Vuelta a Espana Scorito: Budgetspel

« 1 2 3 4
Mathieu Moller

Voor degenen die het Scorito spel niet uitdagend genoeg vinden, is weer een subpoule georganiseerd met een beperkter budget. Dit budget bedraagt 25 MILJOEN EURO. Je houdt dus minimaal 19 miljoen euro over. Indien je dit budget overschrijdt, zul je worden verwijderd uit de poule.

Aanmelden kan via deze link.

Degenen die ook aan de hoofdpoule willen meedoen met het volledige budget kunnen een tweede scorito-account aanmaken om de beide poules gescheiden te houden.

Wie volgt Dusss op als volgende budgetmaster?

BrackenRidgeCycling

Count me in

Silent Hill

30M is prima.

Poeksel

Leuk dat het weer georganiseerd wordt! 30M is ok.

Maartz

Leuke uitdaging. Heb ook meegedaan met het Tour Budgetspel. Door uitvallen van mijn toppers maar met 10 M aan renners in Parijs aangekomen, maar door keuze van o.a. Barguil en Uran toch nog 3.000 punten behaald.

Van mij mag het budget wel iets lager dan 30M, dacht zelf aan 25 M.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Baal natuurlijk nog steeds van het vergeten van mijn kopman in etappe 3, kost mij de overwinning.

Gebrand op revanche, I'm in!

Patrijs

Ik doe ook graag weer mee. Leuk! 25 of 30 miljoen maakt me niet zo veel uit.

WCEendT

Gewoon keuze maken of we 25 voor giro vuelta en 30 voor tour gaan deon of 30 voor alles ;).

Peter Post Forever

Ik doe mee! 25 is prima, 30 ook

BrackenRidgeCycling

25 lijkt mij meer dan genoeg voor budgetspel

arviidd

Aangezien al er geen echt dure sprinters zijn. Zeg ik ook 25m

Pipodennis

Leuk! I'm in

fmvbeest

Ik hoorde van de budgetversie na de tour. Lijkt me erg leuk om mee te doen. 25 mil is een mooie uitdaging.

arviidd

Ik zie dat we niet meer de enigste zijn.
Er is al een poule van pcmfocus en nog een andere waar je alleen max 750k renners mag.

timplify

Ben er weer bij! Wil graag de 14e plek van vorige keer verbeteren.

25M lijkt me mooi.

WCEendT

'@Arviidd
Het idee van 25M is leuker naar mijn mening.

JimKro

Ik ben er ook weer bij!

Kpenty

Ik zeg ook 25 miljoen voor de Giro en de Vuelta. Na mijn 6e plek in de Tour gebrand om dit keer voor de overwinning te gaan.

Jelle van der Linden

Ik ben er weer bij! 25 miljoen lijkt me het leukst deze Vuelta!

arviidd

'@wceendt: ben ik met je eens hoor. Komt toch wat meer tactiek bij kijken. Dus ik doe zeker weer mee met de 25m.

Mathieu Moller

Oké, dan maken we er 25 in. Link naar de poule staat in het eerste bericht.

Poeksel

Tipje: gebruik (naast een ander account) ook een andere browser voor het budgetspel, dan is het makkelijker te scheiden met het 'echte' spel.

Bode80

'@Poeksel

Is een 2e account van hetzelfde ip-adres toegestaan?

Ik doe dit keer ook graag mee.

Mathieu Moller

'@bode80
Tijdens de Tour had een van de spelers dat aan Scorito gevraagd en dat kon gewoon. Normaal gesproken hebben ze dat natuurlijk liever niet, maar vanwege dit initiatief wilden ze wel een uitzondering maken.

Jekke

present

« 1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.