Wielerflits toertocht nr 10

janwillem92

Na onafgebroken deelname vanaf 2012 moet ik helaas verstek laten gaan. Ik heb eind januari de sleutel van mijn woning gekregen en ben sinds 3 weken eindelijk verhuisd. De fiets staat nog op zonder in het ouderlijk huis.....

Ik wens iedereen alvast veel plezier zeker met de mooie vooruitzichten en houd me vast aanbevolen voor volgend jaar.

Grand Nagus

Ik kom met OV, volgens NS aankomst Veenendaal - De Klomp om 8.42 uur.

xistnc

Ziet er goed uit voor morgen. Vanmorgen moest ik nog krabben, maar morgen zou het rond 9u al 8 graden moeten zijn. De hele dag zon, ik moet op zoek naar mijn zonnebril en zonnebrand.

@Nagus
Korte broek & korte mouw?

lnnrt

Met dit weer rijdt Nagus in blote bast denk ik ;)

Bulcke

Ik kom vlak achter gn aan. Mijn trein komte om 48 aan opnieuw klomp. Zet Jij de pijlen vast uit gn, zodat ik niet verdwaal?

Grand Nagus

zeker kort - kort

@Bulcke, tocht zit vol, je zal niet de enige zijn

Laatst gewijzigd
Onie

Ai, morgen al :\. Materiaal is in orde en met de conditie zou de 105 zeker nog wel zijn gelukt.

Helaas probleem dat mijn dagen en weken te kort zijn, dus geen tijd :(.

Succes heren en geniet van het mooie weer.

Bulcke

Jammer onie. Had leuk geweest als je er bij had kunnen zijn.

Bulcke

Op het laatste moment moet ik toch afhaken. Mijn vrouw is vannacht zo ziek geworden dat het haar niet lukt om alleen thuis te blijven met de kinderen.Ik zal dus helaas thuis moeten blijven :-/

Greenride

Dat is balen Bulcke, jammer dat je er niet bij bent! Beterschap voor mevrouw Bulcke.

Onie, voor wie moet ik nu knechten dan?!

Grand Nagus

Dat is jammer Iwan, maar je aanwezigheid thuis heeft nu hogere prio. Sterkte en beterschap thuis.

Bulcke

Thanx. Zit er wel van te balen. Hele winter voor niks getraind; -)

Vigiroso1

Het beste thuis, weet er alles van mijn vrouw kwakkelt al 2 jaar, jammer joh.

Bulcke

Ik heb toch nog wat kunnen regelen. Maar red het niet meer om er om negen uur te zijn. Ergens op een kilometer of tien na de start afspreken?

xistnc

Hoe laat ben je er, Bulcke?

Bulcke

Kwart over op zijn vroegst.

Greenride

Dat is een perfect plan:)

xistnc

Ik ga nu rijden vanaf Houten ;)

Ik lees zo wel wat het idee wordt...

Bulcke

Otw eta 19.18

Spartacus

We wachten wel op je, maar niet tot 19.18 😂

Grand Nagus

Ik vertrek alvast, kort-kort toch wel frisjes. Heel veel plezier allemaal.

Bulcke

Zo, ben toch wel moe. Een lekker tocht gereden met een heel andere beleving dan andere jaren. Superdag gehad met het weer. Dat hebben we wel eens slechter gehad

xistnc

Moe maar voldaan, zeker. Voor mij was de korte afstand, met alsnog 115km op de teller trouwens, vandaag het maximale. Vanuit 'sociaal' oogpunt was het een bijzondere tocht.

lnnrt

Benieuwd naar de wedstrijdverslagen. Of was er geen wedstrijd?

xistnc

Nagus was op elk bergje het eerste ;)

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.