Na een tijdje alleen maar trainen wat op zich erg leuk is me weer aan een Tour gewaagd. Duidelijk dat er nog niets veranderd is met de engine , dus als de Tour voorbij is, dan weer vrolijk verder gaan met afzakken.
Your team participated in Toowoomba - Brisbane. Gerard Oosterhof finished 1 st as your best rider. You earned 9.000 $.
Michiel Pruijsers had an off day. Gerard Oosterhof suffered from a mechanical issue. Eric van Asseldonk had an off day. Eric van Asseldonk suffered from a crash that influenced his performance the rest of the race. 5:42
Your team participated in Coffs Harbour - Port Macquarie. Fyodor Shvernik finished 9 th as your best rider. You earned 1.000 $.
Dawid Antoszewski had an off day. Dawid Antoszewski suffered from a mechanical issue. Gerard Oosterhof had an off day. Albert Hakkila had an off day. Fyodor Shvernik had an off day. 19:31
Minimaal 4 negative events per race. Absurd.
Vanaf 1 juni is het geconstateerd.
Als ik goed tel met behulp van de kalender wordt dit de 10e week zonder betaling voor de trainers.
Zelf heb ik er 2. Dus ik hou voorlopig rekening met 3500.
Volgens mij had ik zelf de week ervoor wel betaling.
Het gaat om seizoen 41 tot nu toe lijkt het.
Vraagje:
Ik heb diverse excel overzichten gemaakt omtrent het spel en zo ook de rv waardes van de renners onder elkaar gezet.
Wat mij opvalt is dat de waarde van de renners steeds precies 10k hoger is in OCM dan in excel.
Eerst dacht ik dat ik het misschien verkeerd had ingevoerd, maar ik heb alles goed staan.
Misschien hebben jullie het er al eens over gehad, maar weet iemand waar dat verschil vandaan komt?
Name: Irvin Ferrière
Team: France France
Birthday: Day 22
Team Spirit: 78%
Experience: Level 1
DeRodeLantaarn since 21/08-2017
OCM Tour Rank: 5623 rd
OCM Tour Points: 0
France Tour Rank: 195 th
Top form ready
Average Skill: 31
Release value: 34.535
Potential:
CL: Good(40)
DH: Average(28)
HL: Good(33)
SP: Good(32)
FR: Average(29)
CB: Small(26)
TT: None(28)
TQ: Small(31)
Vraag:
Ik heb deze renner van de hirelist gehaald en ik zou hem zelf als heuvelsprinter kunnen trainen.
Nu krijg ik een PM met een bod en ik heb geen idee wat zo'n renner waard zou kunnen zijn.
Wat zou deze renner kunnen opbrengen?
Te koop:
Name: Clemente Catalan
Nation: Spain Spain
Team: Onie
Birthday: Day 13
Team Spirit: 74%
Onie since 17/06-2017
OCM Tour Rank: 5561 st
OCM Tour Points: 0
Spain Tour Rank: 292 nd
Top form ready
Average Skill: 45
Release value: 113.527
Stats:
CL: Average (65)
DH: Average (62)
HL: Very good (81)
SP: None (29)
FR: None (33)
CB: None (26)
TT: None (28)
TQ: None (33)
Gemaxd, t.e.a.b......
Iemand interesse? Stuur even een bericht op OCM. Over 24hrs ga ik declinen.
Frank Pals
Nation: Netherlands
Birthday: Day 26
Hire
This action costs 40.000 $.
Decline
Stats:
CL: None (35)
DH: None (26)
HL: None (30)
SP: None (32)
FR: None (25)
CB: None (27)
TT: None (28)
TQ: None (25)
Potential:
CL: Very good
DH: None
HL: Average
SP: Small
FR: Small
CB: Small
TT: None
TQ: Small
He, wat leuk, de 4e divisie krijgt er een meerdaagse ronde bij: Edmonton Red Deer Tour. Kloon van de echte Tour of ALberta. 1 bergrit, 1 TT en 2 heuvelritten. Begint op dag 32. Ik ben bang dat mijn heuvelsprinter dan niet meer in Topform is, dus wordt niet iets voor mij. Wel leuke uitbreiding op de kalender.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.