'@Elrio ik ben wel van mening dat je vanaf ronde 3 gewoon een deadline moet stellen... er mag wel een beetje druk achter zitten. Eigenlijk vindt ik dat je die gisteren gezet hebt en blijkbaar wordt dat toch zo niet gezien en dan kan je dus op sommige (en natuurlijk moet die deadline redelijk zijn) blijven wachten. Niet persoonlijk bedoelt dus.
Ik denk dat in dit geval de deadline van vanavond om 12 uur niet echt een scherpe is, zeker gezien het feit dat waggie al heeft aangegeven dat hij het vanavond zou doen. Het is ook niet zo dat voor ronde 3 de deadline al op woensdag zal liggen of zo, ik zat eerder te denken aan vrijdag of zaterdag. Ik hoor graag jullie opinie. Het is gewoon fijn als het spel lekker vlot doorloopt maar ik begrijp dat niet iedereen evenveel tijd heeft. Ik zal er in ieder geval voor proberen te zorgen dat er zo weinig mogelijk tijd verloren gaat door toedoen van de organisatie.
@Noud89 je bod in 5 a 10 minuten in elkaar zetten is vooral voor de mensen die al een long en shortlist klaar hebben liggen (zoals ik). Als je nu begint met kijken neemt het wel wat meer tijd in beslag denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.