Online Cycling Simulator

1 2 ... 131 132 133 134 »
$kedel

Daarmee zal Don Hamstre of Nick je moeten helpen vermoed ik.

Ondertussen ligt heel de site eruit omdat 2 verbannen spelers hem DDOSsen?
Zomaar een gokje..

De_Rode_Lantaarn

Kan er ook niet op komen.
Zou dat het zijn? David de boel aan het terroriseren.

@Ab de renner van je talent feature, had je die al te koop gezet of heb ik dat gemist?

$kedel

Zomaar een gokje omdat hij ook als een maniak nieuwe accounts aanmaakte voor de inschrijving helemaal dichtging.

Ab Normaal

'@De Rode Lantaarn
Ja, en al verkocht ook.
Maar als je een andere renner wilt hebben dan kan dat. Ben er al weer helemaal klaar mee

Laatst gewijzigd
De_Rode_Lantaarn

Zal eens kijken. :)
Maar krijg nu nog steeds de melding 503 en kan er niet op helaas.

Don Hamstre

Het lijkt er inderdaad op dat dit een Ddos aanval is. Als dat ook echt van David is dan gaat dit hem wel problemen opleveren, want als advocaat gaat Nick dat niet loslaten...

Don Hamstre

De game is terug online en het was geen Ddos aanval. Opluchting. :)

De_Rode_Lantaarn

:) Gelukkig
Kan er ook weer op.

Maia

:(

De_Rode_Lantaarn

503 :(

Frank

Ik was dit forum al weer vergeten...
Heeft iemand een idee waar Twan (Gewoon Rechtdoor) is gebleven? Hij leek niet op het punt te staan om te stoppen. Hij zou op 20 september van vakantie terugkomen, maar hij is nog niet terug op de site.

$kedel

Heel vreemd inderdaad.. laten we hopen dat hij de vlam van zijn leven heeft ontmoet op vakantie. Ik kan alvast niets vinden via zijn naam op google.

Don Hamstre

Ik hoop dat er niets mis is.
Hij is in ieder geval niet stiekem geband.

Frank

Dat had ik ook niet verwacht nee. Jammer in ieder geval.

dustin

Morgen present in de Tweedaagse van Antwerpen, een cb race over 4 ritten.

2 beperkte renners in topvorm
Ze mogen het gaan proberen, wil het niet lukken is de kans aanwezig dat ze mogen vertrekken.
Rit 1, een tijdrit, zie ik geen kansen, wat aan mijn team spirit werken.
Hoop op wat mooie uitslagen en ook wat race trainings punten.

http://www.cyclingsimulator.com/?page=Tour&tour=Tweedaagse+van+Antwerpen

De_Rode_Lantaarn

Succes Dustin!

De_Rode_Lantaarn

Het YC klassement gewonnen zie ik. :)

Don Hamstre

Gefeliciteerd Dustin!

Voor mij begint het seizoen ook interessant te worden, ik heb mijn pijlen gericht op de nieuwe Div4 Tour in de Alpen. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen met de oude garde:

http://www.cyclingsimulator.com/?page=Tour&tour=Rundfahrt+der+Schl%C3%B6sser+der+Alpen&team=Schiavi+di+Don

$kedel

Proficiat Dustin!
Komend seizoen ga ik mijn jonkies ook de kans geven voor het YC. Nilis mag weg want die loopt in de weg😅

De_Rode_Lantaarn

Als zulke renners al in de weg gaan lopen... :)
Zou hem best willen hebben, maar ik ben op zoek naar een NL cobbler.
Eén van de jonkies is wat vroeg gemaxed.

Don Hamstre

Vandaag is alweer de vijftiende verjaardag van OCM!
Ondanks dat je echt wel merkt dat het spel oud is, is het nog steeds een uitstekend moment om te starten met spelen. Als je houdt van een spel met veel creatieve vrijheid en een laag genoeg tempo om niet per se meer dan vijf minuten per dag te hoeven besteden, dan is dit nog steeds het beste wielrenspel. Alhoewel het ook vrij makkelijk is om er iets te veel tijd in door te brengen dan gezond is. ;)

En voor de mensen die al manager zijn, en dus waarschijnlijk ook de enigen die dit lezen, wat is jullie favoriete moment van de afgelopen 15 jaar?

MrSjaakBraak

Zeker nog altijd een erg leuk spel! De actieve community maakt het spel en daardoor is het voor mij niet zo erg dat het spel 15 jaar oud is.

De_Rode_Lantaarn

Mijn favoriete momenten zijn toch wel het winnen van de sprinttrui van Race of the Minuteman, omdat dat de eerste was en Tour of Hawaii ook omdat dat de eerste trofee was en totaal onverwacht.

Verder toch af en toe de nieuwe features die het spel nog leuker maken en de actieve community.

Ook ben ik er trots op dat de teams die ik geholpen heb nog steeds actief zijn en ook successen boeken.

Silenzio31

Dromen van het runnen van een eigen wielerteam met de tour op komst?

Het kan gewoon he.

http://www.cyclingsimulator.com/

Don Hamstre

En met de Tourstart in Denemarken is het ook het ideale moment om met dit 'Deense' spel te beginnen. Al zijn wij Nederlanders en Belgen wel behoorlijk in de meerderheid intussen. ;)

1 2 ... 131 132 133 134 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.