Megaflits wielerspel - Tour 2017

1 2 3 4 ... 9 10
Fondista

mag ook minder ;)

BrackenRidgeCycling

okay thanx mate.
dan ga ik er aan beginnen

Laatste man

Ingeleverd.

rosas

Kijk ook eens op de site van venturatourspel.nl
van meerdere deelnemers gehoord een superspel

Fondista

Rosas, als je nu eerst ook eens meedoet met het Megaflits spel dan neem ik vervolgens ook een kijkje bij het spel dat jij hier nu plugt ;)

dustin

PB verzonden!

Vic413

Ga mijn team zo snel mogelijk aanpassen.

BrackenRidgeCycling

pb verzonden

kokkie1975

pb verzonden

bastaix

EDIT

Laatst gewijzigd
bastaix

Verkeerd verstuurd

Fondista

Bastaix, bewerk dan je post. haal het team weg en vervang het door andere tekst bijv. edit

Edit: Mooi! :)

Laatst gewijzigd
Poeksel

Nog maar 63 plekken over mensen! Chop chop!

pirazzi

Gisteravond om 22:15 uur PB verzonden.

Mathieu Moller

Fondista, waarom sta ik twee keer tussen de (potentiële) deelnemers?

Fondista

Foutje denk ik...

Het zijn er ook zo veel ;)

Ik heb het aangepast.

Nou, het gros heeft inmiddels een team in gestuurd. (Kansloos, dat wel ;) :) )

De rest heeft tot 22uur vandaag de tijd om met een killerteam op de proppen te komen.

Laatst gewijzigd
Fondista

Arviidd, aub je team nog ff aanpassen, zit een renner bij die niet meedoet

Mathieu Moller

Kansloos tegenover wie? Tegen mij?

arviidd

Ooh heb je mijn nieuwe team niet gehad? Ik stuur even opnieuw. Ik had begin van de week al mijn team aangepast.

Hij komt er aan!

Edit: Ik weet niet hoe maar ik had hem naar mij zelf gestuurd:p

Laatst gewijzigd
Fondista

Grapje Mathieu, even de boel op scherp zetten en het competitie-element oppoken:)

Mathieu Moller

Ach, competitie element kun je wel achterwege laten, want ik ga toch wel winnen, ongeacht wat jullie voor renners opstellen ;)

Fondista

Het zou zomaar eens kunnen Mathieu...maar ik denk van niet! :)

Fondista

Jappe666, Reyn, Rimenno, Coolietje, Poeksel...volgens mij is het enkel nog wachten op jullie teams...maar mogelijk willen er nog meer mensen meedoen?

Het verbaast me enigszins dat er zoveel activiteit is op het forum bij de Scorito pool, maar dat slechts een fractie van die mensen meedoet aan overige mooie games zoals die van o.a. Rahimns en dit megaflitsspel, maar dat gehéél terzijde. :)

Poeksel

Verzonden. Kan Wielerflits voor dit spel ook niet een racefiets beschikbaar stellen? :P

Mathieu Moller

Klopt, Fondista, maar dat komt denk ik ook vooral doordat in het Scorito-topic alle mogelijke afwegingen tot in den treure worden besproken en herhaald, terwijl hier eigenlijk alleen wordt gezegd wie meedoet. Daardoor is dit topic gewoon veel compacter dan het Scorito-topic. Ik vind het persoonlijk overigens wel leuker dat iedereen hier gewoon zelf zijn ploegje samenstelt, in plaats van alles eerst te overleggen onderling.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.