Sportpools eendagskoersen

1 2 »
Peter Post Forever

Van Aert, Laporte, Haussler, Vermote en Debusschere

Ab Normaal

Laporte, Vermote en Debusschere kunnen niet aanhaken op de hellingen als er gas gegeven wordt.
Heb nog wel getwijfeld over Roosen en Teunissen.

Connotador

Laporte heeft toch voorbije week laten zien dat hij dat juist wel kan (Gent Wevelgem en DDV).

RVV is uiteraard stukken zwaarder, maar denk dat hij kan verrassen. Daarnaast heeft hij nog zijn sprint om vooraan in een groepje te eindigen, voorste groep(je) lijkt me zeker te hoog gegrepen.

Laatst gewijzigd
Milanos Kateros

De nullers die kans maken zijn inmiddels wel genoemd in dit topic denk ik. Zelf heb ik daar SKA en Vandenbergh nog bij gedaan, puur op de gok.

Connotador

Opgave Laporte wegens ziekte, jammer was erg benieuwd!

Vazilii

Ik had Mads Pedersen deze keer als nuller mee. Lucky strike

Peter Post Forever

Mijn nul punters op van Aert na helaas teleurstellend vandaag

pirazzi

._.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Ha Aart, komen de overige Nippo renners nog als keuzemogelijkheden? Ik zie er 6, maar niet degene die ik voor Rundum Hennigertur of hoe die koers dit jaar ook moge heten, wil selecteren.

pirazzi

Als je zoekt op achternaam kun je die renner wel vinden. (Of op nationaliteit, Roemenië).

Onbekende gebruiker

Haha, ja, ik heb nu inderdaad Grosu opgesteld @pirazzi. Maar was op zoek naar Lobato

pirazzi

Egan Bernal kan ik niet vinden voor de eendagskoersen.

Vazilii

Ik zie em er wel bij staan
Of hij moet vandaag pas toegevoegd zijn

pirazzi

Dat denk ik ja want bij sorteren op gekozen laatste koers staat Bernal op 0.

ivo001

.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het is even wachten op de uitslag van Strade Bianche, althans de Sportpools top 20

Dagklassement nog niet bekend
maar ik verwacht wel een top 20 plaats met 229 punten. 😄

Laatst gewijzigd
Vazilii

De berekening hapert een beetje zo lijkt

pirazzi

Top 29 uiteindelijk ...

Ab Normaal

10e hier. Dat is weer een extra eendagskoersen badge. 

ivo001

De eerste 3 koersen totaal vergeten dat je ook Handicaps kon zetten. Verklaart misschien wel de beroerde ranking, terwijl ik toch niet zo'n slechte opstellingen had.

Petrolensky

Na Dwars door Vlaanderen kloppen naar mijn mening de totaalscores niet. Is dat jullie ook opgevallen?
Heb het contactformulier ingevuld maar die werkt niet.

pirazzi

Mijn totaalscore klopt, 1177 punten na 9 koersen. Maar er is wel wat raars aan het klassement, namelijk de rode cijfers bij een stijging en groene cijfers bij een daling. Ook als je bijvoorbeeld het subleague Wielerflits klassement  bekijkt staat er 410 Wielerflits maar bij het Subleagues klassement op 1.

Het totaal punten van 22014 is natuurlijk niet van de 5 bovenste, dat is 6521.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Dit was wel een koers waar de nodige handicaps de mist in gingen. Al geld dat voor de meesten wel,

pirazzi

Ja, voor Luik heb ik maar een keer geen handicaps gebruikt na in de Amstel en Waalse Pijl in totaal een score van 125 punten terwijl dat zonder handicaps 169 zou zijn geweest.

Vazilii

Ik wel hoor. Toch wel beter gewoon handicaps in te stellen in de meeste gevallen. WP was zo'n uitzonderingsgeval die je vantevoren ook niet direkt ziet aankomen.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.