Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 9 ... 31 32
hofsje

Ik hoop het ook , op dit moment 4 renners erbij

Wicky

Nog 5 man. Ben benieuwd naar wie ik binnenhark. Van wat ik langs zag komen ging het de goede kant op. Hopen dat het zo blijft...

Luuuuuuukk

Denk dat vandaag niet gaat lukken qua het binnen hebben van alle biedingen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien toch wat hardere deadlines gaan invoeren ;)

Edjahh

Inderdaad aanpakken dat luie spul ;)

elrio

We missen er nog 4: djoriana, kartje, Joachim en waggie. kartje en Joachim hadden aangegeven te proberen het vandaag nog op de bus te doen. Als ik vanavond nog niet alles binnen heb ga ik inderdaad maar een echte deadline instellen.

Peter Post Forever

Goed plan elrio!!

kartje

Ik ben er mee bezig! Nog een halfuurtje geduld ofzo dus. :)

hofsje

als je hem hebt gestuurd mag je me wel een pb sturen met je namen kartje

Gerrit Glomser

mij ook kartje

elrio

Nog 3 te gaan: Joachim heeft geboden

kartje

De mijne zijn verstuurd :D Het was nog een moeilijkere klus dan ik dacht! :)

Wicky

Al iets van djoriana en waggie gehoord? Waggie zou toch einde van afgelopen middag inleveren?

elrio

Als ze iets hebben opgestuurd weet ik er nog niks van... we wachten af

waggie

Sorry, wordt morgenavond voor mij

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Elrio ik ben wel van mening dat je vanaf ronde 3 gewoon een deadline moet stellen... er mag wel een beetje druk achter zitten. Eigenlijk vindt ik dat je die gisteren gezet hebt en blijkbaar wordt dat toch zo niet gezien en dan kan je dus op sommige (en natuurlijk moet die deadline redelijk zijn) blijven wachten. Niet persoonlijk bedoelt dus.

Peter Post Forever

Mee eens Rahimns

djoriana

verzonden. mijn excuses dat het iets langer geduurd heeft. wie mijn boden wilt weten mag me een pb sturen.

elrio

Ok, we missen alleen nog waggie. Die heeft aangegeven dat hij morgenavond een bod uit zal brengen. Dat wordt dan bij deze ook de deadline: morgenavond 12 uur.
@rahimns ik zal voor de volgende ronde een deadline instellen.

Laatste man

Dagje kunnen we toch wel wachten. We beginnen pas januari 2018 😀

heuvelcolombia

Ik zou de deadline niet te krap zetten. Ben het met Laatste man eens dat we best even kunnen wachten.

Noud89

Ja, wachten kan zeker. Maar het is nu ook niet echt een tijdrovende klus. Ergens moet je toch 5 a 10 minuten vrij kunnen maken in 4 dagen.

Luuuuuuukk

Met Laatste Man eens, het heeft nu nog geen haast. Maar het is natuurlijk wel fijn om (ruim) voor het begin van het seizoen klaar te zijn

elrio

Ik denk dat in dit geval de deadline van vanavond om 12 uur niet echt een scherpe is, zeker gezien het feit dat waggie al heeft aangegeven dat hij het vanavond zou doen. Het is ook niet zo dat voor ronde 3 de deadline al op woensdag zal liggen of zo, ik zat eerder te denken aan vrijdag of zaterdag. Ik hoor graag jullie opinie. Het is gewoon fijn als het spel lekker vlot doorloopt maar ik begrijp dat niet iedereen evenveel tijd heeft. Ik zal er in ieder geval voor proberen te zorgen dat er zo weinig mogelijk tijd verloren gaat door toedoen van de organisatie.

@Noud89 je bod in 5 a 10 minuten in elkaar zetten is vooral voor de mensen die al een long en shortlist klaar hebben liggen (zoals ik). Als je nu begint met kijken neemt het wel wat meer tijd in beslag denk ik.

Homme

Deadline schept wel duidelijkheid. Ik kan niet voor anderen praten, maar zelf ben ik altijd na een kwartier wel klaar met mijn biedingen.

1 2 ... 9 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.