Ben jij een actieve fietser? Help mee!

1 2 »
Avatar of
Nick Doup
admin

Dank! We zitten inmiddels op 350 van de gewenste 385 ingevulde enquêtes. Hiervoor al bedankt allen :)

Scotty

Ingevuld.

Ik mis ook een beetje de persoonlijke/mond-op-mond/in real life benadering.

Veel kennis haal ik uit trainingen die ik persoonlijk volg, praten met trainers/ervaren atleten over bepaalde aanpak.

Avatar of
Nick Doup
admin

'@Scotty
Bedankt voor de feedback. We zijn die optie van persoonlijk contact inderdaad vergeten, ook bij de fietswinkel bijvoorbeeld.

maklukzat

Afgehaakt bij de vraag over Anouk. Wil best even een enquête invullen, maar maak het niet te ingewikkeld zou ik zeggen.

billi

en ..... heb je er al 385?

Avatar of
Nick Doup
admin

Inmiddels zitten we op 440 reacties, mede dankzij jullie hulp. Ruim meer dan gewenst, waardoor we een betrouwbare conclusie kunnen trekken. Hartstikke bedankt daarvoor.

We gaan de uitslagen nu analyseren en hopen de KNWU daarmee goed te kunnen adviseren bij een programma dat zij op gaan zetten voor actieve wielersporters.

jooprioolpijp

Ingevuld, zag 'm pas vandaag. Beetje stroeve enquete, ben aan het eind toch maar even terug gegaan naar het begin om mijn 150 wekelijkse kilometertjes à 30 km/u woon-werk als wielrennen te bestempelen, anders kon ik ze niet kwijt. Mis verder de categorie vakantiefietser, al is dat een doelgroep waar de KNWU niet zo veel mee heeft. Ben wel benieuwd naar het soort conclusies dat hier uit te trekken is.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.