Wielermaster CQ Spel 2015 - wilco kelderman heerst als een eindbaas

1 2 3 4 ... 9 10
wilco kelderman

Alexander Kristoff 337
Greg Van Avermaet 248
Baptiste Planckaert 115
Yohann Gene 48
Miguel Lopez 20
Sergey Lagutin 11
Ruben Zepuntke 6
Bert-Jan Lindeman 5
Jurgen Van den Broeck 4
Julian Alaphilippe 0
Steven Kruijswijk 0
Carlos Verona 0
Andrea Vedrame 0
Derk Abel Beckeringh 0
Fredrik Ludvigsson 0

Punten: 794

Edjahh

Hoppa!! Schitterende overwinning van Davide Cimola. :D

wilco kelderman

Hoppa!! Schitterende overwinning van Davide Cimola. smiley

Ook ik heb er weer een overwinning bij met Van Avermaet deze keer.

123poetertjes

Hiephoi! Ook Bongiorno uit de Tirreno na een opgave. Wat een topweek voor PoetAirs.

waggie

Poels :p

kartje

Tim Wellens wederom sterk bezig opnieuw in de top 10.

Edjahh

Hopelijk kan Kwiat vandaag in de afsluitende tijdrit nog wat laten zien. In ieder geval top 3 plek behouden en wellicht Gallopin nog inhalen, de eindzege zal wel naar Porte gaan. #PN

Wicky

Porte toch mooi na de domper van froome...

Ook debusschre doe goed mee..

rolei

De weg omhoog lijkt nu toch ingezet te worden. Een echte 1 en 3 gisteren in de Tirreno-Adriatico, wat ook een goede tussenstand oplevert voor het algemeen klassement. Vichot scoort ook goed met een 12e plaats in Parijs Nice, waar Nizzolo in de sprints al sprokkelde. Naesen werd nog derde in een 1.2 koers en mijn talentje Rota heeft al gescoord.

Voor de kasseiklassiekers moet ik vertrouwen op Senechal, in de rondes tussendoor kunnen Quintana en Rodriguez zich dan weer laten zien

Laatste man

Zo na de Tirreno inmiddels op 1114 punten :). Top 5 renners.
Uran (342); Stybar (261); Pozzovivo (193); Pozzato (79); d.Caruso (68).

Laatst gewijzigd
rolei

Het gaat goed met Team Rolei, Giacomo Nizzolo pakt een mooie zege vandaag. Normaal gesproken scoort hij niet zoveel voor de Giro, dus deze 140 punten zijn mooi meegenomen. Misschien kan hij dit kunststukje zondag herhalen ;)

shiraz

Victoire d'Alexis Gougeard
:)
Hij volgt zichzelf op als winnaar van de Classic Loire-Atlantique. En gaat zo naar 194 punten. Nog maar 6 minder dan het hele vorig jaar.

123poetertjes

Tjonge... twee renners vooraan in dat Seaportsrondjegeval, en dan laten ze Keisse winnen... Kost mijn ploeg nog gewoon minstens 40 punten.

Desondanks een straffe prestatie van Niki en Łukasz.

Edjahh

Weer 80cq punten met Cimolai te pakken in Milaan San Remo. Wel doodzonde dat wereldkampioen Kwiatkowski viel diep in de finale. Had zeker mee kunnen sprinten voor een top 10 plek.

123poetertjes

Swifty raakte een beetje de weg kwijt in de laatste kilometer. 292 kilometer reed hij attent van voren, altijd bij de voorste tien, en zelfs een tijdje voor het peloton uit na een tactische val van ploegmakker Stannard. Helaas werd hij volledig overlopen in de finale toen een vermoeide Thomas hem niet meer voorin kon houden. Tel daar nog een bijna-val bij op (hij zat al wel in geslagen positie) en het resultaat is een teleurstellende dertiende plek, goed voor 42 cq-punten. Dat is 103 minder dan vorig jaar.

Laatste man

1 en 2 in Catalonië met Pozzovivo en Uran. De overwinningen blijven komen :)

123poetertjes

Voor mijn ploeg komt er een herkansing in de Settimana Coppi e Bartali. Vorig jaar pakten Swift en Bongiorno hier een pak punten. Hopelijk is Manuel genoeg herteld van zijn blessure, we hebben hem nodig. Ook op de startlijst staat Felix. Oh, en ook nog Zilioli, maar di bakt er helemaal niks van de laatste tijd. Grosu is om de één of andere reden niet opgesteld door Vini.

Talansky rijdt trouwens vrij aardig in Catalunya. Terpstra liet het dan weer afweten in DDV, dus erg happy ben ik nog niet over de prestaties van mijn ploegje deze maand.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Alexander Kristoff 543
Greg Van Avermaet 341
Baptiste Planckaert 207
Jurgen Van den Broeck 64
Bert-Jan Lindeman 58
Yohann Gene 48
Miguel Lopez 20
Steven Kruijswijk 18
Sergey Lagutin 16
Julian Alaphilippe 9
Ruben Zepuntke 6
Carlos Verona 0
Andrea Vedrame 0
Derk Abel Beckeringh 0
Fredrik Ludvigsson 0

Punten: 1330

123poetertjes

Yeah! Swift heeft dan eindelijk zijn eerste zege van 2015 te pakken, op een lastig parcours in Italië. Zo lastig dat ook Bongiorno boven kwam drijven, hij werd derde. Swift is ook gelijk de nieuwe leider.

Terpstra en Stannard kunnen deze vrijdag nog compleet maken.

derrudi

E3 prooi voor Thomas, nice!

Wicky

Mooi, porte pakt weer mooie punten... Froome daarentegen...

In GW debusschere dan maar?

123poetertjes

Aardige resultaten in de Settimana Coppi e Bartali. Swift tweede en Bongiorno vierde in het eindklassement. Ben kwam twee seconde tekort op Meintjes.

123poetertjes

'@rahimns
Ik had je al gewaarschuwd :)


Geplaatst door Lars#1 op zondag 23 november 2014 om 17:48
Thanks rahims, baal dat jij lars boom van me hebt weggekaapt..

Geplaatst door 123poetertjes op zondag 23 november 2014 om 17:49
@Lars
Bedankt hem later maar als Astana uit de World Tour wordt gezet :)

Geplaatst door rahimns op zondag 23 november 2014 om 17:52
@123poetertjes .... en bedankt ;)

Even een lijstje van alle potentieel getroffen ploegen:
Derrudi:
Luis Leon Sanchez

Djoriana:
Fabio Aru
Andrea Guardini
Lieuwe Westra

Homme:
Alexey Lutsenko

Joachim:
Vincenzo Nibali

Lars#1:
Jakob Fuglsang

Rahimns:
Lars Boom
Tanel Kangert
Laurens De Vreese

Wilco Kelderman:
Miguel Lopez

Maar misschien komt het wel niet zo ver. Laten we het hopen voor jullie!

Laatst gewijzigd
derrudi

Thomas ook goed in Gent-wevelgem :) Klasbak!

Complimenten voor het overzicht/de stand-sheet

Leukefans

Zo, gisteren (eindelijk) de 1000-puntenkaap (stevig) gerond!
Pinot pakte weer heel wat punten, Van Asbroeck en Keukeleire waren twee van die 39 mannen die als nejaarde opa straffe verhalen aan hun kleinkinderen gaan kunnen vertellen, Cunego werd tweede in Italie. En misschien nog het beste nieuws van al: na maanden blessureleed maakte Henao zijn comeback en werd hij ook gewoonweg 6e in de bergrit.
Dat komt dus wel weer goed, lijkt het, wat me nog een serieuze troef kan opleveren naar de rest van het seizoen toe!

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.