Er zijn inderdaad nog wel wat varianten mogelijk. Ook het spel spelen met een AK-ranking ipv daguitslagen, een meer-dan-21-spelers-constructie, 15 renners ipv 12, een andere tiebreak-opzet, het podium of zelfs Top 10 dat zeker is van kwalificatie voor het volgende spel ... het zijn zaken die te overwegen zijn. We hebben nog wel eventjes tegen de Giro.
"It ain't over till the fat lady sings !" dacht Niels22, en damn right ! Het is daarentegen Rimenno die vandaag het onderspit moet delven en de finale moet missen. Outch ! Bij een 3de plaats stopt het. Sowieso dik verdiend. Morgen de Clash of the Titans tussen Niels22 en Goozbabs !
1. Niels22: 1030
2. Goozbabs: 820
3. Rimenno: 370
Rimenno zijn team:
NIBALI Vincenzo 200
ALAPHILIPPE Julian
JUNGELS Bob
KELDERMAN Wilco 140
LOPEZ MORENO Miguel Angel 30
SANCHEZ GIL Luis Leon
MAJKA Rafal
DE GENDT Thomas
DE LA CRUZ MELGAREJO David
VAN GENECHTEN Jonas
ROJAS GIL Jose Joaquin
FRAILE MATARRANZ Omar
Och, ik had liever tegen Rimenno de finale gespeeld. Van tevoren nooit gedacht in de top 3 te kunnen komen (natuurlijk wel gehoopt).
Het is Trentin & Modolo tegenover Schwarzmann & Lobato. Ik vrees voor het ergste, maar ik zal blijven vechten met mijn team. Ik heb iig de 2e plek en 6 hotseats in the pocket :P
Een finale tussen enerzijds iemand die al 6 keer op de hotseat zat, en anderzijds iemand die door het foutief team van Saganus in het spel terecht kwam. Kan het opvallender ? Zo heeft Saganus toch ook zijn steentje bijgedragen tot het spel - hehe.
De 2 overgebleven teams:
Goozbabs: 7997
NIBALI Vincenzo (1217)
MAJKA Rafal (967)
ZAKARIN Ilnur (867)
KELDERMAN Wilco (793)
ARU Fabio (777)
YATES Adam (689)
KRUIJSWIJK Steven (594)
CORT NIELSEN Magnus (555)
DEBUSSCHERE Jens (510)
POZZOVIVO Domenico (472)
LOBATO DEL VALLE Juan Jose (454)
SCHWARZMANN Michael (102)
Niels22: 7988
NIBALI Vincenzo (1217)
ALAPHILIPPE Julian (1151)
ZAKARIN Ilnur (867)
POELS Wout (832)
YATES Adam (689)
TRENTIN Matteo (677)
CORT NIELSEN Magnus (555)
DEGENKOLB John (550)
POZZOVIVO Domenico (472)
MODOLO Sacha (435)
DE LA CRUZ MELGARELO David (388)
SOLER GIMENEZ Marc (155)
Hoe overleef je een Vuelta ? Eén iemand kan het je perfect uitleggen: Niels22 ! Een ideale mix van sprinters, vluchters en AK-mannen ... goed voor de allereerste zege in de Afvalkoers ! Dikke proficiat ! Goozbabs uiteindelijk op 2 ... erg moedig gestreden, man !
1. Niels22: 950
2. Goozbabs: 430
Het winnende team van Niels22:
NIBALI Vincenzo
ALAPHILIPPE Julian
ZAKARIN Ilnur
POELS Wout
YATES Adam
TRENTIN Matteo
CORT NIELSEN Magnus
DEGENKOLB John
POZZOVIVO Domenico
MODOLO Sacha
DE LA CRUZ MELGARELO David
SOLER GIMENEZ Marc
Nog even de eindranking:
1. Niels22
2. Goozbabs
3. Rimenno
4. Bode80
5. Thombvb
6. Niek53
7. Queso
8. Hartstikkebedankt
9. Fondista
10. BrackenRidgeCycling
11. Zwartebroekengeletrui
12. Ezequiel
13. Mathieu Moller
14. Senioralex
15. Matt89
16. Maartz
17. Luuuuuuukk
18. Noud89
19. Moker
20. Tourminator
21. Arviidd
Iedereen super bedankt voor de deelname, de positieve inbreng, het enthousiasme ... jullie maakten er een fantastische, spannende 3 weken van. In de Giro spelen we het spel sowieso terug opnieuw. Tot dan !
À la Denemarken'92 inderdaad, met in Trentin de solide spits die het kundig afmaakte op deze slotdag!
Nu niet als Denemarken het volgende toernooi missen, de voorbereiding op de Giro'18 is reeds begonnen.
Dank voor de organisatie Silent Hill, volgende keer ook zelf een plek opeisen! Alle andere dank voor dd tegenstand.
Nu werd er gestart met 21 deelnemers maar de ploegentijdrit telde niet mee daarom bleven er na 20 etappes 2 teams over. Wordt er in een Grand Tour zonder ploegentijdrit ook met 21 deelnemers gestart of met 22? Met 21 zou er dan maar 1 overblijven na 20 etappes, dus dan geen "finale" met twee teams.
Geweldig spel, gefeliciteerd Niels22!
Fondista, je hebt helaas op het verkeerde paard gewed :p.
Silene Hill, heel mooi spel heb je georganiseerd. Wat je zou kunnen doen met meer deelnemers is poules maken, die random ingedeeld worden. En elke etappe valt er in elke etappe 1 af. Zodra je op het goede aantal komt, worden de poules bij elkaar gevoegd (zie het als een soort finale ronde).
En misschien lijkt het me wat als er 15 renners met een 9000 budget ofzo zou zijn. Dan krijg je denk ik minder die geluksvogels zoals ik die net een paar keer 20e renner heeft
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.