Wielerflits Grandtourspel: Tour de France 2017

1 2 3 4 ... 9 10
Senioralex

Rahimns: Ik volg alleen Uw reglement bij de inleiding,waarvan we uit het gedeelte voor
de 2e klasse citeren: "...de enige restrictie bij dit spel is dat de teams met nummer **1
niet gekozen wordt....". Bij de Giro deed ik toen vergissingen met Greipel en ik geloof
Stuyven.Nu wacht ik de rugnummers af en kan tot morgenmiddag wachten.Daarna
gaat alles in de papiermand,er bij nadenkend hoe ik twee spellen dooreen gehaald heb....

Maar verder "Sans Rancune", en U hoeft hier niet op antwoorden

pirazzi

Het is vandaag toch 29 juni? In de tekst staat donderdagavond 30 juni 22:00 uur genoemd als deadline, moet dat niet vrijdagavond zijn dan?

Fondista

Rahimns, ik heb je mijn ingevulde formulier zojuist gemaild.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@pirazzi sorry, moet idd vrijdagavond zijn.... tekst gekopieerd van de Giro

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ongeveer de helft van de 1e divisieformulieren zijn binnen en ik zie toch wel een aantal verrassingen . Denk dat het een zeer spannende Tour gaat worden.

rosencrantz

verstuurd via mail!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op de 1e pagina (2e reactie) de kopmannen die niet mogen worden gekozen....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Al 14 teams binnen voor de 1e divisie... ook vanuit de 2e divisie beginnen de eerste teams binnen te druppelen.

bastaix

Team Bastaix (2de divisie) verstuurd

Mathieu Moller

Mijn team ook verstuurd

arviidd

Mijn team ook verzonden!

kokkie1975

Team is verstuurd

hofsje

team is hopelijk verstuurd :)

pirazzi

Tip: Op Nos teletekst vanaf pagina 868 staan de deelnemers met nummers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op dit moment heb ik uit beide divisies 16 formulieren binnen... nog 18 te gaan en we spelen met 50 deelnemers.

Moraalridder

Team verzonden, op naar de 1e divisie!

Queso

Verstuurd! Ben benieuwd.....

Luuuuuuukk

Team verstuurd!

jb10

hier is kristoff koopman met 121, in andere spelen is dat t. martin? Wat oud het juiste?

jb10

Sorry voor het autocorrect gedrag op mijn mobiel...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sorry mijn fout... het is T. Martin ... heb die vergeten aan te passen. Mijn excuses. Ik zal hier clement mee omgaan.

kokkie1975

Team met een kleine wijziging opnieuw ingestuurd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sorry voor de puinzooi... ik ga echt op zoek naar een andere oplossing voor de Vuelta. Dit werkt niet met een startlijst die zo laat gepubliceerd wordt. Kom er na de Tour op terug. Mijn excuses voor de gang van zaken, had beter gemoeten. Wijzigingen worden tot morgenochtend 12:00 doorgevoerd.

Mathieu Moller

Ik zal T. Martin vanavond wel uit mijn team halen, dan.

De volledige startlijst was nog vrij tijdig bekend. Misschien dat dan kan worden gekeken naar de hoogstgeplaatste renner op de CQ-ranking in plaats van de kopman? Dit zal toch veelal dezelfde zijn en die CQ-ranking is al veel eerder bekend.

arviidd

Geeft niet! Wij zouden meedenken.

Je kan wat je zei gister zelf een lijst met namen maken en wat Mathieu zegt zou ook kunnen.

We hebben tijd om er nog even over na te denken.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.