Vuelta a Espana Scorito: Budgetspel

1 2 3 4 »
Maartz

'@dspiky Klopt
Rosalie Benjamin heeft een team van bijna 44 miljoen budget (43,75 m)
Superdik heeft ook een team met een budget van bijna 44 miljoen (43,5 zo even snel uit mijn hoofd)

Ze zitten wel heel dik boven het budget van 25 miljoen en evengoed staat er 6 man boven ze :)

embargo

Volgens mij zitten 'Huizink' (14)
'Lars Best' (17)
'BinkJ' (20)
'Rayydg' (27)
'Lunatic52' (28)
'Hollywood terriers' (36)
Er ook boven.
Zou iemand daarnaar kunnen kijken?

wesley1983

Idd je kan ze er zo uithalen, morgen stel ik mijn aanvallersploeg op: Yates, Majka, Pantano, Atapuma, Moreno, Roche aangevuld met klassementsrenners Kelderman, Woods en DLC. Haha ben benieuwd :-)

embargo

Ik heb:
MAL (C)
Kelderman
Chaves
TJ
Poels
DLC
Arroyo
Trentin
Costa

Mathieu Moller

Ik heb alle bovengenoemde spelers gecontroleerd en zij hadden allemaal het maximale budget overschreden, dus ik heb ze verwijderd. Ook klimgeitje heb ik verwijderd. Nou stijg ik toch weer flink wat plekken ;p

Ik vond al dat sommigen zich wel voor verdacht veel andere subpoules hadden ingeschreven (voor Rosalie Benjamin was onze poule zelfs de negentigste subpoule).

jsprunk

Rosalie Benjamin deed in de Tour ook in onze vriendenpoule mee. Dacht eerst dat iemand hem had uitgenodigd, maar hij bleek toen ook in tientallen poules mee te doen. Overigens zonder veel succes.

JimKro

Gefeliciteerd Balletje_Breed/ Patrijs met de overwinning! Helaas heb ik mijn nummer 1 positie in de laatste week moeten afstaan, maar het was opnieuw leuk om mee te kunnen doen aan de top in het budgetspel. Ook grappig dat ik uiteindelijk bij de beste 10% ben geëindigd van de hele site. Dat kan echt alleen in de Vuelta denk ik, door het enorme aantal teampunten.

Patrijs

Jeeeej, gewonnen! Mn tactiek bleek aardig in elkaar te zitten. De tweestrijd tussen Froome en Nibali is wellicht wat uitgebleven, maar ze hebben me met hun eerste en tweede plaats wel de nodige punten opgeleverd in de klassementen. Daarnaast met Poels, Nieve en Moscon de juiste knechten gekozen. Tijdens de sprint kon ik met oa Trentin, Kragh, Haller, Oss en Schwarzmann op de nodige punten rekenen. Aan mn aanvallers heb ik spijtig genoeg niet zo bijster veel gehad.

Lange tijd gingen m'n normale team en m'n budgetteam gelijk op, maar uiteindelijk kwam ik logischerwijs toch klassementsmannen tekort om tot het einde bovenin mee te doen met dit team. In de algemene poule 2325ste geworden en dus bij de beste 6,8% geëindigd. Prima dus! Wat mij betreft houden we deze variant er lekker in. Hartstikke leuk!

Mathieu Moller

Gefeliciteerd Patrijs!
52e geworden van de 72. Ik had al niet de beste renners, maar ik heb vooral de verkeerde aanvallers opgesteld (Pauwels niet toen hij 4e werd, Fraile elke lastige rit behalve toen hij tweede werd, Alaphilippe kopman toen hij iets van 130e werd). Hopelijk dat ik in de Giro kans krijg op revanche.

1 2 3 4 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.