Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 5 ... 31 32
ZwartebroekengeIetrui

biedingen verzonden. Stuur maar een PB als je ze wil weten.

kartje

Bieding is verstuurd! De eerste bieding is altijd de gevaarlijkste en de moeilijkste.

el canibal

Ok dan, eerste bieding ooit is weg. Nog geen idee hoe dit gaat uitpakken, spannend! Oh en hallo allemaal, tof dat ik mee mag doen dit jaar.

Edjahh

'@kartje idd, eerste biedronde is erg bepalend.

Mochten mensen hun bod hebben gedaan en mijn boden al willen weten dan kan je een pb sturen. Zou dan ook graag jullie boden willen weten. ;)

anton90

Omdat het voor de mij de eerste keer is heb ik geen idee hoe het voor mij gaat uitpakken. Dus ik ben benieuwd naar de resultaten. Wil iemand mijn biedingen weten stuur dan een pb.

ezra

Ik heb zojuist ook mijn biedingen opgestuurd. Voor mij ook de eerste keer dus ik hoop dat ze niet enorm absurd zijn. Ook naar mij mag een PB gestuurd worden.

Laatste man

Verzonden. Pb mag. Veel plezier iedereen!

Luuuuuuukk

Biedingen ingestuurd, was weer een lastige.. PM mag!

Noud89

Ook verstuurd, wie mijn boden wil zien mag me een PM sturen.

joske47

Heb ze ook verstuurd, ben benieuwd als nieuweling.

Gerrit Glomser

Ik heb ze ook al opgestuurd... Ben erg benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken.

hofsje

heb mijn biedingen ook opgestuurd als je ze wil weten mag je opsturen

Wicky

Ook verzonden

Luuuuuuukk

Zoals gebruikelijk gaat de 1e ronde altijd dramatisch

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat gaat al hard, volgens mij bijna al 20 biedingen voorbij zien komen ongeveer.

hofsje

op dit moment gaat het nog aardig bij mijn team ,paar renners kwijt

elrio

Inderdaad 20 boden binnen:
ZwartebroekengeIetrui, waggie, 123poetertjes en djoriana missen nog

hofsje

bovenaan staat dat ZwartebroekengeIetrui al zijn bieding heeft opgestuurd

Homme

Zwartebroekgeletrui zegt hierboven dat ie ze al verstuurd heeft..

Ik hoop het wel, want die ik heb mijn biedingen pb verstuurd..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien voortaan eerst even wachten totdat Elrio ook bevestigd heeft dat biedingen binnen zijn en ook kloppen voordat je vraagt om pb's. Er kan altijd iets mis gaan.

elrio

In dit geval is het mijn fout (in ieder geval een beetje).
De nickname op WF van ZwartebroekengeIetrui heeft een hoofdletter i op de plek waar je denkt een l te zien. In zijn mail is het wel met een l geschreven (als je goed kijkt zie je het verschil net op het forum). Dus het script had de bieding niet opgepakt...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dus het is een geie trui ;)

Laatst gewijzigd
Wicky

Ha, de karakteristieke verwarring. Wie durf ik een pb te sturen en wie niet. Wie zegt zn boden al te hebben verzonden en is die wel te vertrouwen. :D

Meestal is iedereen te vertrouwen...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wicky daar twijfel ik niet aan hoor, maar er kan natuurlijk altijd iets technisch fout gaan of zoals bij Shiraz een fout gemaakt worden in de verstuurde bieding.

waggie

Toch nog vanavond tijd gehad om een bieding te maken en te versturen :D

PB's zijn welkom ;)

1 2 ... 5 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.