Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 3 4 ... 31 32
elrio

Goede opkomst voor de eerste dag zeg, al 20 aanmeldingen waarvan 14 oudgedienden.

Wicky

Ik doe ook graag weer mee. Zal mn biedingen versturen...

123poetertjes

Komt maar deurrrrrrr!

davidavid

Ik sta mijn plekje wel af aan een nieuwe speler. Succes mensen!

Laatste man

Doe graag weer mee.

Milsen

ik wil ook wel meedoen als er nog een plekkie is

elrio

In principe hebben we nu 24 inschrijvingen, dus voor nieuwe mensen heeft het nu waarschijnlijk weinig zin om op de wachtlijst geplaatst te worden. Elke inschrijving van een oudgediende betekent zeer waarschijnlijk dat de onderste van de wachtlijst helaas niet mee zal kunnen doen.

Edjahh

Gezien de populariteit van het spel, is een idee om met een degradatie/promotie systeem te gaan spelen? Dat de overgebleven spelers die niet bij de 24 spelers in het 'hoofdspel' meedoen een soort tweede klasse gaan vormen met overgebleven renners? En op het einde van het seizoen degraderen er twee spelers uit het hoofdspel naar de tweede klasse en promoveren en er twee van de tweede klasse naar het hoofdspel? (Bij geen afmeldingen uit het hoofdspel natuurlijk)

Weet niet of dit te organiseren is voor jou Elrio of dat er iemand anders is die dit op zou kunnen pakken dan?

Edit:

- Er zal dan wel gekeken moeten worden naar een aantal dingen zoals wanneer biedingen laten plaatsvinden, wat voor budget zal er in de tweede klasse gebruikt moeten worden.

Laatst gewijzigd
elrio

Voorlopig zitten we nu aan 24 inschrijvingen, nog ver verwijderd van 48 (twee volledige divisies). Ook het volgen van de biedingen voor mij van twee groepen is een beetje te veel werk. Het staat de mensen die op de wachtlijst staan en niet mee kunnen doen uiteindelijk helemaal vrij om een eigen pool op te zetten en ik wil ze best mijn "scriptjes" geven zodat het makkelijker wordt, maar persoonlijk denk ik niet dat er zoveel animo is om echt een tweede divisie op te zetten. Om het te testen wil ik best de wachtlijst "open" laten om te zien hoeveel animo er echt is.

heuvelcolombia

Ik doe graag weer mee

Edjahh

'@elrio Proberen waard natuurlijk. Ik wil biedingen eventueel wel voor mijn rekening nemen, de tweede klasse hoeft natuurlijk niet perse ook uit 24 deelnemers te bestaan.

Luuuuuuukk

Dan zal ik serieus beter moeten gaan presteren anders staat er nog degradatie op me te wachten

Edjahh

Dat maakt inderdaad de prestatiedrang bij de rest in het hoofdspel ook wat groter. ;)

elrio

Laten we even afwachten met een beslissing totdat we weten hoeveel mensen er naast de huidige inschrijvingen nog willen spelen en dan een beslissing nemen. Als jij (@Edjahh) de biedingen doet dan is het voor mij niet lastig om ook voor de 2de divisie de score bij te houden.

Edjahh

Prima! :)

wilco kelderman

Ook ik sta mijn plekje af.

ezequiel

Ik ga ook passen. Ik speel al 2 andere soortgelijke wielergames die ik interessanter vind dan dit. Een derde is dan wat teveel van het goede.

Succes iedereen en veel plezier!

djoriana

natuurlijk doe ik weer mee! al hoop ik nu wel de eerste van de andere kant van de ranglijst te worden

Edjahh

Zijn we dr al bijna door, gaat mooi rap. Enkel Javier en Rolei nog.

Jammer dat een paar oud spelers stoppen, maar heb er begrip voor. Mooi voor de nieuwe mensen.

Ik zit nog steeds op een terugkeer van Slayer te wachten, mocht je meelezen. ;)

Gerrit Glomser

Nieuwelingen hebben we inderdaad ook nodig. Wordt een kleine 2e divisie op deze manier.

elrio

Nog even een ander dingetje: ik wil graag een bied geschiedenis bij houden, dwz dat je van elke renner kan zien in welke ronde ze aangetrokken zijn en wie er ook op geboden hebben en met welke bedragen. Lijkt me gewoon een leuke statistiek. Maar misschien zijn er mensen die liever niet willen dat hun boden publiek worden (behalve dan de renners die ze gewonnen hebben natuurlijk). Als dat zo is geef dat dan even aan en dan toon ik deze boden niet.

Edjahh

'@elrio Lijkt me handiger om dit achteraf te doen na alle biedrondes, i.p.v. per biedronde. Leuke statistiek, maar je kan er misschien wel dingen uit aflezen bij je tegenstanders.

elrio

Dat maakt het juist misschien ook wel weer leuker juist als je denkt iets te kunnen aflezen (al denk ik persoonlijk dat het wel meevalt), een groot deel van de mensen wisselt toch direct na het bieden al hun boden uit via pb of mail.

Edjahh

'@elrio daar heb je gelijk in, op zich heb ik er geen probleem mee. :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mij maakt dat niet zoveel uit, weet ook eerlijk gezegd niet wat de meerwaarde daarvan is.

1 2 3 4 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.