Wielerflits Grandtourspel: Tour de France 2017

1 2 3 4 ... 9 10
Senioralex

rahimns: Stuurde gisteren een mail naar U.

senioralex.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex je hoeft maar 1 jongere te kiezen die kans maakt op extra bonuspunten aan het eind van de Tour. Dus net zoals je een ploeg kiest voor het ploegenklassement. Zodra de deelnemerslijst definitief is maak ik ook een lijstje met de renners waaruit gekozen kan worden voor die extra bonusvraag.

Senioralex

Bedankt rahimns,nu heb ik geen vragen meer en wachten we op de deelnemerslijst.

Senioralex

TiesW

Dabei! Zal komende dagen eens gaan kijken naar de voorlopige startlijsten.

Reyn

'@Rahimns
Zou je het formulier nog een keertje naar me willen opsturen? Heb nu allemaal rare tekens, waarvan de meeste Chinees lijken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Reyn verzonden

Reyn

'@Rahimns
Ontvangen. Lijkt goed te zijn. Thanks

Senioralex

Het was een grote dag voor de samenstelling der ploegen,waarvan we er 20 compleet zien
Quickstep - Movistar en FDJ moeten nog volgen en de kopmannen moeten hun nummer
nog krijgen. Greipel heeft derde gestaan,maar nu zesde,een grap die ze mij geen tweede
keer zullen aansmeren. 30 juni dus,met ploegen die wellicht reeds O.K. zijn...

pirazzi

Bovenstaande lezend zouden er 23 ploegen deelnemen maar dat zijn er 22.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Willen jullie mij nog een plezier doen... even goed opletten bij het invullen van jullie formulieren:

Kopieeren uit de startlijst van procyclingstats.com (of handmatig op deze manier invullen) dus met achternaam in hoofletters en dan de voornaam:

KITTEL Marcel

en na het selecteren van jullie 15 namen deze nog even alfabetiseren.

Het verwerken van 50 lijsten en het controleren op fouten kost mij al zoveel tijd. Alles wat jullie in 1 keer goed doen scheelt mij extra werk. Bij voorbaat nogmaals dank.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Team verstuurd!

Shit staat niet op alfabet, maar is wel gekopieerd van de startlijst van PCS

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geeft niet...

Mijn formulier heb ik naar Krypton gestuurd

Laatst gewijzigd
jb10

Ik doe ook graag weer mee! Ivm vakantie en wat latere reactie maar ik heb de mail iig al ontvangen!

Senioralex

Quickstep heeft z'n ploeg klaar;alle ploegen zijn nu compleet.Het is reeds de 28e Juni en ik
heb zeven renners klaar,maar moet nu wachten op de kopmannen,voor m'n vijf eersten...

Zagemanalex

Bode80

Ik zou ook graag meedoen. Is er nog plek?

arviidd

Nu de rugnummers nog:D

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik verwacht dat morgen de startnummers wel bekend zullen zijn.

dustin

Verstuurd via PB!

Senioralex

Rahimns kan nog gelijk krijgen en de rugnummers voor vandaag zijn,maar ik zit te wachten en
heb morgen een feestje.Zou het niet eenvoudiger zijn om in de toekomst de 2e klas met een
kleiner budget te doen starten;b.v. 7.000 punten?

arviidd

'@Senioralex: Budget? Je kan iedereen in je team zetten zolang ze maar niet rugnummer 1 hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex volgens mij haal je weer 2 spellen door elkaar... maar ik zal overwegen om bij de Vuelta op het moment dat de startlijst bekend is zelf een lijst op te stellen met renners die niet gekozen mogen worden. Wat vinden jullie??

arviidd

Ik vind het prima zo hoor. De nummers komen er toch snel aan.De meeste renners kan je al in je team zetten, daarvan weet je dat ze geen nummer 1 krijgen.

Pieterboy

verstuurd via de mail!

Mathieu Moller

Ik vind het prima zoals het is, hoewel het misschien organisatorisch handig is voor jou als je de teams al eerder hebt. Maar zolang dat geen probleem is, zou ik vooral niks aanpassen.

wilco kelderman

En mijn team is verstuurd!

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.