Tsja, ik ben groot geworden door een streak van super legs en nu heb ik pech gehad met een ontzettend vervelende injury-stream. Het spel geeft en neemt. Maar ik denk dat het idd best goed kan zijn om die off days wat minder veelvoorkomend te maken, want het is niet echt leuk natuurlijk en het voegt nu ook weer niet zo ontzettend veel toe.
Periodes met good legs en off.days wisselen elkaar af. Het is wel is balen, maar dat maakt het onberekenbaar. Als alles voorspelbaar is, staat de uitslag eigenlijk vooraf al vast. Vind het goed zo.
Ik kijk uit naar mijn eerste Tour!
Hoop dat ik dat ga halen, ik verlies tot de sign-in in elk geval geen punten.
Punten erbij verwacht ik eigenlijk ook niet.
Ik weet wel niet of er veel spelers zijn die bewust zich laten zakken of net voordien punten pakken om aan de tour te kunnen deelnemen.
Nu nog een veilige marge, 57e op 80. Hoop dat dat genoeg is.
Periodes met good legs en off.days wisselen elkaar af. Het is wel is balen, maar dat maakt het onberekenbaar. Als alles voorspelbaar is, staat de uitslag eigenlijk vooraf al vast. Vind het goed zo.
Ik kijk uit naar mijn eerste Tour!
Hoop dat ik dat ga halen, ik verlies tot de sign-in in elk geval geen punten.
Punten erbij verwacht ik eigenlijk ook niet.
Ik weet wel niet of er veel spelers zijn die bewust zich laten zakken of net voordien punten pakken om aan de tour te kunnen deelnemen.
Nu nog een veilige marge, 57e op 80. Hoop dat dat genoeg is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.