Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 12 ... 31 32
Edjahh

Nog maar 5 te gaan. :)

joske47

Zojuist geboden, PB mag.

waggie

Van mij komen misschien morgenavond, anders zaterdagochtend.

Sneller zal niet lukken. Het is een drukke periode voor een leerkracht ;)

elrio

Voor de 4 mensen die nog niet geboden hebben (waggie, kartje, 123poetertjes en Wicky) de deadline van zaterdag 21uur is wat mij betreft wel een harde deadline.

elrio

Ter herinnering (en ook om de thread bovenaan het forum te krijgen): voor de mensen die nog niet geboden hebben, jullie hebben nog minder dan 12 uur om te bieden. Anders wordt de ronde zonder jullie boden gedraaid.

waggie

Bod verzonden via PB

Laatst gewijzigd
Wicky

verzonden

elrio

Nog 2 te gaan: kartje en 123poetertjes, verlos ons uit ons lijden.... Zeker 123poetertjes hoeft maar op 1 renner te bieden

Luuuuuuukk

Ben erg benieuwd hoeveel renners ik binnen zal halen

el canibal

Wel goed voor de spanning zo!

Wicky

Ps. PB mag uiteraard

Luuuuuuukk

Nog iets meer dan een uur! (Bump)

waggie

Nou ik ben benieuwd :o

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou kom maar op....

elrio

tja opvallend dat er niet geboden is... zeker omdat kartje op 29-11 had aangegeven morgen (dus 30-11) te gaan bieden. Ik ga de ronde nu draaien. De top 200 lijst updaten. En mijn boden opsturen.

elrio

Ok, verwerkt.
5 mensen hebben nu een compleet team. Ik heb mijn boden opgestuurd naar Edjahh, dus bij deze is ronde 4 geopend. Ik stel voor om de deadline op woensdag 21 uur te leggen (hopelijk zijn alle boden eerder binnen).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo in 3 rondes alles binnen, dat is heel netjes en een stuk sneller dan vorig jaar

elrio

'@rahimns kan je rustig genieten van je weekend in London, zonder keuzestress!

123poetertjes

Mijn bod van de vorige ronde is klaarblijkelijk (nog) niet ontvangen?

Niet dat ik er heel erg mee zit hoor, de renner in kwestie is nog altijd vrij en ik haal hem met grote waarschijnlijkheid alsnog wel binnen.

elrio

Oeps hij is er tussendoor geschoten... Ik pas het aan want het heeft geen invloed op de rest.

elrio

Mijn excuses 123poetertjes, het is nu aangepast en zoals je ziet is je team compleet!

123poetertjes

Fijn :) dan is mijn ploeg nu compleet en klaar voor een eerste kennismaking, misschien een avondje bowlen ofzo.

Nu nog wachten op de jeugdselectie!

Peter Post Forever

Dacht mijn team wel compleet te hebben, maar niet dus... weer puzzelen dus!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jong ploegje dit jaar... gemiddelde leeftijd 24,5. Hopelijk maken een aantal nog een stapje komend jaar.

shiraz

Ronde 4 verzonden

1 2 ... 12 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.