fanbase krijgt omdat je een club bent. Het shirt is daarvoor niet genoeg. Een voetbalclub heeft zoveel aanhangers, omdat het lokaal gebonden is. Je kan om de week naar de thuiswedstrijd van je club. Dat gaat met wielrennen niet. Ik snap ook wel dat niet alle fans van FC Barcelona om de week in Camp Nou zitten, maar met die lokale verbondenheid begint het wel. En niet met het shirt.

Dus, nee, ik ben geen lid geworden. Als ik lid zou willen worden van een wielerclub, zou ik gewoon lid worden van de lokale wielerclub.

Laatst gewijzigd
djoriana

https://www.facebook.com/beatcyclingclub/
https://twitter.com/beatcyclingclub/
https://www.instagram.com/beatcyclingclub/

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

geen clubliefde bij Innrt :(

bedankt @djoriana, toegevoegd. :)

Laatst gewijzigd
djoriana

nog een leuk filmpje erover: https://vimeo.com/159925922

Jacco van Stierop

Ik ben hopeloos ouderwets dus ik ben geheel immuun als er weer eens iemand staat te krijsen dat het verdienmodel (amai, wat een lelijk woord) totààààààààl anders moet.

Buiten de club waar ik ooit lid van ben geweest heb ik weinig binding met welke wielerploeg dan ook.
Als ik weer eens lees hoe goed het saamhorigheidsgevoel is bij een ploeg of hoe goed een aangetrokken renner past binnen de uitgedachte ploegfilosofie lopen de rillingen over mijn rug.

Maar ik besef ten volle dat ik tot een minderheid behoor wat dat aangaat.

achtpuntzes

duidelijk, Jacco. geen clubliefde van jouw kant.

mijn eerste vraag: zijn er al wielerflitsers lid van deze club geworden? ik ben wel benieuwd.

tweede vraag is dan welke renners er aangetrokken dienen te worden. nog niks, dus vul maar in. misschien dat Kelderfan een nuttige bijdrage heeft?

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Ze hebben aan 2 renners genoeg, Breu en Zberg.

achtpuntzes

'@ ti-raleigh:
wel even serieus ja! die twee zijn natuurlijk al lang gestopt. maar misschien kunnen ze wel een andere functie bekleden binnen de club. Beat en Beat als ploegleiders van BEAT, klinkt alvast goed. :)

Laatst gewijzigd
Yeez

Vrees dat heel dit project nooit van de grond zal komen...

achtpuntzes

ja, het loopt nog niet echt storm met de club. maar goed, mocht er toch iets van de grond komen is er in ieder geval een fanclubsite op het WF forum.

Jacco van Stierop

Ter opluistering van clubavonden en dikkebandenraces lijkt Breu me wel een ideaal persoon.

stijnlah

Ik ben lid geworden. Het valt mij toch meteen op hoe ouderwets sommige denken, het is anno 2016 echt niet meer gezond dat een team 100 procent afhankelijk is van sponsoren. En ik vind het shirt ook zeer mooi passen in mijn collectie 😉.

achtpuntzes

kijk, een heus BEAT lid. en nog wel een premium lid ook nog. :)

ben je al betrokken bij de beslissingen van de club? op welke manier heb je inspraak? ik ben eigenlijk wel benieuwd.

stijnlah

Ik ben nog maar 2 dagen lid dus veel kan ik nog niet zeggen. Er zijn wel maandelijks brainstormsessies waar je als lid heen kan gaan om je eigen ideeën voor te stellen en te discussiëren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben al fan van een andere ploeg ;)

achtpuntzes

'@ rahimns:
dan mis je wel het BEAT premium tricot in je verzameling.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 o jee, nu kan ik weer niet slapen vannacht ;)

stijnlah

'@rahimns ik ben ook grote fan van lottoNL hoor, het is best te combineren 😃

Jacco van Stierop

'@stijnlah
Maar het is wel gezond anno 2016 dat een schaatsploeg 100% afhankelijk is van sponsorgeld? Of krijgt Beat ook een schaatsafdeling?

stijnlah

'@jacco van stierop als je het schaatsen een beetje volgt weet je het antwoord hier wel op. Er is bijna geen enkele ploeg die het meerdere jaren volhoudt. Maar als je echt aandringt kan ik wel voorstellen om er ook een schaatsploeg bij te voegen 😉

TiesW

Of dit gaat werken of niet vind ik het sowieso briljant dat BEAT is opgericht. Iemand moet de ballen hebben om een keer iets anders te doen want het wielrennen moet ontwikkelen. Er moeten meerdere inkomstenstromen komen in plaats van die 2 hoofdsponsoren waarvan ploegen nu afhankelijk zijn. Goed om te zien dat er nu echt grote stappen gemaakt worden. Ik denk ook niet dat dit het nieuwe summum zal zijn maar het is wel een stap in de goede richting.

« 1 2 3

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.