Online Cycling Simulator

1 2 ... 102 ... 133 134
Frank

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zo ervaar. Ik heb wel eens pech, maar ook wel eens mazzel. Echt extreme race reports komen bij mij niet voor. Twee keer per seizoen misschien?

Marakus

Ik heb er ook niet veel last van, in de zin dat ik er niet echt op let, dat scheelt een hoop voor de gevoelswaarde ;)

Ze hebben geen meerwaarde, ik bedoel je past er niks op aan in je tactieken. Dus het zegt in principe niks behalve dat het soms een slecht of goed presteren kan verklaren.

Don Hamstre

Tsja, ik ben groot geworden door een streak van super legs en nu heb ik pech gehad met een ontzettend vervelende injury-stream. Het spel geeft en neemt. Maar ik denk dat het idd best goed kan zijn om die off days wat minder veelvoorkomend te maken, want het is niet echt leuk natuurlijk en het voegt nu ook weer niet zo ontzettend veel toe.

dustin

Periodes met good legs en off.days wisselen elkaar af. Het is wel is balen, maar dat maakt het onberekenbaar. Als alles voorspelbaar is, staat de uitslag eigenlijk vooraf al vast. Vind het goed zo.

Ik kijk uit naar mijn eerste Tour!
Hoop dat ik dat ga halen, ik verlies tot de sign-in in elk geval geen punten.
Punten erbij verwacht ik eigenlijk ook niet.
Ik weet wel niet of er veel spelers zijn die bewust zich laten zakken of net voordien punten pakken om aan de tour te kunnen deelnemen.
Nu nog een veilige marge, 57e op 80. Hoop dat dat genoeg is.

dustin

Periodes met good legs en off.days wisselen elkaar af. Het is wel is balen, maar dat maakt het onberekenbaar. Als alles voorspelbaar is, staat de uitslag eigenlijk vooraf al vast. Vind het goed zo.

Ik kijk uit naar mijn eerste Tour!
Hoop dat ik dat ga halen, ik verlies tot de sign-in in elk geval geen punten.
Punten erbij verwacht ik eigenlijk ook niet.
Ik weet wel niet of er veel spelers zijn die bewust zich laten zakken of net voordien punten pakken om aan de tour te kunnen deelnemen.
Nu nog een veilige marge, 57e op 80. Hoop dat dat genoeg is.

Frank

Er zijn ploegen die dat proberen te plannen ja

Frank

Er zijn ploegen die dat proberen te plannen ja

anonymous

Eindelijk weer een succesvolle scout, na 21 mislukkingen. Komt uit Djibouti.

Potential:
CL: Average
DH: Small
HL: Average
SP: Average
FR: Good
CB: Small
TT: None
TQ: Very good

anonymous

Eindelijk weer een succesvolle scout, na 21 mislukkingen. Komt uit Djibouti.

Potential:
CL: Average
DH: Small
HL: Average
SP: Average
FR: Good
CB: Small
TT: None
TQ: Very good

Ab Normaal

Rijdt vandaag in Sicilia mijn 17e tijdrit in een meerdaagse rittenkoers. Heb het bijgehouden en voor de 17e keer heeft mijn kopman voor die tijdrit een offday. In 100% van de gevallen dus.
Lekker realistisch spel.

Ab Normaal

Rijdt vandaag in Sicilia mijn 17e tijdrit in een meerdaagse rittenkoers. Heb het bijgehouden en voor de 17e keer heeft mijn kopman voor die tijdrit een offday. In 100% van de gevallen dus.
Lekker realistisch spel.

Lamme Frans

Nou. Lekker weer. Mijn kopman had een normal day en werd 5e.

Lamme Frans

Nou. Lekker weer. Mijn kopman had een normal day en werd 5e.

BrokenChain

Ik had ook een normal day. 58e! Dag tour.

BrokenChain

Ik had ook een normal day. 58e! Dag tour.

Frank

Nooit doen die tours...

Frank

Nooit doen die tours...

anonymous

Inderdaad. Al is het bij mij omdat ik altijd vergeet de tactiek voor de volgende rit in te stellen...

anonymous

Inderdaad. Al is het bij mij omdat ik altijd vergeet de tactiek voor de volgende rit in te stellen...

Lamme Frans

De sprint campagne is goed afgelopen. GC win in Kangaroo en Sicilia.

Lamme Frans

De sprint campagne is goed afgelopen. GC win in Kangaroo en Sicilia.

Tossboom

Lekker bezig zeg..

Tossboom

Lekker bezig zeg..

BrokenChain

congrats. Mijn proloog was bar slecht en daarna ook maar 2x 9e en 1x 4e dus het was toch niet zoveel geworden..

BrokenChain

congrats. Mijn proloog was bar slecht en daarna ook maar 2x 9e en 1x 4e dus het was toch niet zoveel geworden..

1 2 ... 102 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.