Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 3 4 ... 31 32
elrio

De twee weken zijn voorbij en bij deze kunnen

el canibal
ezra
anton90
Gerrit Glomser
joske47

naast de mensen die vorig jaar hebben meegedaan en zich weer hebben opgegeven, zich opmaken voor het spel. Volgende week gaat de bieding op woensdag open, ik zal voor die tijd een mail sturen naar Edjahh met mijn biedingen om het eerlijk te houden. Tevens zal ik dit weekend de top 200 op pagina 1 posten met daarin in de namen zoals ik ze het graagst zou willen zien in de biedingen (CONTADOR VELASCO Alberto ipv Alberto Contador, al zou ik persoonlijk niet op hem bieden).

Edjahh

'@elrio is er een reden dat je wil wachten tot volgende week woensdag? :)

Mijn biedingen staan klaar namelijk. ;)

elrio

De datum heb ik gekozen aan de hand van de wedstrijden en wanneer ze afgelopen zijn. Er zijn nu nog 2 kleine rondjes bezig. Die zullen geen invloed meer hebben op de top 200 maar wel op de tweede biedronde (hoewel Hindley zich bijvoorbeeld nog de top 200 in heeft gefietst in een klein rondje in China). Tevens heb ik vanaf het begin gecommuniceerd dat we pas volgende week beginnen dus dat wil ik niet veranderen voor het geval mensen daar rekening mee houden.

Ik heb zelf mijn boden ook al klaar :)

Edjahh

Duidelijk, dan wachten we nog even.

Gerrit Glomser

Ik ga nogmaals de regels goed lezen en me dan eens richten op de keuzelijst voor ronde 1... Fijn dat we mee kunnen doen.

Javier

Sorry dat jullie allemaal op mij hebben moeten wachten! Dit is mij helaas volledig ontschoten. Had graag nog mee willen doen, maar te laat is te laat. Veel plezier in 2018! :)

Luuuuuuukk

Kan Nordhaug schrappen van mijn shortlist..

elrio

Wees in ieder geval blij dat hij het nu aangeeft en niet na 1 januari...

elrio

Ik heb op de eerste pagina van de thread de top 200 (renners waarop je mag bieden in ronde 1) gepost.
Ook heb ik mijn boden opgestuurd naar @Edjahh. Nog even een korte instructie om het voor mij zelf makkelijk te maken, ik zou de boden het liefst aangeboden krijgen in het volgende formaat:

DUYN Huub 2001
ABERASTURI IZAGA Jon 1001
EDET Nicolas 1001
PLANCKAERT Baptiste 1001
GESINK Robert 701
BUTS Vitaliy 701

Dus de naam uit de lijst zoals op pagina gevolgd door het bod. Overigens is dit NIET mijn bod voor de eerste ronde voor het geval jullie daarover twijfelden.
Voor mensen die echt niet meer kunnen wachten, je mag al je bod opsturen naar mij (kan ik mijn scriptjes nog een beetje testen), maar officieel gaat de bieding vannacht om 12 uur pas open.

Edjahh

'@elrio ik heb je mijn boden toegestuurd.

Leukefans

Net deze week nachtwerk, dus mijn boden komen er rond twaalf uur al aan. Ze zijn zo goed als klaar, op de onvermijdelijke last minute veranderingen na...

elrio

'@Leukefans is ik zou toch die andere kiezen ipv die ene, dat lijkt me toch beter :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja maar als hij die ene neemt, kan hij die andere weer niet nemen ;)

elrio

Daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden. Dan denk ik dat je het toch bij je oorspronkelijke keuze moet houden.

Leukefans

Ja jongens, op die manier moet je mijn boden deze week nog niet verwachten hoor! 😉

waggie

Wanneer is de deadline van de eerste ronde?

Ik heb waarschijnlijk pas in het weekend ergens tijd.

elrio

Laten we zeggen zaterdag middernacht deadline. Als dat een probleem is voor iemand laat het dan even weten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

verstuurd

Leukefans

Mijn biedingen zijn ook weg, wie niet kan wachten op de officiële resultaten van de biedronde en zelf zijn bod al verstuurd heeft mag een PB sturen...

Peter Post Forever

Biedingen verstuurd!

Queso

Als hoogste op de wachtlijst hoop ik stiekem dat er toch nog iemand afvalt....

Balen om net buiten de boot te vallen

Homme

Biedingen verstuurd!

shiraz

verstuurd!

anton90

Mijn biedingen zijn ook verstuurd!

elrio

'@shiraz er zit een foutje in je bod, zie mail, als je snel bent kan je het nog veranderen.

1 2 3 4 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.