Ben jij een actieve fietser? Help mee!

« 1 2
Avatar of
Nick Doup
admin

Beste WielerFlitsers,

In het kader van mijn opleiding Sportcommunicatie doe ik met een groep medestudenten onderzoek naar de actieve fietser. In samenwerking met de KNWU willen wij jouw doelen achterhalen en kijken welke media je gebruikt als je naar zo'n doel toewerkt.

Ben jij zo'n fietser? Dan hebben we deze korte enquête opgesteld!

Klik hier voor de enquête!

Alvast bedankt voor het invullen!

Sportieve groet,
Nick Doup (Student Sportcommunicatie)

Verweggistan

Ingevuld; Heb je wel toestemming van de redactie gevraagd om je enquête te plaatsen? ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Nick Doup
admin

'@Verweggistan, merci!

En ja zeker, ik heb netjes Elbosco een berichtje gestuurd met een aankondiging!

simplex

Ingevuld hoewel ik wat minder binding heb met de doelgroep.

Avatar of
Nick Doup
admin

'@Simplex
Bedankt, ook jouw informatie kan waardevol zijn ;)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ingevuld, zijn er werkelijk mensen die allemaal artikelen, apps, social media etc gebruiken om beter te worden in marginaal rondfietsen ?

Avatar of
Nick Doup
admin

'@Romans Vainsteins
Bijvoorbeeld in fietstijdschriften staan regelmatig artikelen zoals 'In 10 stappen beter ...'. Daarnaast is het YouTube-kanaal van GCN met tips en tricks over fietsen populair, dat zou je onder sociale media kunnen schuiven.

xistnc

Ben afgehaakt bij Anouk, sorry.

achtpuntzes

ik ben ook afgehaakt bij Anouk. ik fiets voor mijn lol en om de conditie wat op peil te houden and that's it.

Wheely

Ik ben voorbij level Anouk gekomen. Deel je de uitkomst met ons wanneer je zover bent Nick?

Avatar of
Nick Doup
admin

'@Wheely
Bedankt. Ik zal kijken wat mogelijk is, het is onderdeel van een grotere opdracht namelijk. Zal ik t.z.t. laten weten.

Romāns Vainšteins

Ik heb geen Anouk gezien, waar ben ik de fout ingegaan ?

Verweggistan

'@rv: Bij een van de vragen wil Anouk de Mont Ventoux gaan beklimmen.

xistnc

Anouk wil serieus werk maken van het behalen van haar fietsdoelen, dus heeft ze een nieuwe outfit aangeschaft. Vermoedelijk heeft ze ook een abonnement genomen op Pedala, dus met die fietsdoelen moet het wel goed komen.

kartje

Heb hem ook ingevuld, maar wist inderdaad niet dat mensen zich hierdoor laten leiden. Als ik de Ronde van vlaanderen fiets , zal ik daar gewoon voor trainen en niet tal van artikels en andere apps gaan opzoeken, laat staan een nieuwe outfit kopen :p. Mijn eyserbostenue werkt nog steeds prima ;)

Rubicon

Ik heb Anouk beklommen en de enquête ingevuld. En ja, als marginaal fietser maak ik ook gebruik van diverse media om (wat) beter te worden. Daarbij is Strava een leuke uitdager voor je persoonlijke doelen.

nietram

Ingevuld

Avatar of
Nick Doup
admin

We hebben nog ongeveer 100 ingevulde enquêtes nodig, dus mocht je nog fietsvrienden of mensen in een fietsclub hebben, dan mag de link met liefde doorgestuurd worden! Misschien komen zij wel voorbij Anouk ;)

@Rubicon en Nietram: Bedankt voor het invullen!

simplex

Echt zo weinig actieve fietsers alhier?
Of even geen fietsweer of geen tijd over?
Indien beide aspecten wel positief aanwezig, wat je toch mag aannemen op deze site, is het toch een kleine moeite om studenten te helpen met hun opdracht/onderzoek.
Kwestie van doen en je niet bewust willen laten afleiden naar niet relevante non marginals zoals Anouk (ik heb ze ook niet opgemerkt). Het wel willen melden van afhaken om een non reden zie ik dan ook als belachelijk en fout en weinig positief naar de studenten die om onze respons vragen.
Elke deelname aan deze korte enquete draagt bij aan een beter onderzoeksbeeld waar men verdere conclusies uit kan trekken.
Vaak levert een bijdrage aan personen of instanties toch wat meer positiefs op dan de oeverloze zinloze posts en tijdverspillingen hier door diverse posters.

trickstuff

Pffff Simplex, altijd dat opgeheven vingertje.....

achtpuntzes

over oeverloze zinloze posts en tijdsverspilling gesproken...

billi

ingevuld

wel meer een recreatief fietser
waarschijnlijk niet geheel de doelgroep
maar toch

1 dingetje
ingevuld: fiets op de weg in de winter (wat voor weer dan ook)
daarna volgt dan, waarom geen keuze voor alternatief , beetje onlogisch

ps: ondersteun graag wielerflitsleden met het helpen dmv het invullen van een enquette (bij enquettes door lieden die enkel een inlog hebben vanwege een enquette pas ik)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Nick Doup
admin

'@billi
Bedankt voor het invullen en de feedback. Je bent de eerste die daar mee komt, maar we zullen er even naar kijken.

Marakus

Ingevuld!

Ik ben ook een recreatieve fietser en gebruik weinig social media. Wanneer ik advies wil over materiaal o.i.d. dan vraag ik dat in mijn "go to" fietswinkel. Hier was geen optie voor in de enquête. Maar lijkt mij wel een belangrijke vraag (ondanks het om media gaat wil je, lijkt mij ook weten hoeveel van de doelgroep "gewoon" naar de winkel gaan voor dergelijke vragen).

Veloburto

Ingevuld!

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.