De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 ... 8 ... 16 17
Silent Hill

In nasleep van de hectiek van gisteren: Nasibal miste ook de 200 ptn van Venturini, wat hem nog wat extra ruimte gaf. De hotseat was uiteindelijk voor Park111982. Ere wie ere toekomt.

Vandaag iets rustiger de officiële uitslag afwachten alvorens punten tellen.

Ceramiche Ariostea

Oh jee, ik voel de warmte en druk opkomen. Het zou toch fijn zijn als een Bennett en of Bonifazio vandaag even niet thuis geeft.

Laatst gewijzigd
nasibal

Modolo/Bonifazio zal inderdaad het duel van de dag zijn verwacht ik. Stiekem hoop ik dat het daar niet op aan hoeft te komen en Roelandts z'n neus vandaag wél aan het venster steekt.

Silent Hill

De laatste etappe op Israëlisch grondgebied, en meteen ook de laatste etappe voor ... alarm bell is ringing ... Nasibal. Gisteren was het al vrij close, maar vandaag was er geen redden aan. Enkel Van Poppel vooraan is gewoon niet voldoende. Dank voor je deelname !

1. Peter Post Forever: 1450
2. Guillaumao: 1350
3. Fondista: 1250
4. WCEendT: 1240
5. Pirazzi: 1120
6. jnb01: 1040
7. Baiskeli: 980
8. Ezra: 960
9. Reyn: 920
10. Rosencrantz: 910
11. Zwartebroekengeletrui: 900
12. Ab Normaal: 900
13. Thombvb: 870
14. Park111982: 870
15. Niels22: 860
16. BrackenRidgeCyling: 800
17. Rimenno: 780
18. Mathieu Moller: 780
19. Poeksel: 670
20. Nasibal: 420

Nasibal zijn team:
DUMOULIN Tom (2082) 20
PINOT Thibaut (1474)
YATES Simon (858) 30
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
WOODS Michael (551) 50
MOHORIC Matej (448) 60
PANTANO GOMEZ Jarlinson (436)
VENTURINI Clément (356)
VAN POPPEL Danny (287) 260
BONIFAZIO Niccolo (276)
MULLEN Ryan (245)
ROELANDTS Jürgen (228)

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Ik zou Peter Post Forever en Guillaumao niet meenemen naar de laatste dag, jongens.

nasibal

Helaas, gegokt en verloren. Bij de sprinters gegaan voor kwantiteit boven kwaliteit.

Het was me een waar genoegen, tot de volgende keer!

Ceramiche Ariostea

Israël overleefd! Vliegticket naar Sicilie is geboekt. Hopelijk kunnen er in de komende etappes die gaan komen wat Italiaanse niet klimmende sprinters in de moeilijkheden gaan komen.

pirazzi

De volgende vlakke etappe is nummer 7.

Poeksel

Phew!

Baiskeli

Overmorgen gaat het interessant worden, ben benieuwd welke teams het sterkst/slimst zijn voor de overgangsetappes!

Ab Normaal

'@Basiskeli
Denk dat in de overgangsetappes ook voornamelijk de geluksfactor een grote rol zal spelen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@SilentHill met het omzetten is weer wat informatie verloren op de eerste reacties. Die moet je even bijwerken.

Silent Hill

Het zijn zware tijden voor organisatoren.
Volgende keer vraag ik een vergoeding van €2.99 per spelronde, voor €10 kan je elke grote ronde meedoen.

Mathieu Moller

Als ik €15 bied, mag ik dan de teams van de anderen inzien voor ik mijn eigen team stuur?

Guillaumao

1e en 2e in de sprint etapes, dan is het vrij duidelijk dat ik ferm in de problemen kom de volgende dagen :)

pirazzi

3*2,99=8,97 dus €10,00 is teveel, tenzij je nog een vierde spel organiseert Silent Hill. :) :B Ach de zonnebrilsmilie werkt niet meer met : en B

Laatst gewijzigd
Fondista

Poeh, blij dat ik gisteren ook weer heb overleefd! ;)

Benieuwd wat het vandaag gaat worden....

Ceramiche Ariostea

Zo de eerste Italiaanse sprinter is al afgestapt in de persoon van Guardini, terwijl Mareczko ook op het rooster ligt. Zelfvertrouwen groeit weer iets

Niels22

Want Guardini scoorde al zo goed dat hij je dwars zat?

Ab Normaal

Lol Niels.

Ceramiche Ariostea

'@Niels, Nee dat zeker niet maar zou in etappe 7 zo maar wel in de weg hebben kunnen zitten. Liever kwijt dan rijk!

pirazzi

Derde van onderen vandaag denk ik.

Mathieu Moller

Verwacht dat ik er vandaag uit lig. Niemand in de top 10.
Ik had gehoopt op een leuke uitschieter van Bilbao of Betancur, maar die heb ik eigenlijk niet terug gezien.

Silent Hill

De volledige uitslag laat wel heel lang op zich wachten ...

Niels22

Hij s bekend hoor, waar blijft die uitslag.....haha ;)

1 2 ... 8 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.