De Afvalkoers: Vuelta 2017 !

1 2 ... 11 12 13 14
LutsenkoFan

Zal tussen Niels en Rimenno gaan denk ik.

En van daaruit zal Goozbabs morgen eruit gaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben heel benieuwd... het is zeker nog niet te voorspellen ook Goozbabs kan het vandaag gewoon overleven

Maartz

Is het een idee om voor de puntentelling van de laatste etappe ook de klassementen voor een deel mee te laten tellen (voor een toekomstige variant van het spel)

Silent Hill

Er zijn inderdaad nog wel wat varianten mogelijk. Ook het spel spelen met een AK-ranking ipv daguitslagen, een meer-dan-21-spelers-constructie, 15 renners ipv 12, een andere tiebreak-opzet, het podium of zelfs Top 10 dat zeker is van kwalificatie voor het volgende spel ... het zijn zaken die te overwegen zijn. We hebben nog wel eventjes tegen de Giro.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Langs de andere kant: never change a winning team.
We zien wel :)

Laatst gewijzigd
Fondista

finale Rimenno vs Goozbabs en die laatste wint m

Goozbabs

Haha Fondista, geweldig dat je zoveel vertrouwen in mijn team hebt. Tot nu toe heeft alleen maar heeeeel veeeeel geluk me zo ver geholpen.

Niels22

Sorry, ik doe die finale ook nog wel even....

Silent Hill

"It ain't over till the fat lady sings !" dacht Niels22, en damn right ! Het is daarentegen Rimenno die vandaag het onderspit moet delven en de finale moet missen. Outch ! Bij een 3de plaats stopt het. Sowieso dik verdiend. Morgen de Clash of the Titans tussen Niels22 en Goozbabs !

1. Niels22: 1030
2. Goozbabs: 820
3. Rimenno: 370

Rimenno zijn team:
NIBALI Vincenzo 200
ALAPHILIPPE Julian
JUNGELS Bob
KELDERMAN Wilco 140
LOPEZ MORENO Miguel Angel 30
SANCHEZ GIL Luis Leon
MAJKA Rafal
DE GENDT Thomas
DE LA CRUZ MELGAREJO David
VAN GENECHTEN Jonas
ROJAS GIL Jose Joaquin
FRAILE MATARRANZ Omar

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Dit spel is spannender en sensationeler dan de koers zelf :p

leegloper

Als je met meer dan 21 spelers wilt spelen, kun je misschien het aantal uitvallende renners van die dag laten bepalen hoeveel er in dit klassement worden weggestreept. Alleen moet je dan nog verzinnen hoe je goed uitkomt op het eind.

Goozbabs

Och, ik had liever tegen Rimenno de finale gespeeld. Van tevoren nooit gedacht in de top 3 te kunnen komen (natuurlijk wel gehoopt).

Het is Trentin & Modolo tegenover Schwarzmann & Lobato. Ik vrees voor het ergste, maar ik zal blijven vechten met mijn team. Ik heb iig de 2e plek en 6 hotseats in the pocket :P

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Een finale tussen enerzijds iemand die al 6 keer op de hotseat zat, en anderzijds iemand die door het foutief team van Saganus in het spel terecht kwam. Kan het opvallender ? Zo heeft Saganus toch ook zijn steentje bijgedragen tot het spel - hehe.

De 2 overgebleven teams:

Goozbabs: 7997
NIBALI Vincenzo (1217)
MAJKA Rafal (967)
ZAKARIN Ilnur (867)
KELDERMAN Wilco (793)
ARU Fabio (777)
YATES Adam (689)
KRUIJSWIJK Steven (594)
CORT NIELSEN Magnus (555)
DEBUSSCHERE Jens (510)
POZZOVIVO Domenico (472)
LOBATO DEL VALLE Juan Jose (454)
SCHWARZMANN Michael (102)

Niels22: 7988
NIBALI Vincenzo (1217)
ALAPHILIPPE Julian (1151)
ZAKARIN Ilnur (867)
POELS Wout (832)
YATES Adam (689)
TRENTIN Matteo (677)
CORT NIELSEN Magnus (555)
DEGENKOLB John (550)
POZZOVIVO Domenico (472)
MODOLO Sacha (435)
DE LA CRUZ MELGARELO David (388)
SOLER GIMENEZ Marc (155)

Laatst gewijzigd
rimenno

Suc6 voor 2 finalisten voor morgen ,vandaag of morgen winnen zat er niet in voor dit team met morgen de sprint .
Mn team heeft me verbaast om zo lang mee te kunnen doen.
Super spel, simpel maar zeer spannend en duidelijk .
Thanks Silent Hill

Fondista

Gefeliciteerd finalisten. Moge de gelukkigste winnen! :)

Niels22

Goozbabs, succes morgen, het lijkt inderdaad twee tegen twee te worden. Maar iemand die zomaar meesuist naar een 17e plek kan zo maar doorslaggevend zijn. Ik zie dat al wel een eventuele tie-breaker in mijn voordeel is

Goozbabs

Jij ook succes. Nu hopen dat Trentin de verkeerde bocht neemt en Schwarzmann daar dan van profiteert.

Silent Hill

Hoe overleef je een Vuelta ? Eén iemand kan het je perfect uitleggen: Niels22 ! Een ideale mix van sprinters, vluchters en AK-mannen ... goed voor de allereerste zege in de Afvalkoers ! Dikke proficiat ! Goozbabs uiteindelijk op 2 ... erg moedig gestreden, man !

1. Niels22: 950
2. Goozbabs: 430

Het winnende team van Niels22:
NIBALI Vincenzo
ALAPHILIPPE Julian
ZAKARIN Ilnur
POELS Wout
YATES Adam
TRENTIN Matteo
CORT NIELSEN Magnus
DEGENKOLB John
POZZOVIVO Domenico
MODOLO Sacha
DE LA CRUZ MELGARELO David
SOLER GIMENEZ Marc

Fondista

dus toch a la Denemarken '92...

Niels92, eh, ik bedoel Niels22: gefeliciteerd!

Goozbabs ook gefeliciteerd met het behalen vd finale.

Silent Hill, thanks voor dit leuke, nieuwe spel.

Zal zorgen dat ik er in de Giro weer bij ben.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Nog even de eindranking:

1. Niels22
2. Goozbabs
3. Rimenno
4. Bode80
5. Thombvb
6. Niek53
7. Queso
8. Hartstikkebedankt
9. Fondista
10. BrackenRidgeCycling
11. Zwartebroekengeletrui
12. Ezequiel
13. Mathieu Moller
14. Senioralex
15. Matt89
16. Maartz
17. Luuuuuuukk
18. Noud89
19. Moker
20. Tourminator
21. Arviidd

Iedereen super bedankt voor de deelname, de positieve inbreng, het enthousiasme ... jullie maakten er een fantastische, spannende 3 weken van. In de Giro spelen we het spel sowieso terug opnieuw. Tot dan !

Laatst gewijzigd
Niels22

À la Denemarken'92 inderdaad, met in Trentin de solide spits die het kundig afmaakte op deze slotdag!

Nu niet als Denemarken het volgende toernooi missen, de voorbereiding op de Giro'18 is reeds begonnen.

Dank voor de organisatie Silent Hill, volgende keer ook zelf een plek opeisen! Alle andere dank voor dd tegenstand.

Mathieu Moller

Gefeliciteerd Niels en Silent Hill heel erg bedankt voor het organiseren van dit leuke spel!

pirazzi

Nu werd er gestart met 21 deelnemers maar de ploegentijdrit telde niet mee daarom bleven er na 20 etappes 2 teams over. Wordt er in een Grand Tour zonder ploegentijdrit ook met 21 deelnemers gestart of met 22? Met 21 zou er dan maar 1 overblijven na 20 etappes, dus dan geen "finale" met twee teams.

Silent Hill

Klopt Pirazzi. Het is de bedoeling dat we met 2 de slotetappe in gaan, dus afhankelijk of er al dan niet een ploegentijdrit is, starten we met 21 of 22. Dat wordt eventjes kijken.

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Geweldig spel, gefeliciteerd Niels22!

Fondista, je hebt helaas op het verkeerde paard gewed :p.

Silene Hill, heel mooi spel heb je georganiseerd. Wat je zou kunnen doen met meer deelnemers is poules maken, die random ingedeeld worden. En elke etappe valt er in elke etappe 1 af. Zodra je op het goede aantal komt, worden de poules bij elkaar gevoegd (zie het als een soort finale ronde).

En misschien lijkt het me wat als er 15 renners met een 9000 budget ofzo zou zijn. Dan krijg je denk ik minder die geluksvogels zoals ik die net een paar keer 20e renner heeft

Laatst gewijzigd
1 2 ... 11 12 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.