Beste WielerFlitsers,
In het kader van mijn opleiding Sportcommunicatie doe ik met een groep medestudenten onderzoek naar de actieve fietser. In samenwerking met de KNWU willen wij jouw doelen achterhalen en kijken welke media je gebruikt als je naar zo'n doel toewerkt.
Ben jij zo'n fietser? Dan hebben we deze korte enquête opgesteld!
Alvast bedankt voor het invullen!
Sportieve groet,
Nick Doup (Student Sportcommunicatie)
Heb hem ook ingevuld, maar wist inderdaad niet dat mensen zich hierdoor laten leiden. Als ik de Ronde van vlaanderen fiets , zal ik daar gewoon voor trainen en niet tal van artikels en andere apps gaan opzoeken, laat staan een nieuwe outfit kopen :p. Mijn eyserbostenue werkt nog steeds prima ;)
Echt zo weinig actieve fietsers alhier?
Of even geen fietsweer of geen tijd over?
Indien beide aspecten wel positief aanwezig, wat je toch mag aannemen op deze site, is het toch een kleine moeite om studenten te helpen met hun opdracht/onderzoek.
Kwestie van doen en je niet bewust willen laten afleiden naar niet relevante non marginals zoals Anouk (ik heb ze ook niet opgemerkt). Het wel willen melden van afhaken om een non reden zie ik dan ook als belachelijk en fout en weinig positief naar de studenten die om onze respons vragen.
Elke deelname aan deze korte enquete draagt bij aan een beter onderzoeksbeeld waar men verdere conclusies uit kan trekken.
Vaak levert een bijdrage aan personen of instanties toch wat meer positiefs op dan de oeverloze zinloze posts en tijdverspillingen hier door diverse posters.
ingevuld
wel meer een recreatief fietser
waarschijnlijk niet geheel de doelgroep
maar toch
1 dingetje
ingevuld: fiets op de weg in de winter (wat voor weer dan ook)
daarna volgt dan, waarom geen keuze voor alternatief , beetje onlogisch
ps: ondersteun graag wielerflitsleden met het helpen dmv het invullen van een enquette (bij enquettes door lieden die enkel een inlog hebben vanwege een enquette pas ik)
Ingevuld!
Ik ben ook een recreatieve fietser en gebruik weinig social media. Wanneer ik advies wil over materiaal o.i.d. dan vraag ik dat in mijn "go to" fietswinkel. Hier was geen optie voor in de enquête. Maar lijkt mij wel een belangrijke vraag (ondanks het om media gaat wil je, lijkt mij ook weten hoeveel van de doelgroep "gewoon" naar de winkel gaan voor dergelijke vragen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.