Hallo Wielervrienden,
Ik doe mee aan een poule, waar je dagprijzen kunt winnen, ik kies dus om een Sprintteam te maken (omdat daar genoeg kansen voor zijn).
De puntentelling is heel eenvoudig (degene met de meeste renners uit de top 10 van de daguitslag wint), Dus ik mag 17 sprinters kiezen, waarvan ik verwacht dat ze het meeste kans maken op een top 10 klassering in de sprintetappes.
Alvast heel veel bedankt voor het meedenken, je mening erover te geven!
Ik plaatst een update indien de volledige startlijst bekend is, want er kunnen dan nog wijzingen ontstaan.
Er mag hier ook gewoon over Sprinters gediscussieerd worden!
Team (op dit moment):
1. Marcel Kittel
2. Arnoud Demare
3. Andre Greipel
4. Nacer Bouhanni
5. Mark Cavendish
6. Dylan Groenewegen
7. Daniel Mclay
8. Micheal Matthews
9. John Degenkolb
10. Sonny Colbrelli
11. Adrien Petit
12. Edvald Boasson Hagen
13. Nikias Arndt
14. Pieter Vanspeybrouck
15. Peter Sagan
16. Ben Swift? of Baudet?
17. Alexander Kristoff
Reserves:
1. Boudat/Swift
2. Bevin
3.
'@8.6, Daar heb je gelijk in, sorry daarvoor, het forum is nu iets te persoonlijk aan het worden!
Dan laten we het forum nu nog even varen tot de definitieve startlijst bekend is, en dan is het daarna ook een soort Sprinters forum (die er nog niet is)
Waar je kan discussiëren over de top 20 beste sprinters, die het meest kans maken op top klasseringen in de massasprints.
'@JimKro, Reserves zijn niet belangrijk, moet alleen volgens de spelregels, die komen er alleen nog maar in, als er een voor de start van de ronde eentje toch niet meedoet, maar dat gebeurt toch nooit, zeker niet als ik het pas een paar dagen van te voren inlever
'@Sherlock H. Dat niet persee, maar het is ook dom als ik aan een spelletje meedoen en ik kies maar 15 sprinters die echt kans maken op die top 10 notering, terwijl ik er 17 mag kiezen, snap je
@Mathieu Moller, dat klopt, maar toch verwacht ik van petit een hogere daguitslag in een sprint dan van Baudet, ook al denk ik dat Baudet misschien vaker meedoet maar dan in de achterhoede
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.