Online Cycling Simulator

1 2 ... 107 ... 133 134
Noppes

Tuurlijk joh. Super legs en een crucial crash.

Kan allemaal. Maakt niet uit. Kan gebeuren.

Gdvrgloeiendejantje!!!!

Noppes

Tuurlijk joh. Super legs en een crucial crash.

Kan allemaal. Maakt niet uit. Kan gebeuren.

Gdvrgloeiendejantje!!!!

dustin

quote van eerdere reactie:
"als je een blessure krijgt in je tour moet je nooit via Team->Profile je renners bekijken. Het hele team krijgt dan minder TS zelfs. Als je niet kijkt zou het hetzelfde moeten zijn gedurende de tour ( mits je geen andere races rijdt ). TS wordt geupdate als je op hun profiel kijkt of 24 uur voor het begin van een race. "

en als een ander je renners bekijkt?

Laatst gewijzigd
dustin

quote van eerdere reactie:
"als je een blessure krijgt in je tour moet je nooit via Team->Profile je renners bekijken. Het hele team krijgt dan minder TS zelfs. Als je niet kijkt zou het hetzelfde moeten zijn gedurende de tour ( mits je geen andere races rijdt ). TS wordt geupdate als je op hun profiel kijkt of 24 uur voor het begin van een race. "

en als een ander je renners bekijkt?

Laatst gewijzigd
BrokenChain

geen probleem

BrokenChain

geen probleem

anonymous

Een Centraal-Afrikaan op de HL. Heb zelf geen financiële ruimte om hem aan te nemen. Jullie mogen hem scouten.

anonymous

Een Centraal-Afrikaan op de HL. Heb zelf geen financiële ruimte om hem aan te nemen. Jullie mogen hem scouten.

Don Hamstre

Hij is bagger, ik heb hem gescout. Free scouts zijn slecht voor je :p

Don Hamstre

Hij is bagger, ik heb hem gescout. Free scouts zijn slecht voor je :p

Kingstown

De belangrijkste stage in de NL Tour wordt uiteraard weer verziekt door alle mogelijke kopmannen schade op te laten lopen.

Your team participated in Groningen Prologue. Yefim Suprunov finished 2 nd as your best rider. You earned 15.000 $.

Dawid Antoszewski suffered from a crash that influenced his performance the rest of the race. Eliasz Fija?kowski had an off day. Gerard Oosterhof suffered from a small crash and seemed to be in a bit of pain the rest of the race. Fyodor Shvernik suffered from a small crash and seemed to be in a bit of pain the rest of the race. 10:14

3 (small) crashes. En dat met een 95 safety mechanic. lol

Laatst gewijzigd
Kingstown

De belangrijkste stage in de NL Tour wordt uiteraard weer verziekt door alle mogelijke kopmannen schade op te laten lopen.

Your team participated in Groningen Prologue. Yefim Suprunov finished 2 nd as your best rider. You earned 15.000 $.

Dawid Antoszewski suffered from a crash that influenced his performance the rest of the race. Eliasz Fija?kowski had an off day. Gerard Oosterhof suffered from a small crash and seemed to be in a bit of pain the rest of the race. Fyodor Shvernik suffered from a small crash and seemed to be in a bit of pain the rest of the race. 10:14

3 (small) crashes. En dat met een 95 safety mechanic. lol

Laatst gewijzigd
BrokenChain

maakt toch niet uit als je gaat stoppen ? :P

BrokenChain

maakt toch niet uit als je gaat stoppen ? :P

Noppes

Misschien moet je meer bus drivers inhuren?

Noppes

Misschien moet je meer bus drivers inhuren?

Marakus

O jee ik heb een goeie proloog gereden met Feaux (3e) en mijn beoogd kopman Croker met TF wordt 28e... Moet ik toch voor Feaux als kopman gaan, denk ik. Is voor het eerst dat ik goed presteer in de TT :) zelfs Gijp is nog 9e geworden.

Maar ploeg breed een tegenvallende prestatie, Kingstown, wel 2e geworden met een sterke man.

Laatst gewijzigd
Marakus

O jee ik heb een goeie proloog gereden met Feaux (3e) en mijn beoogd kopman Croker met TF wordt 28e... Moet ik toch voor Feaux als kopman gaan, denk ik. Is voor het eerst dat ik goed presteer in de TT :) zelfs Gijp is nog 9e geworden.

Maar ploeg breed een tegenvallende prestatie, Kingstown, wel 2e geworden met een sterke man.

Laatst gewijzigd
dustin

vanavond de proloog:
Ik ga mijn renners laten rijden als captain of break away!
Maakt de keuze tussen captain of break away nog uit voor de TS?
(is de vorige keuze daartussen nog van belang?)
Maakt de keuze tussen captain of break away nog uit voor het resultaat in de proloog?

dustin

vanavond de proloog:
Ik ga mijn renners laten rijden als captain of break away!
Maakt de keuze tussen captain of break away nog uit voor de TS?
(is de vorige keuze daartussen nog van belang?)
Maakt de keuze tussen captain of break away nog uit voor het resultaat in de proloog?

Tossboom

Nee maakt allemaal niks uit.

Tossboom

Nee maakt allemaal niks uit.

petoi

Als ik dan toch een rit moest winnen in NL-Tour dan maar deze :D

petoi

Als ik dan toch een rit moest winnen in NL-Tour dan maar deze :D

Finznl

hey fukkers

1 2 ... 107 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.