Megaflits wielerspel - Tour 2017

1 2 3 4 ... 9 10
jappe666

Noteer mij ook maar!

shyguy

Count me in

Fondista

We hebben al zeker 25 deelnemers binnen.

Toch ben ik benieuwd of we het aantal vd Giro editie nog kunnen gaan overtreffen, daarvoor hebben we 40 spelers nodig. :)

pirazzi

De namen waar een X achter staat hebben al een team ingestuurd?

Fondista

idd

arviidd

Zo mijn team ook verzonden.

Komende week erg druk, liever had ik nog langer gewacht.
Maar weer kijken hoe ver we komen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een lastige puzzel deze keer... maar ik denk dat ik er uit ben.

Milsen

Ik doe ook mee

Busted

Team verzonden!

hofsje

Ook team verzonden

Mathieu Moller

Ik heb ook mijn team verstuurd.

Senioralex

Pirazzi:
Mijn naam heeft ook een X achteraan,maar m'n ploeg is nog in de maak....

Laatst gewijzigd
pirazzi

Klopt, idem met Bastaix. Maar Fondista gebruikt een hoofdletter X. Mijn team is ook nog in de maak, het wachten is op de complete startlijst ...

Fondista

voor de inzichtelijkheid voeg ik een 'X' toe achter de naam vd speler die een team heeft ingestuurd.

Zo weet die speler dat ik z'n PB heb ontvangen en gelezen en ziet iedereen de voortgang.

De X heeft verder niets van doen met een X in de spelernaam zoals Senioralex of Bastaix...

Fondista

Nu het gros van de teams hun definitieve selectie heeft bekendgemaakt, wil ik met name de spelers die al een team hebben ingestuurd, adviseren om hun team nogmaals na te lopen.

Er staan her en der renners tussen die de Tour de France niet zullen rijden en zodoende op voorhand al 0 punten zullen gaan behalen :)

pirazzi

O.a. Coquard?

Laatst gewijzigd
Fondista

Nee die niet toevallig. wel een stuk of vijf andere renners.

hofsje

wie hebben dan een team opgestuurd met een renner die niet gaat rijden ??
miss ook wel handig om te zeggen en makkelijker te maken voor hun
volgens mij klopt mijn team iig wel

Poeksel

Het lijkt mij socialer als mensen daar zelf tijd aan besteden, in plaats van dat Fondista dat moet doen. Er staat ook niet voor niets vetgedrukt "Eindverantwoordelijkheid om te zorgen voor een team dat aan de spelregels voldoet, ligt bij jezelf." in de openingspost.

Fondista

Het leek mij het efficiëntere als idd ieder voor zich ff checkte of z'n team overeenkomt met de definitieve selecties (groen vinkje aanwezig bij teamnaam op procyclingstats.com).

Aan de andere kant ben ik ook niet te beroerd om een stukje service te verlenen.

Vic413 en Ilfuego moeten hun team even aanpassen.

Peter Post Forever

Team verstuurd!!

Poeksel

Is er al iemand op 8000 gekomen? Het gaat mij niet lukken :(

pirazzi

De startlijst is compleet maar ik wacht nog even op de voorbeschouwing van het algemeen klassement. :)

Fondista

ikzelf heb een team van 8000p gehad, maar daar was ik niet tevreden over...

BrackenRidgeCycling

Ik heb even een vraagje over dit spel, moet je 12 spelers opstellen? of mogen dit er ook minder zijn?
Overigens lijkt me dit een heel leuk spel, hulde daarvoor!!

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.